Forfatter Emne: Byråd smider unge ud af bosted: Nu skal flygtningene huses i stedet  (Læst 6112 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Byråd smider unge ud af bosted: Nu skal flygtningene huses i stedet
« Svar #15 Dato: April 03, 2016, 01:13:30 pm »
Jeg gad ikke lave et indlæg for det.
Dovenskab er, ganske som religion, roden til alt ondt.

Anklageren

• Gæst
Lad dog være med at gøre det til noget ondt
« Svar #16 Dato: April 03, 2016, 03:08:06 pm »
Det er vist fjerde eller femte gang, du beskylder en ny bruger af en debatside for at være mig!
Desværre hjælper det jo ikke at klage - det er gjort de andre gange på Din-debat - det er 'bogført', at du er beskyttet. Nu det ord er på bordet: Mon ikke også det er tilfældet med din bolig? Og mon ikke også, der er en hjælper på, når du skal hæve penge osv?

Men du kan godt stoppe med dine beskyldninger, din beskidte sluppe; vær kisteglad over, at vi to aldrig mødes på face to face.

Du kunne jo bare lade være med at skifte profiler, som vi andre skifter skjorte.

Det er helt naturligt, at det giver anledning til overvejelser.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: April 03, 2016, 03:13:59 pm »
Af den simple grund at `Scharlet´ skriver næsten identisk og lige så hadefuldt som `Helle´- derfor

Så må jeg pointere det lede som du skrev og som også Evalu tog anstød af  - (fatter ikke du kunne få dig selv til at skrive det) ::

Evalu skrev::
``Det er ufatteligt, at et menneske som "Scharlet" kan komme så langt ud over kanten i had og nedrighed, at vedkommende kan få sig selv til at skrive, at en kvinde, der er død pga svigt fra lægevagt og 112, har fået som fortjent, fordi hun har haft medlidenhed med flygtninge,´´

DU gik over stregen der, indrøm det nu bare, Helle
« Senest Redigeret: April 03, 2016, 03:29:55 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Anklageren

• Gæst
« Svar #18 Dato: April 03, 2016, 03:17:17 pm »
Det falder helt i tråd med, at en voldtægt skal være politisk korrekt, før man gider beskæftige sig med den.

Af den simple grund at `Scharlet´ skriver næsten identisk og lige så hadefuldt som `Helle´- derfor

Så må jeg pointere det lede som du skrev og som også Evalu tog anstød af  - (fatter ikke du kunne få dig selv til at skrive det) ::

``Det er ufatteligt, at et menneske som "Scharlet" kan komme så langt ud over kanten i had og nedrighed, at vedkommende kan få sig selv til at skrive, at en kvinde, der er død pga svigt fra lægevagt og 112, har fået som fortjent, fordi hun har haft medlidenhed med flygtninge,´´

DU gik over stregen der, indrøm det nu bare,

Anklageren

• Gæst
Tag det nu roligt
« Svar #19 Dato: April 03, 2016, 03:29:33 pm »
Udgangspunktet for den her debat er, at du forsøger at gøre det til noget ondt at tage fejl.

Det er ikke en alvorlig forbrydelse, at forveksle debatdeltagere.

Offline Scharlet

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: April 03, 2016, 04:50:20 pm »
Trådløse-Anna:
Citér
Hvor i alv. står der at det var en `venlig boer´? og i så fald som landboen skriver hvad har det med sagen at gøre?  :girl_sad:

Ingen fortjener at miste sin kone på den måde, helt ærligt `Scharlet´ som sikkert i virkeligheden er Helle, der tog du liiiige den laveste score af alt du endnu har skrevet,  :sick:

Det er vist fjerde eller femte gang, du beskylder en ny bruger af en debatside for at være mig!
Desværre hjælper det jo ikke at klage - det er gjort de andre gange på Din-debat - det er 'bogført', at du er beskyttet. Nu det ord er på bordet: Mon ikke også det er tilfældet med din bolig? Og mon ikke også, der er en hjælper på, når du skal hæve penge osv?

Men du kan godt stoppe med dine beskyldninger, din beskidte sluppe; vær kisteglad over, at vi to aldrig mødes på face to face.

Ignorer hende, læs gamle indlæg fra da hun kaldte sig Ugeldamen på Sol.dk.
Hun er hedder i virkeligheden Sidsel Marie Seier-Rishøj og boede i Bispehaven I Århus.
De er flyttet i hus kan jeg se på hendes fjæsbog, nu befinder hun sig i Solbjerg.

Det eneste samfundsnyttige er hun aldrig har fået unger med ham grimmianen  Dan  Thorbjørn Rishøj..

Hun har så lidt brikker at hun fik afsløret Anklagerens rigtig identitet dengang.
Han hedder i virkeligheden Bjarne Halberg Münster  og bor i Nyborg, her var et af hans profilbilleder fra fjæsen, det har han sørget for er væk, han røg også lige i hoved på profilen.

