Forfatter Emne: BT vs Din-debat.dk ??  (Læst 1595 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
BT vs Din-debat.dk ??
« Dato: Marts 20, 2016, 12:06:08 pm »
Hej brugere - gerne med link-erfaring.

De fleste af os bruger jævnligt links til diverse medier, når vi vil henvise til, hvor vi har en oplysning fra og derfor vil dele det med andre, som så kan klikke på linket for at læse evt. hele artiklen.

Imidlertid: De seneste uger er der sket noget mystisk for mig. Det er sket før med et par udenlandske aviser, hvilket jeg ikke tog så tungt, men nu er det nok fire ud af de sidste seks gange, jeg har villet linke til BT. Og kun den.

Der sker det samme hver gang: Når jeg, inden jeg poster mit indlæg, skriver omhyggeligt bogstav for bogstav, tegn for tegn hvad der står i avisens egen linje - så står der "404 siden kan ikke vises" fem minutter efter, når jeg afprøver det fra mit indlæg!

Hvad betyder dette gas? Jeg gør jo blot, hvad jeg har gjort siden Ruder Konge gik i vuggestue. Og det er (af danske medier) kun BT.

Hvorfor? Hvis BT ikke ville have, at man linker til deres artikler, ville de vel skrive det...
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.6%
    • Vis profil
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: BT vs Din-debat.dk ??
« Svar #3 Dato: Marts 20, 2016, 04:29:00 pm »
http://www.bt.dk/danmark/anne-sophia-hermansen-bordplanen-er-et-socialt-misfoster-vi-boer-afskaffe
 den giver også fejl..

404 - Siden ikke fundetVi kan desværre ikke finde den side, du leder efter.
den virker så til gengæld.
Jeg tror det har noget at gøre med hvor dybt på siden man linker!

« Senest Redigeret: Marts 20, 2016, 04:33:28 pm af Landboen »
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 20, 2016, 04:34:43 pm »
« Senest Redigeret: Marts 20, 2016, 04:36:45 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.6%
    • Vis profil
Kan det skyldes, at man skal betale for at læse BT?
« Svar #5 Dato: Marts 20, 2016, 11:59:39 pm »
Aviserne har forskellige måder at motivere læserne til at betale et abonnement.

Jeg har engang linket til en britisk site, hvor man somme tider kunne læse artiklen - og somme tider kunne man ikke, hvis man ikke havde betalt.

Det kan styres med cookies.

Daredevil

• Gæst
Sv: Kan det skyldes, at man skal betale for at læse BT?
« Svar #6 Dato: Marts 21, 2016, 12:07:02 am »

Jeg har engang linket til en britisk site, hvor man somme tider kunne læse artiklen - og somme tider kunne man ikke, hvis man ikke havde betalt.

Som Gratisk burde man i de mindske støtte sponsorer, ikke?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 22, 2016, 01:46:47 am »

Så er man jo ikke en rigtig gratist hvis man gør det ;)

Jeg har selv ad-blocker. Men da jeg alligevel aldrig gider se reklamer, vinder de jo intet på, at jeg ser dem. Jeg ignorerer dem alligevel og skruer ganske enkelt ned for lyden, når der er reklamer.
« Senest Redigeret: Marts 22, 2016, 01:48:27 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Daredevil

• Gæst
« Svar #8 Dato: Marts 22, 2016, 09:10:02 am »

Jeg har været så frækt at vende min ryg til skærmen mens der kører reklamer, men jeg følte mig lidt skyldigt ,o)

Forskellige aviser arbejder med tids blokker for deres læse stof, de første time bliver du nødt til at forholde dig til et tilbud, de næste to timer til deres reklame og efter tre timer kan de fleste artikler læses, i nogen tilfælde helt, i andre kun det overfladiske.

Kigger du længere end f.eks. 2 sekunder på et link er du ganske sikkert registrerede for et click, som bliver registrerede og brugt som info til annoncørerne. cookies virker kun in Danmark, hvis du læser i andre lande kan du roligt klikke på cookies og være sikker på de ikke bliver brugt.

Reklame er her for at blive og de vil blive mere og mere aggressive og vanskeligt at omgås, intet er gratis er princippet.   

Så er man jo ikke en rigtig gratist hvis man gør det ;)

Jeg har selv ad-blocker. Men da jeg alligevel aldrig gider se reklamer, vinder de jo intet på, at jeg ser dem. Jeg ignorerer dem alligevel og skruer ganske enkelt ned for lyden, når der er reklamer.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 22, 2016, 10:00:06 am »
Hej brugere - gerne med link-erfaring.

De fleste af os bruger jævnligt links til diverse medier, når vi vil henvise til, hvor vi har en oplysning fra og derfor vil dele det med andre, som så kan klikke på linket for at læse evt. hele artiklen.

Imidlertid: De seneste uger er der sket noget mystisk for mig. Det er sket før med et par udenlandske aviser, hvilket jeg ikke tog så tungt, men nu er det nok fire ud af de sidste seks gange, jeg har villet linke til BT. Og kun den.

Der sker det samme hver gang: Når jeg, inden jeg poster mit indlæg, skriver omhyggeligt bogstav for bogstav, tegn for tegn hvad der står i avisens egen linje - så står der "404 siden kan ikke vises" fem minutter efter, når jeg afprøver det fra mit indlæg!

Hvad betyder dette gas? Jeg gør jo blot, hvad jeg har gjort siden Ruder Konge gik i vuggestue. Og det er (af danske medier) kun BT.

Hvorfor? Hvis BT ikke ville have, at man linker til deres artikler, ville de vel skrive det...

Browseren du bruger, sletter du cookies fra BT. Hvis man ikke trykker ok til cookies, kan sitet ikke se hvor mange gange gange man har besøgt siden.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende