Forfatter Emne: Nyt terrorangreb i Bruxelles  (Læst 15723 gange)

Offline Tinglev

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Nyt terrorangreb i Bruxelles
« Svar #75 Dato: Marts 25, 2016, 10:26:03 am »
Ligesom voldtægterne, hvor vi får erstatningsvoldtægter fra Norge, Sverige, England og Schweiz, fordi de hjemlige voldtægter ikke kan tilfredsstille GYSE behovet.

Overfaldsvoldtægter er jo sjældne, så det er svært at få dem til at syne af en hel masse.

I takt med flere mænd fra Mellemøsten/Afrika er det steget, vil du benægte dette?

Det vil jeg ikke benægte.

Det som jeg siger er bare, at overfaldsvoldtægter er en relativ sjælden forbrydelse, og at der heller ikke er specielt mange voldtægter i Danmark i almindelighed.

Antallet af voldtægter er forholdsvis lavt i Danmark
Gennemsnittet i EU er 10,19 voldtægter pr. 100.000 indbyggere, og i Danmark er der 6,4 voldtægter pr. 100.000 indbyggere.

Derfor er voldtægt ikke et særlig påtrængende samfundsproblem, så man behøver ikke at bringe voldtægtshistorier fra fjerne lande for at vække befolkningen.

http://www.nationmaster.com/country-info/stats/Crime/Rape-rate

Hver tredie voldtægtsdømte er stadig udlænding.

Du er jo også ligeglad med om kvinderne voldtages,  i Grønland "ligger" i jo med konen.

Anklageren

• Gæst
« Svar #76 Dato: Marts 25, 2016, 10:47:11 am »
Hver tredie voldtægtsdømte er stadig udlænding.

Du er jo også ligeglad med om kvinderne voldtages,  i Grønland "ligger" i jo med konen.

Jeg ved ikke, om dine tal passer, for det er jo moderne at lyve med statistik, men du har nok ret i, at der er forholdsvis flere udlændinge som dømmes.

Så specielt er det altså ikke. Hvis du deler befolkningen op i grupper, så vil ca. halvdelen af grupperne begå flere forbrydelser end den anden halvdel af grupperne. Derfor er det ikke noget, som man normalt opgør.

Enhver voldtægt er et problem, så lad være at lyve om, at jeg ikke synes det. Det er også et problem, at udlændinge er overrepræsenterede i statistikken.

Nu har jeg skrevet om, hvad jeg ikke mener i det spinkle håb, at nogen interesserer sig for, hvad jeg mener.

For at man 24/7 vil beskæftige sig med et samfundsproblem, så forventer jeg, at der er tale om et specielt stort samfundsproblem.

Offline Tinglev

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #77 Dato: Marts 25, 2016, 11:00:57 am »
Der er vel ingen der beskæftiger sig med kriminelle fra Mellemøsten 24/7/365, ikke en gang dem der er sat til at at passe på dem i fængslerne.

Men det ændre ikke på at kvalmepunktet for dette folkefærd for længst er overskredet.Og det ender i et ordentligt rabalder.

Er ham Atari klovnen faldet til der?

Anklageren

• Gæst
« Svar #78 Dato: Marts 25, 2016, 11:29:04 am »
Der er vel ingen der beskæftiger sig med kriminelle fra Mellemøsten 24/7/365, ikke en gang dem der er sat til at at passe på dem i fængslerne.

Men det ændre ikke på at kvalmepunktet for dette folkefærd for længst er overskredet.Og det ender i et ordentligt rabalder.

Er ham Atari klovnen faldet til der?

Nej - jeg har ikke hørt om nogen muslimer som er  "faldet til" i Grønland, og ham Atari klovnen - som rigtigt hedder Akkari - har for længst forladt øen.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #79 Dato: Marts 26, 2016, 06:29:29 pm »
Hvorfor klovn?
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
« Svar #80 Dato: Marts 26, 2016, 08:58:31 pm »
Hvorfor klovn?

Han var en klovn, fordi han var med til at skabe Muhammed-krisen og fordi han blev dømt for vold som nybagt lærer.

Der er to ting en lærer for alt i verden bør undgå, og den ene er at blive dømt for vold.

Andelen i Muhammed-krisen har han ganske vist fortrudt - og taler nu imod fundamentalisme - men alligevel.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #81 Dato: Marts 27, 2016, 12:08:52 am »
Hvorfor klovn?

Han var en klovn, fordi han var med til at skabe Muhammed-krisen og fordi han blev dømt for vold som nybagt lærer.

Der er to ting en lærer for alt i verden bør undgå, og den ene er at blive dømt for vold.

Andelen i Muhammed-krisen har han ganske vist fortrudt - og taler nu imod fundamentalisme - men alligevel.
Undgå at blive dømt, men ikke undgå at begå vold?
Uheldig formulering, eller din ærlige mening?

Anklageren

• Gæst
Det er ikke altid oplagt
« Svar #82 Dato: Marts 27, 2016, 09:05:34 am »
Undgå at blive dømt, men ikke undgå at begå vold?
Uheldig formulering, eller din ærlige mening?

Alle går i skole, så lærere møder en del vold i hverdagen.

Jeg kan komme med et eksempel. Som udgangspunkt siger fagforeningen, at vi lærere ikke må røre børnene, men på den anden side har vi pligt til at gribe ind.

For et par år siden skilte jeg to af de store elever ad, som var i voldsomt slagsmål. Så var jeg allerede på kanten af at bruge vold. Nå jeg stod jo der på gangen og holdt den mest aggressive indtil de var faldet til ro - troede jeg. Da jeg så slap ham, så røg han i hovedet på den anden elev og slog ham hårdt i ansigtet.

Jeg greb ham så igen - og så stod vi der igen, hvor han også til sidst virkede helt rolig - men det samme gentog sig en gang til.

Så havde jeg helt opbrugt min tålmodighed og slæbte ham gennem de lange gange op på inspektørens kontor, mens han gjorde modstand, det bedste han havde lært.

Det har jeg sådan set pligt til, fordi vi lærere skal gribe ind og forhindre vold - vi kan jo ikke stå der og glo, mens en elev bliver slået til lirekassemand -  men på den anden side, så er det nødvendigt at tage hårdt fat for at pacificere en stor rasende elev.

Det skete der ikke noget ved - men jeg kunne jo have været uheldig, at hans forældre havde været krakilere (vi møder også alle slags forældre, fordi alle går i skole), som havde anmeldt mig til politiet for (brug af unødig) vold.

Derfor synes jeg, at du skulle tænke dig lidt mere om, inden du dømmer nogen, for det er en slags vold at gribe og slæbe en elev imod hans vilje (men hvis der var nogen som mente, at jeg handlede forkert, så har jeg ikke hørt det, og der var mange elever som vidner).

http://www.fyens.dk/indland/Betjent-afviser-at-have-brugt-unoedig-vold-mod-anholdte/artikel/2928886

« Senest Redigeret: Marts 27, 2016, 10:54:43 am af Anklageren »