Det billede er nu væk fra hans fjæsbog
« Senest Redigeret: April 03, 2016, 05:23:07 pm af Scharlet »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: April 03, 2016, 05:07:03 pm »
Ak Helle, jeg må da virkeligt ha trådt dig over dine ømme tæer, siden du skriver sådan noget vås,  :girl_sad:

Jeg kan sagtens huske uglen som kaldte sig ugledamen til sidst før hun forsvandt, det var hende med de korte sjove kommentarer (hun var forresten også rød)

Men det var altså ikke mig, (skudt forbi igen) Helle,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: April 03, 2016, 05:11:43 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Scharlet

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: April 03, 2016, 05:15:31 pm »
Du skiftede profil, efter din arbejdesgiver i Skanderborg blev gjort opmærksom på dit tidsforbrug på Sol, så du fik en fyreseddel.
Og nej du var ikke sjov, det evner du ikke.

Og man kan finde dig  i samme by når du går mod.
Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg

« Senest Redigeret: April 03, 2016, 05:52:17 pm af Scharlet »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: April 03, 2016, 05:23:39 pm »
Trådløse-Anna:
Citér
Hvor i alv. står der at det var en `venlig boer´? og i så fald som landboen skriver hvad har det med sagen at gøre?  :girl_sad:

Ingen fortjener at miste sin kone på den måde, helt ærligt `Scharlet´ som sikkert i virkeligheden er Helle, der tog du liiiige den laveste score af alt du endnu har skrevet,  :sick:

Hvad i alverden er det for et sprog at bruge?
Og trusler, som du da heldigvis ikke kan føre ud i livet.
Ikke at jeg er overrasket - det var ventet fra din side. Men alligevel. Du tigger næsten om at blive bannet fra siden.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: April 03, 2016, 05:27:18 pm »
Trådløse-Anna:
Citér

Hun er hedder i virkeligheden Sidsel Marie Seier-Rishøj og boede i Bispehaven I Århus.
De er flyttet i hus kan jeg se på hendes fjæsbog, nu befinder hun sig i Solbjerg.

Det eneste samfundsnyttige er hun aldrig har fået unger med ham grimmianen  Dan  Thorbjørn Rishøj..

Hun har så lidt brikker at hun fik afsløret Anklagerens rigtig identitet dengang.
Han hedder i virkeligheden Bjarne Halberg Münster  og bor i Nyborg, her var et af hans profilbilleder fra fjæsen, det har han sørget for er væk, han røg også lige i hoved på profilen.

Du far chancen for at slette dit latterlige indlæg - så skal jeg nok slette det her..
Alternativt bliver du meldt til administrator for at hænge folk ud med navn.

Anklageren

• Gæst
Du er ikke rigtig klog
« Svar #25 Dato: April 03, 2016, 05:42:56 pm »

Det er noget ufattelig bavl, du fyrer af.

Offline Scharlet

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du er ikke rigtig klog
« Svar #26 Dato: April 03, 2016, 05:47:31 pm »

Det er noget ufattelig bavl, du fyrer af.

Kapellanen

• Gæst
« Svar #27 Dato: April 03, 2016, 08:32:22 pm »
Landboen:
Citér
Ikke at jeg er overrasket - det var ventet fra din side. Men alligevel. Du tigger næsten om at blive bannet fra siden.

Ang. sproget. Jeg synes da ikke, det er spor værre end "Bla bla bla...Rygklapperne går i selvsving. DU synes Hellefred er klog og dygtig. Jeg synes hun er en fundamentalistisk racist af værste skuffe."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3044.msg33293#msg33293

I øvrigt er din trang til at spille "Musenfryds sekretær" med evindelige trusler om, at "hvis DU var moderator" og "tigger om at blive bannet" latterlige.
Så..."Hvad rager du mig?!"  (Går ud fra, jeg skal anmeldes nu, go ahead.  :JC-hysterical: )

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: April 03, 2016, 08:42:38 pm »
Landboen:
Citér

Ang. sproget. Jeg synes da ikke, det er spor værre end "Bla bla bla...Rygklapperne går i selvsving. DU synes Hellefred er klog og dygtig. Jeg synes hun er en fundamentalistisk racist af værste skuffe."

I øvrigt er din trang til at spille "Musenfryds sekretær" med evindelige trusler om, at "hvis DU var moderator" og "tigger om at blive bannet" latterlige.
Så..."Hvad rager du mig?!"  (Går ud fra, jeg skal anmeldes nu, go ahead.
Du er åbenbart tilhænger af Helletøsen.
Det er jeg ikke, og det sprog hun har brigt over for andre her i dag, er bare ikke i orden.

joJO

• Gæst
« Svar #29 Dato: April 03, 2016, 09:09:02 pm »
Landboen:
Citér

Så..."Hvad rager du mig?!"  (Går ud fra, jeg skal anmeldes nu, go ahead.
Du er åbenbart tilhænger af Helletøsen.
Det er jeg ikke, og det sprog hun har brigt over for andre her i dag, er bare ikke i orden.

Heloo hello
I synes vel ikke at det er i orden at skifte navn, eller så noget, eller at blive gift, at man skal være dem man synes om uden man ved hvem man er, altså at men er et slags anonym her på side , dog med fast bopæl og en man skal stole på.
En som man ved hvor man bor, lidt på samme måde hvor Hr. Rudi  gør opmærksomt på andres adresse.
Det skal være sådan at andre brugere  skriver til mig """"Hello""" så man skal alliere sig imod andre.
Hold da helt fast, er jeg virkeligt kommet på en fora hvor en er Sjoveren, og de næste Fede Britt.
Det kan ikke  være rigtigt