Forfatter Emne: Har "Din debat" fået virus ?  (Læst 2035 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
Har "Din debat" fået virus ?
« Dato: Marts 28, 2016, 10:52:24 am »
Jeg syntes det vrimler med troll.. :connie_nutzo:

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
Sv: Har "Din debat" fået virus ?
« Svar #1 Dato: Marts 28, 2016, 11:04:53 am »
En troll savner "Fedt" - jeg håber ikke, "Fedt" er udsat for chikane - hans sidste indlæg :

Samfund- & Kultur / Sv: Falsk
« Dato: Marts 24, 2016, 09:47:09 pm »

Citér
Lyver aldrig, det er kun dig og carlo, som der bruger samme trick over for mig, som i har brugt over for anti-rød - løjse osv. Du kan ikke diskutere på rimelig vis, kun fordreje meninger til din egen lidt perverse fordrukne ensomme vandring.

Jeg tager ikke Carlo alvorligt - men jeg har frabedt mig, at debattere med "Anklageren" - han har dog ikke fattet budskabet SLUT

Det kunne man vel heller ikke forvente..hvad skulle han dog så, få sin tid til at gå med..

Kapellanen

• Gæst
« Svar #2 Dato: Marts 28, 2016, 11:11:10 am »
Du kan ikke regne med alle disse profiler, som har skrevet et eller få indlæg. Specielt fordi en stor del af dem er oprettet af Eks-Propov - du kan let genkende det konsekvent forkerte danske med "et" i stedet for "en" og omvendt, "-et" endelser i stedet for "-en" etc.

De andre kan vel være blevet tiltrukket slet og ret. et par aftener for nylig har jeg set over 40 som "gæster", altså læsere samtidigt med, at online medlemmer har stået på normalt niveau. Det er vel sådan set ikke så dårligt....selv om jeg ikke synes, der foregår så meget spændende p.t. Måske fordi de mest aktive er opsplittet i meget uforsonlige små grupper. Som danskerne også efterhånden?

Anklageren

• Gæst
Teenage-pige-agtige intriger
« Svar #3 Dato: Marts 28, 2016, 01:57:27 pm »
Helt principielt er det kun ejeren af et debatforum, der kan indføre censur.

Der er noget meget teenage-pige-agtigt over intriger der går på, han må ikke kommentere det jeg skriver - vi vil ikke svare hende osv.

Hvis man ikke kan tåle at blive modsagt, så bør man holde sig væk fra offentlige debatter.

Jeg tager ikke Carlo alvorligt - men jeg har frabedt mig, at debattere med "Anklageren" - han har dog ikke fattet budskabet SLUT

« Senest Redigeret: Marts 28, 2016, 02:11:32 pm af Anklageren »

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 28, 2016, 02:52:23 pm »
Du kan ikke regne med alle disse profiler, som har skrevet et eller få indlæg. Specielt fordi en stor del af dem er oprettet af Eks-Propov - du kan let genkende det konsekvent forkerte danske med "et" i stedet for "en" og omvendt, "-et" endelser i stedet for "-en" etc.

De andre kan vel være blevet tiltrukket slet og ret. et par aftener for nylig har jeg set over 40 som "gæster", altså læsere samtidigt med, at online medlemmer har stået på normalt niveau. Det er vel sådan set ikke så dårligt....selv om jeg ikke synes, der foregår så meget spændende p.t. Måske fordi de mest aktive er opsplittet i meget uforsonlige små grupper. Som danskerne også efterhånden?

Jeg har også mistænkt "Propov" - for nylig kaldte han sig "Det er mig" ..

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 28, 2016, 02:56:21 pm »
Hvor mange har du jaget ud af debatten "Anklageren" .. hvor er "Fruppe" henne .. det er din ondskabsfulde debat-stil, der ikke fortjener svar !

Jeg læser ikke dine indlæg mere, de "hænger mig langt ud af halsen"  :bad: men du er vel så selvglad, at du ikke bemærker det.

Anklageren

• Gæst
Intriger, fnidder, kvindelist og magtkamp
« Svar #6 Dato: Marts 28, 2016, 03:02:59 pm »
I en flok kvinder, er der ofte en eller to toneangivende kvinder, der styrer ved hjælp af intriger.

