Forfatter Emne: Nyt terrorangreb i Bruxelles  (Læst 16175 gange)

Anklageren

• Gæst
Om sandhed og løgn
« Svar #30 Dato: Marts 22, 2016, 09:45:17 pm »
fedt:
Citér
Kapellanen har udtrykkeligt skrevet, at han og hans familie ikke spiser pizza og falafel.  :connie_1:

Hvis det ikke er noget sammenkogt bræk, du dyrker sammen med Ankagleren, så vis mig venligst hvor, han har skrevet det. Umiddelbart tror jeg ikke på det.

Rudi det var i sjov, for at slå tilbage på Anklagerens snak om pizza. Sorry min finurlige humor.

Vi forventer efterhånden heller ikke andet af dig, end at du lyver, hvis det kan forstyrre debatten.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Nyt terrorangreb i Bruxelles
« Svar #31 Dato: Marts 22, 2016, 09:56:30 pm »

Den var god. Har du fået billedet af mig, af Albert Johansen?
Du får ret og jeg får fred!

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Marts 22, 2016, 10:00:13 pm »
Det billede af Carlo er nemt at finde på Soldebatten ...  :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

aquadog

• Gæst
« Svar #33 Dato: Marts 22, 2016, 10:17:12 pm »
Islamisk stat har ikke noget med islam at gøre. Ligesom Danskernes Parti heller ikke har noget med Danmark eller danskere at gøre.
Inshallah - er enig med Tigermanden. Islam vil bedre sig over Danmark en dag.

Danskernes parti er made in Danmark og et resultat af den førte politiske handlinger og retorik og ligger dermed indenfor Danskernes ansvar. Ens for alle og alle for en.
Nøjagtigt som IS er, et kæmpe problem for alle Muslimer, meget uretfærdigt forøverigt , fordi alle sorthårede langskæggede personer er potentielle terrorist.
Hvert et kvinde i burka eller lignede et muligt selvmordsbombe.

Det er lysnede klart at resten af vores verden ikke kan klare de Islamitiske ekstremister, men et samlet Muslimsk verden kan og skal, fordi de er fredeligt folk siges det. Vi må se om de kan klare opgaven, måske lidt på samme måde som et samlet koalition reddede vores røv i anden verdenskrig     

Evalu

• Gæst
« Svar #34 Dato: Marts 22, 2016, 10:19:11 pm »
fedt:
Citér
Man skal skelne imellem mord (bombe) og en bus ulykke. Bomber skaber utryghed og har mediernes interesse  og vi ved jo, at muslimer er potentielle selvmordsbombere.

Det gør normale mennesker også, fedt. Vi skal bare være klar over, at en debat-side som denne virker som en magnet på en bestemt type psykopater, som under foregivende af at "ville debattere" sender et hav af onde, afstumpede bemærkninger ind i trådene.

Det er deres 'greatest hour', når der forekommer terror eller voldtægter af nordiske piger. Så forsøger de af al kraft, om de kan komme til at træde på de pårørende til ofrene eller på anden vis forhåne og fornedre almindelige mennesker, der naturligvis føler empati.

Det sidste ejer en kold psykopat simpelthen ikke.
Han føler, at "han er noget" - ikke mindst, hvis normale brugere klager over ham - og han derefter ser, han ikke bliver bortvist, dvs indirekte bakkes op i sit infame lort af ejeren/administrator, hvilket efter min opfattelse er tilfældet på Din-debat.

Almindelige mennesker, der har empati, vil ikke - som du og nogle af dine meningsfæller - misbruge dagens tragedie, dens ofre og deres pårørende til personangreb på andre debattører.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Marts 22, 2016, 11:38:02 pm »

Jeg fandt en gammel udgave at soldebatten med Wayback Machine, hvor jeg så kopierede det fra.
  :Laie_cyclist:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Marts 22, 2016, 11:58:07 pm »
Ja det er islamisk stat, der har tager skylden. Kan man ikke fabrikere en FjæsenBook bombe side, Hvor man simpelthen giver en skærv, til indkøb af bomber, så kan vi hælde mange flere bomber ned i hovedet på dem.
Dit usmagelige indlæg fortjener egentlig ikke en kommentar.
Totalt syg og tåbelig ide at komme med.

