Forfatter Emne: vi tager et år mere :-)  (Læst 1751 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
vi tager et år mere :-)
« Dato: April 27, 2014, 10:49:28 pm »
Nu har jeg lige betalt for et år mere for siden her, så selv om DD er lidt i dvale, så er der plads til et år mere med skriverier.
Jeg skal nok prøve at være lidt mere aktiv, det kunne være lidt sjovt at se om vi kunne få bare en lille smule gang i den igen.
Eller er net-debat uddød?
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Rudolf

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: vi tager et år mere :-)
« Svar #1 Dato: April 29, 2014, 12:41:38 am »
Ja net-debat er vist på retur. Men jeg er droppet ind et sted, hvor man går mere op i hygge. Man fortæller om dagligdagens små oplevelser eller gøremål.

Man fortæller om sine trængsler og problemer eller man fortæller når man bliver glad over et eller andet.
Og helt ærligt. Jeg tror vi er nogle stykker der godt kunne tænke os, at høre lidt mere om det der: Pronto Callcenter, som Musenfryd er blevet Direktør for.
Det lyder som en solstrålehistorie vi ikke gerne vil snydes for. Fortæl fortæl fortæl - vi sidder her med lange øren - nå nej med vagtsomme øjne for at læse om det eventyr det må have været.

Og blot en smule aktivitet fra Musenfryd tror jeg hurtigt vil skabe nye tider for din-debat.dk.
Jeg kan jo se at der er en del der af og til kigger ind og venter på et mirakel.

Måske især os der har været med næsten fra starten af. Jeg tror at mange af os næsten føler os som lidt i familie.

Jeg selv er aktiv andre steder med mere liv. Men kigger dog dagligt herind i håb om et mirakel.!
Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Offline Rudolf

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 29, 2014, 12:44:36 am »
Og helt ærligt - muslimdebatterne kan jeg sagtens undvære. De fører ingen steder hen alligevel.
Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #3 Dato: Maj 01, 2014, 12:33:02 pm »
Nåh.. en pronto tråd.. jamen så får I da sådan en :-)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Campanule

• Gæst
« Svar #4 Dato: Maj 02, 2014, 02:15:04 pm »
Tak mus - for du betaler og holder sammen på os.

Jeg tror selv, debatfora måske er - om ikke døde - så gået helt i dvale. Det er en tid med selfies på smartphones osv. - måske kommer debat-tiden igen på fora, måske ikke. Men sejt du lige giver et år mere.