Mænd er ikke nær så tilbøjelige til at dyrke intriger, så der er i det mindste et område, hvor vi er bedre :wink:

Anklageren

• Gæst
Intriger, fnidder, kvindelist og magtkamp
« Svar #7 Dato: Marts 28, 2016, 03:04:41 pm »
Hvor mange har du jaget ud af debatten "Anklageren" .. hvor er "Fruppe" henne .. det er din ondskabsfulde debat-stil, der ikke fortjener svar !

Jeg læser ikke dine indlæg mere, de "hænger mig langt ud af halsen"  :bad: men du er vel så selvglad, at du ikke bemærker det.

Det er faktisk dig selv, der gør det Lyjse.

Prøv at læs dine kommentarer igen - de har ikke andet indhold ligesom hele tråden i øvrigt!

Du har ellers støbt masser af intriger imod Evalu, men nu er hun jo på ferie.

« Senest Redigeret: Marts 28, 2016, 03:10:58 pm af Anklageren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 28, 2016, 03:05:24 pm »
Der er ikke noget galt med "Anklageren". Han modargumenterer bare, hvilket ligesom er formålet med debat, men er man mere til rygklapperi, er det naturligvis noget irriterende at blive modsagt.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 28, 2016, 03:34:13 pm »
Selvfølgelig er både dig og Tigermanden tilfredse med "Anklageren" han forsvarer jo ISLAM, og sviner kristendommen til, på det groveste - han skyer ingen midler.

Og hans veninde støtter ham - så godt hun kan.

Jeg har ikke noget imod at blive sagt imod - forskellen på Carlo og Anklageren er, at man ikke mærker ondskaben i Carlos indlæg - jooo han er da grov  :biggrin: men han lægger ikke så meget i det.

________

Læser du med Carlo - jeg tror du er "god nok på bunden".

Anklageren

• Gæst
Du er fuld af løgn Lyjse
« Svar #10 Dato: Marts 28, 2016, 03:38:24 pm »
Selvfølgelig er både dig og Tigermanden tilfredse med "Anklageren" han forsvarer jo ISLAM, og sviner kristendommen til, på det groveste - han skyer ingen midler.

Jeg forsvarer grundloven og religionsfriheden. Jeg er ateist, og jeg har mange gange skrevet, at islam er middelalderlig overtro.

Jeg er modstander af alle de tre patriarkalske religioner, der dyrker den Mellemøstlige kultur, og det er vel hvad man kan forvente af en ateist.

Det er bare så typisk for de intriger, du støber.

Det eneste gode ved islam er, at de tager sig af deres gamle, mens I gemmer jeres gamle af vejen på plejehjem, fordi de er for besværlige - og skriver vrede læserbreve om, at regeringen svigter dem.

Jeg har aldrig skrevet andet godt om islam.

« Senest Redigeret: Marts 28, 2016, 03:53:45 pm af Anklageren »

joJO

• Gæst
« Svar #11 Dato: Marts 28, 2016, 03:45:36 pm »

Og hans veninde støtter ham - så godt hun kan.

Jeg har ikke noget imod at blive sagt imod - forskellen på Carlo og Anklageren er, at man ikke mærker ondskaben i Carlos indlæg - jooo han er da grov  :biggrin: men han lægger ikke så meget i det.

________

Læser du med Carlo - jeg tror du er "god nok på bunden".

Hej Lyjse, din gamle medvindspisser, eller skal jeg skrive TeTante, o) hvor der du dog skarp og lynhurtigt at gennemskue at det er mig som skriver, flot flot flot klaret
Men ellers, jeg er tilbage med et flot flot navn som jeg takker Fedt for, en som åbenbart har samme svaghedstegn som mig.
Lyjse, jeg gider godt at læse din udgydelser, og det har jeg gjort i de sidste 10 år plus, mellemtiden er mit Dansk blevet lidt bedre, og din snerpede debatstil ""hvis man nu kan kalde det stil"", er blevet endnu mere skingert, men kom du bare, jeg smiler og bliver ved, og jeg er overbevist om at du finde frem til at det er mig, hver eneste gang.
Imellem tid bliver jeg lidt klogere, prøver lidt hårdere, og måske en dag langt ude i fremtiden bliver jeg accepteret i det fine selskab med rygklappere du samler omkring dig.
Det er vel nok samme dag hvor jeg smutter for evigt.
Ha det.