Forfatter Emne: Nyt terrorangreb i Bruxelles  (Læst 15896 gange)

Anklageren

• Gæst
Dig kan man ikke regne med
« Svar #60 Dato: Marts 24, 2016, 11:12:24 am »

Nå den er gået rent ind, da jeg udtalte i et indlæg, at du drikker som et hul i jorden. Du har det ligesom anklageren, når i ikke kan debattere, så går i efter manden. Har ikke set dig poste et fornuftigt svar til anti, for det kan du ikke finde ud af, din gamle latterlige væbner for anklageren.

Dit menneskesyn er, at mennesket har medførte egenskaber til at snyde. Med snyde mener du: opføre sig bedragerisk, falsk eller svigefuldt over for nogen for at bringe sig selv i en bedre position eller opnå en fordel eller et gode

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3278.msg37158#msg37158

Da du skrev det, glemte du lige, at det også fortæller en masse om dig selv
Andre har et menneskesyn, der går ud på, at mennesket er født som et socialt væsen, og til at forholde sig til en menneskelig og social verden.

At snyde er nogen tillært (hvis man har dårlige forbilleder).

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Dig kan man ikke regne med
« Svar #61 Dato: Marts 24, 2016, 11:28:10 am »

Nå den er gået rent ind, da jeg udtalte i et indlæg, at du drikker som et hul i jorden. Du har det ligesom anklageren, når i ikke kan debattere, så går i efter manden. Har ikke set dig poste et fornuftigt svar til anti, for det kan du ikke finde ud af, din gamle latterlige væbner for anklageren.

Dit menneskesyn er, at mennesket har medførte egenskaber til at snyde. Med snyde mener du: opføre sig bedragerisk, falsk eller svigefuldt over for nogen for at bringe sig selv i en bedre position eller opnå en fordel eller et gode

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3278.msg37158#msg37158

Da du skrev det, glemte du lige, at det også fortæller en masse om dig selv
Andre har et menneskesyn, der går ud på, at mennesket er født som et socialt væsen, og til at forholde sig til en menneskelig og social verden.

At snyde er nogen tillært (hvis man har dårlige forbilleder).

Så går du efter debattøren igen, og forvansker det han skriver, så det passer ind i dit spind, du gamle krukke demagog
Du kalder mig naiv fordi jeg stoler på mennesker i andre indlæg og nu laver du mig om til at jeg har et dårligt menneskesyn og snyder, kan du snart bestemme dig, du har da ellers haft chancen

Du er en lille borende narrehat og en lille perfid krukke debattør, som tror han har patent på sandheden. Vi andre kan snildt se, du har spillet fallit og er en udbrændt debattør, der kun får et kik af at chikanere andre debattører  Kom nu hjem til Danmark og bliv opdateret, for mig ligner du en der stadigvæk bruger Windows 2000
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Du kan bare lade være med at lyve
« Svar #62 Dato: Marts 24, 2016, 11:32:59 am »
Hvis du var kommet med argumenter i stedet for at lyve, så var der ingen, der var gået efter dig.

En ringe moral:
Du tror at du kan lyve, og når andre ikke vil finde sig i dine løgne, så piver du: at du er forfulgt!

Jeg har dokumenteret, at du lyver.

Så går du efter debattøren igen, og forvansker det han skriver, så det passer ind i dit spind, du gamle krukke demagog
Du kalder mig naiv fordi jeg stoler på mennesker i andre indlæg og nu laver du mig om til at jeg har et dårligt menneskesyn og snyder, kan du snart bestemme dig, du har da ellers haft chancen

Du er en lille borende narrehat og en lille perfid krukke debattør, som tror han har patent på sandheden. Vi andre kan snildt se, du har spillet fallit og er en udbrændt debattør, der kun får et kik af at chikanere andre debattører  Kom nu hjem til Danmark og bliv opdateret, for mig ligner du en der stadigvæk bruger Windows 2000

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Du kan bare lade være med at lyve
« Svar #63 Dato: Marts 24, 2016, 11:47:27 am »
Du kan ikke dokumentere en skid, da du er den eneste på DD, der kan få 2+2 til at blive til 5 høns. Som jeg har skrevet før, du har haft chancen til at bevise du er en ærlig debattør; men den misse du også pga. dit eget lille ego. Som andre har skrevet, du fordrejer indlæg, så de passer ind i dine små demagog løgne og det kan du ikke rende fra

Hvis du var kommet med argumenter i stedet for at lyve, så var der ingen, der var gået efter dig.

