Diverse > Reklamer

Superfood imod kræft

(1/1)

AndreasHau:
For ca. 2 år siden fik jeg konstateret kræft. Udover de enorme følelsesmæssige konsekvenser det fik for mig og min familie, fik det mig også til at tænke over hvad jeg spiste.
Jeg er efter det begyndt at fokusere meget på de ernæringsmæssige fordele visse madvarer har. Især dem der hedder superfoods, som indeholder en masse antioxidanter der kan bekæmpe kræftceller.
Jeg er blevet rask igen, og er sikker på at de store ændringer jeg lavede på min kost virkelig hjalp.
Læs mere på www.lovesuperfood.dk

lovesuperfood.dk

clubsalsaguy:
Stærkt gået at du slog kræften! Jeg tror også at kosten har virkelig meget at sige, når det kommer til at slå kræft og bare holde sig sund helt generelt!

joJO:

--- Citat fra: clubsalsaguy efter Juli 11, 2016, 05:58:49 pm ---Stærkt gået at du slog kræften! Jeg tror også at kosten har virkelig meget at sige, når det kommer til at slå kræft og bare holde sig sund helt generelt!

--- Afslutning på citat ---

Sikker en samtale du har kørende ,o)

Prøv at ændre superfood til Supermood, så bliver det interessante.

clubsalsaguy:

--- Citat fra: joJO efter Juli 11, 2016, 06:10:48 pm ---
--- Citat fra: clubsalsaguy efter Juli 11, 2016, 05:58:49 pm ---Stærkt gået at du slog kræften! Jeg tror også at kosten har virkelig meget at sige, når det kommer til at slå kræft og bare holde sig sund helt generelt!

Sikker en samtale du har kørende ,o)

Prøv at ændre superfood til Supermood, så bliver det interessante.

Hvad mener du?

hanne:
Jeg tror ikke på sådan  noget

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version