Hvor har du altid været tung at danse med. Kan du ikke bruge logikken, der er sgu da ingen der kan samle ind til bomber på en fjæsenbook side.
Så du fandt det bare morsomt at komme med den slags hjernedøde ævl?

Du kan sgu da selv være hjernedød Landsnogen Har du aldrig opdaget i dit korte liv, at menneskers fortolkning af humor er forskellig?
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Marts 23, 2016, 09:13:46 am »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Marts 23, 2016, 09:33:51 am »
Islamisk stat har ikke noget med islam at gøre.

Det har vel noget med islam at gøre, al den stund det er muslimer der gør det. På samme måde, som når det er muslimer der evigt og altid laver kassekoks i Bilka. Ja, så er det muslimsk at lave kassekoks i Bilka.

Citér
Inshallah - er enig med Tigermanden. Islam vil bedre sig over Danmark en dag.

Islam vil ikke brede sig over Danmark nogensinde. Det vil muslimerne finde ud af, på en måde der gør naller. Virkeligt naller.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #39 Dato: Marts 23, 2016, 10:19:39 am »
To højreorienterede mennesker, der kævles, fordi de slet ikke kan finde ud af at enes - det er da lidt sjovt.  :biggrin: :dance3: :connie_08:
Midlerne er underordnede.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Marts 23, 2016, 05:59:20 pm »
Det er ikke uden grund du har nul likes ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #41 Dato: Marts 23, 2016, 07:30:37 pm »

Carlo, gamle dreng - nu ej genert. Jeg har da skam alle dage sagt at du er en flot mand. Kan du klare det, du gamle?  :cat:  Jeg er da skam sikker på at vi to nok kunne finde på noget fornuftige at tale med hverandre om, om vi måtte mødes til en lille kaffetår eller lignende her i mit elskede Brønshøj.  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Om sandhed og løgn
« Svar #42 Dato: Marts 23, 2016, 09:40:45 pm »
fedt:
Citér
Kapellanen har udtrykkeligt skrevet, at han og hans familie ikke spiser pizza og falafel.  :connie_1:

Hvis det ikke er noget sammenkogt bræk, du dyrker sammen med Ankagleren, så vis mig venligst hvor, han har skrevet det. Umiddelbart tror jeg ikke på det.

Rudi det var i sjov, for at slå tilbage på Anklagerens snak om pizza. Sorry min finurlige humor.

Vi forventer efterhånden heller ikke andet af dig, end at du lyver, hvis det kan forstyrre debatten.

Du er da det mest løgnagtige, der findes på debatsider. Hvis der er nogen der flytter fokus fra selve det det handler om, er det anklageren, Den lille latterlige ankagler demagog, der hele tiden får debatten til at gå i hårdknude, sammen med troller og carlo og så er de hinandens tro væbnere
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Du lyver altså Fedt
« Svar #43 Dato: Marts 23, 2016, 10:09:02 pm »
fedt:
Citér

Du er da det mest løgnagtige, der findes på debatsider. Hvis der er nogen der flytter fokus fra selve det det handler om, er det anklageren, Den lille latterlige ankagler demagog, der hele tiden får debatten til at gå i hårdknude, sammen med troller og carlo og så er de hinandens tro væbnere

DerRudi er jeg meget uenig med, og han er grov, men jeg har alligevel respekt for ham, fordi han er ærlig.

Det kunne du lære af.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du lyver altså Fedt
« Svar #44 Dato: Marts 23, 2016, 10:18:26 pm »
fedt:
Citér

DerRudi er jeg meget uenig med, og han er grov, men jeg har alligevel respekt for ham, fordi han er ærlig.

Det kunne du lære af.

Det er jeg sgu glad for du mener og kan huske du har skrevet det samme et andet sted. Du er en lille ussel denagog, der sætter lus i skindpelsen, når du ikke kan klare andre debatører verbalt. Det eneste du har, er dine misledende link og dine infantile angreb på dem, der ikke holder med dig. Få dig et liv ankagler, for du lærer aldrig at debatterer. Du vil kun høres, din lille perfide lort