En ringe moral:
Du tror at du kan lyve, og når andre ikke vil finde sig i dine løgne, så piver du: at du er forfulgt!

Jeg har dokumenteret, at du lyver.

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Jeg beviser det gerne igen
« Svar #64 Dato: Marts 24, 2016, 12:15:21 pm »
Fedt: "Kapellanen har udtrykkeligt skrevet, at han og hans familie ikke spiser pizza og falafel.  :connie_1: "

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3285.msg37147#msg37147

DerRudi: "Hvis det ikke er noget sammenkogt bræk, du dyrker sammen med Ankagleren, så vis mig venligst hvor, han har skrevet det. Umiddelbart tror jeg ikke på det."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3285.msg37161#msg37161

Fedt: "Rudi det var i sjov, for at slå tilbage på Anklagerens snak om pizza. Sorry min finurlige humor."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3285.msg37165#msg37165

Det er ikke humor - så DerRudi har ret i, at det er noget sammenkogt bræk - men det er også løgn - og det er en af de bevidste løgne du bringer, fordi du føler, at du bedre kan klare dig, hvis du lyver.

Det holder bare ikke i længden, fordi vi mister tilliden til dig.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
Sv: Nyt terrorangreb i Bruxelles
« Svar #65 Dato: Marts 24, 2016, 12:23:53 pm »
Fedt skrev:
Citér
Du kan ikke dokumentere en skid, da du er den eneste på DD, der kan få 2+2 til at blive til 5 høns. Som jeg har skrevet før, du har haft chancen til at bevise du er en ærlig debattør; men den misse du også pga. dit eget lille ego. Som andre har skrevet, du fordrejer indlæg, så de passer ind i dine små demagog løgne og det kan du ikke rende fra

Jeg har valgt at ignorere Anklageren + "rygklapper-inden" - det er samme surdej !

Jeg gider ikke læse alenlange indlæg, der handler om fortiden -  fra 40erne og flere hundrede år tilbage..  bare for at flytte fokus fra virkelighedens verden.

Vi kan sagtens debattere Fedt - med seriøse debattører - så spring ham bare over  :cuerda:

Anklageren

• Gæst
Det du skriver, vil alligevel blive modsagt
« Svar #66 Dato: Marts 24, 2016, 01:00:22 pm »
Jeg har valgt at ignorere Anklageren + "rygklapper-inden" - det er samme surdej !

Jeg gider ikke læse alenlange indlæg, der handler om fortiden -  fra 40erne og flere hundrede år tilbage..  bare for at flytte fokus fra virkelighedens verden.

Vi kan sagtens debattere Fedt - med seriøse debattører - så spring ham bare over  :cuerda:

Det hilser vi velkommen.

Vi går ind for frihed, så ingen af os har tænkt sig at lægge restriktioner på hvad vi må - og hvad  ikke må, og vi får så bare friere hænder.

Held og lykke med din boykot.
« Senest Redigeret: Marts 24, 2016, 01:02:14 pm af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: Marts 24, 2016, 01:56:37 pm »
Lyjse skrev: "Jeg har valgt at ignorere Anklageren + "rygklapper-inden" - det er samme surdej !"

Hvem Pokker er "Rygklapper-inden ?? ... :ermm:
« Senest Redigeret: Marts 24, 2016, 01:58:13 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Sv: Det du skriver, vil alligevel blive modsagt
« Svar #68 Dato: Marts 24, 2016, 07:10:59 pm »

Det hilser vi velkommen.

Vi går ind for frihed, så ingen af os har tænkt sig at lægge restriktioner på hvad vi må - og hvad  ikke må, og vi får så bare friere hænder.

Held og lykke med din boykot.

Er jeg den eneste, der har set et oplæg fra Anklageren, om at de højerorienterede ikke  var så glad for, at der var for få dræbte i Bruxelles.
Jeg synes at var vel groft nok, og ville lige vente med at besvarer det til lidt senere, for ikke at komme med et alt for et vredt svar.

Om Anklageren er en ærlig debattør vil jeg så lige sættet et spørgsmål ved.
Det samme er er sket for Tigermanden, når et svar er blevet for hedt.

Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: Marts 24, 2016, 07:11:31 pm »
Lyjse skrev: "Jeg har valgt at ignorere Anklageren + "rygklapper-inden" - det er samme surdej !"

Hvem Pokker er "Rygklapper-inden ?? ... :ermm:

Det er jo tit sådan, at dem det ikke går ud over - ikke bemærker det..  :aww:

Men hvis jeg var for slem ved Anklageren, kom "rygklapper-inden" og forsvarede ham.

Jeg følte faktisk, jeg ikke kunne "åbne munden" før hun var på pletten.

Jeg spurgte i en debattråd, om han aldrig havde lært, at stå på egne ben  :blush:

Problemet for mit vedkommende var, at hun gik imod sin "egen tro" .. ja .. HVIS altså hun havde "den samme tro" ..  som jeg ..  det undrede mig ..  :bb:

Nu ved jeg ikke hvilket parti du stemmer på Debatsvinet, men hvis du møder en, fra samme parti, men ikke kan  genkende de politiske standpunkter..  kan det måske sammenlignes..

Jeg har ikke nævnt navne.

« Senest Redigeret: Marts 24, 2016, 07:13:10 pm af lyjse »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: Marts 24, 2016, 07:17:25 pm »
Lyjse, du har skrevet at du vil boykotte Ankagleren og rygklapperrinden, men så er mærkeligt at du ikke går op i andet.
Du får ret og jeg får fred!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Det du skriver, vil alligevel blive modsagt
« Svar #71 Dato: Marts 24, 2016, 07:20:45 pm »
Er jeg den eneste, der har set et oplæg fra Anklageren, om at de højerorienterede ikke  var så glad for, at der var for få dræbte i Bruxelles.

Nå, det var nu mig der skrev det.

Men mon I ikke har det sådan at jo flere der bliver dræbt af muslimsk terror, jo gladere bliver I? Det er jo jeres livseliksir.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
« Svar #72 Dato: Marts 24, 2016, 07:38:37 pm »
Ligesom voldtægterne, hvor vi får erstatningsvoldtægter fra Norge, Sverige, England og Schweiz, fordi de hjemlige voldtægter ikke kan tilfredsstille GYSE behovet.

Overfaldsvoldtægter er jo sjældne, så det er svært at få dem til at syne af en hel masse.

Offline Tinglev

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: Marts 25, 2016, 09:58:40 am »
Ligesom voldtægterne, hvor vi får erstatningsvoldtægter fra Norge, Sverige, England og Schweiz, fordi de hjemlige voldtægter ikke kan tilfredsstille GYSE behovet.

Overfaldsvoldtægter er jo sjældne, så det er svært at få dem til at syne af en hel masse.

I takt med flere mænd fra Mellemøsten/Afrika er det steget, vil du benægte dette?

Anklageren

• Gæst
« Svar #74 Dato: Marts 25, 2016, 10:17:00 am »

I takt med flere mænd fra Mellemøsten/Afrika er det steget, vil du benægte dette?

Det vil jeg ikke benægte.

Det som jeg siger er bare, at overfaldsvoldtægter er en relativ sjælden forbrydelse, og at der heller ikke er specielt mange voldtægter i Danmark i almindelighed.

Antallet af voldtægter er forholdsvis lavt i Danmark
Gennemsnittet i EU er 10,19 voldtægter pr. 100.000 indbyggere, og i Danmark er der 6,4 voldtægter pr. 100.000 indbyggere.

Derfor er voldtægt ikke et særlig påtrængende samfundsproblem, så man behøver ikke at bringe voldtægtshistorier fra fjerne lande for at vække befolkningen.

http://www.nationmaster.com/country-info/stats/Crime/Rape-rate

« Senest Redigeret: Marts 25, 2016, 10:19:25 am af Anklageren »