Forfatter Emne: Hvad er der sket med forumet?  (Læst 2018 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Det er ikke sandt
« Svar #15 Dato: Marts 23, 2016, 12:25:42 am »
Det er bare en anden måde at Vise boardet på, som Kenneth har valgt nu. Programmet Simple Portal 2.3.6 udgivet af Simple Macines, har admin flere måder at vise siden på og det kunne godt ligne brugernes aktivitetsniveau, vist i procent.

Lige nu er min Activity: 99.6%

Jeg har skrevet 19 kommentarer i dag.

Dit aktivitetsniveau er 53,2%

Du har skrevet 17 kommentarar i dag.

Derfor kan Activity-procenten ikke vise, hvor meget man skriver.

Activity-procenten viser den tid, man er logget på debatten - og jeg var logget på, mens jeg var ude og handle og køre på snescooter, mens jeg rensede min riffel, mens jeg lavede mad osv.

Det er dejligt at have påskeferie.

Hva med brugerens samlede aktivitetsniveau, altså alle målinger samlet, på brugeren?

Jeg forstår ikke, hvad du mener.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Det er ikke sandt
« Svar #16 Dato: Marts 23, 2016, 01:10:33 am »
Det er bare en anden måde at Vise boardet på, som Kenneth har valgt nu. Programmet Simple Portal 2.3.6 udgivet af Simple Macines, har admin flere måder at vise siden på og det kunne godt ligne brugernes aktivitetsniveau, vist i procent.

Activity-procenten viser den tid, man er logget på debatten - og jeg var logget på, mens jeg var ude og handle og køre på snescooter, mens jeg rensede min riffel, mens jeg lavede mad osv.

Hva med brugerens samlede aktivitetsniveau, altså alle målinger samlet, på brugeren?

Aktivitet - hvor mange indlæg - Top emneoprettere - mest tid online osv? et gennemsnit af brugeren.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jeg tror du har ret
« Svar #17 Dato: Marts 23, 2016, 08:26:59 am »

Aktivitet - hvor mange indlæg - Top emneoprettere - mest tid online osv? et gennemsnit af brugeren.

For at afprøve teorierne loggede jeg af - spillede et spil skak - loggede på igen - og så steg mit aktivitetsniveau til 100%.

Mit aktivitetsniveau må være steget, fordi jeg loggede på.

Lidt selvmodsigende i øvrigt, at mit aktivitetsniveau steg, fordi jeg loggede af og spillede skak.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Daredevil

• Gæst
Sv: Hvad er der sket med forumet?
« Svar #18 Dato: Marts 23, 2016, 09:36:37 am »

Imponerende viden, men jeg kan bedst lide at man nu kan se hvem der chatter

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Hvad er der sket med forumet?
« Svar #19 Dato: April 21, 2016, 05:33:10 pm »
Jeg kunne bedre lide det "gamle"?!

Hvad var bedre? - For mig ligner D.-D.dk det samme som for nogle år siden -:  :training1:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!