Forfatter Emne: Hvem er skurkene ?  (Læst 5485 gange)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Hvem er skurkene ?
« Svar #30 Dato: Marts 13, 2016, 09:28:43 pm »
Haha latter ligt

Europæerne er trætte af muslimerne, Australierne er trætte af muslimerne, Amerikanerne er trætte af muslimerne, Russerne er trætte af muslimerne - hele verden er trætte af muslimerne.

Man må da sige at muslimerne gør en ihærdig indsats for at alle skal vende sig bort fra dem i afsky.

Aner det ikke men her får du et billede fra Australien i 2005, hvor nogle muslimer havde plaget på en strand og de lokale rejste sig imod dem. Det varer nok længe før ham på billedet er storsnudet igen.

DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Marts 13, 2016, 09:42:43 pm »
Et like fra mig !

Så har du været aktiv 10 minutter og 51 sekunder før sabatten slutter. Tager du ikke alvorligt hvad der står i Bibelen?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Marts 13, 2016, 09:47:50 pm »
De venstreorienterede og de der ikke har rent mel i posen vil hade os, for vor demokratiske og ærlige holdning.

Du har da ikke selv rent mel i posen. Lyver, forfalsker citater og copy&paster andres tekster og udgiver dem for dine egne. Du er ret lurvet. Og så overholder du ikke sabbatten.