Forfatter Emne: Hvorfor er nogle 'likes' hemmelige ?  (Læst 3011 gange)

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Hvorfor er nogle 'likes' hemmelige ?
« Svar #15 Dato: Marts 13, 2016, 08:50:22 pm »
Tigermanden:
Citér
Hvorfor er du så forhippet på at se, hvem der giver andre likes?

Jeg synes, det er vildt spændende, Stikkerboy, gør du ikke?
Lidt ligesom teenagefester hos nogen, der var alene hjemme. Så er der en gavtyv, der slukker lyset..og det kommer igen: Hov, sad han nu der før? Og har han ikke lidt læbestift på skjorteflippen?    :JC-hysterical:
Manner, Manner!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Vågn nu op, 'Admin.'/tek. support!
« Svar #16 Dato: Marts 13, 2016, 09:22:43 pm »
Nej, det har intet med trolls at gøre.
I dag har det været sådan, at jeg har kunnet se, hvis nogen 'likede' mig eller jeg 'likede' nogen. Næsten alt andet skjult.
Og det er irriterende, synes jeg. Det skaber blot irritation.

KUNNE MAN FORESTILLE SIG at DIN-DEBAT's DYGTIGE TEKNIK-SUPPORT kom i omdrejninger, når nu weekenden snart er omme?
Eller kan i heller ikke finde ud af, hvad der er sket.

Omvendt: Hvis det er med vilje, at det er sådan I vil have det, så vær venlig at meddele det.
Ta-aak.   :smile:
Nu er det sådan, at du gratis kan benytte denne debatside.
At begynde at råbe efter en, som arbejder gratis i sin fritid, er sgu under lavmålet.
Kenneth har også lov til at holde fri!
« Senest Redigeret: Marts 14, 2016, 05:16:57 pm af Landboen »
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 13, 2016, 09:23:50 pm »
Og til almen information, så er det noget javascript der driller.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #18 Dato: Marts 14, 2016, 01:41:25 pm »
Halløjsa..
aner ikke hvad der er sket/sker. Og Landboen har ret. vi arbejder gratis og stiller siden til rådighed u/b til jer og betaler selv de omkostninger der er, så beklager, men det er også grunden til manglende adminovervågning og af og til forsinket teknisk fikseri af hvad der måtte være.
Jeg overvejer at fjerne like funktionen helt og aldeles.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Marts 14, 2016, 03:17:12 pm »
Halløjsa..
aner ikke hvad der er sket/sker. Og Landboen har ret. vi arbejder gratis og stiller siden til rådighed u/b til jer og betaler selv de omkostninger der er, så beklager, men det er også grunden til manglende adminovervågning og af og til forsinket teknisk fikseri af hvad der måtte være.

Udmærket, for like funktionen bliver misbrugt.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Marts 14, 2016, 10:25:30 pm »
Halløjsa..

Anklager, det kan du da ikke mene ?? ... Hvad så med alle dine dejlige 2090 likes ?? ...  :this: :wink:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Marts 15, 2016, 12:58:58 am »
Halløjsa..

Anklager, det kan du da ikke mene ?? ... Hvad så med alle dine dejlige 2090 likes ?? ...  :this: :wink:

Det er ikke af personlige årsager, og jeg har både positive og negative ting at sige om funktionen.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Jeg kan godt vente til i engang får tid til at få "liken" op at køre ...
« Svar #22 Dato: Marts 15, 2016, 04:39:06 am »
Halløjsa..

Det ville jeg være ked af for jeg synes at det er rart at vide at nogen sympatiserer med det man skriver, også det´ at man kan tilkendegive sin egen mening, man skal også tænke på at der er mange der giver en "like" i stedet for et svar ... :ermm:

Jeg er selvfølgelig taknemmelig for at  i gider at bruge jeres fritid på siden her ... Så skal der bruges for meget krudt på "reparation" ja, så må vi jo acceptere nedlæggelsen af denne funktion  ... :ermm:
« Senest Redigeret: Marts 15, 2016, 04:46:54 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

I like it

• Gæst
« Svar #23 Dato: Marts 15, 2016, 05:05:14 pm »
Halløjsa..

I like that
« Senest Redigeret: Marts 15, 2016, 05:32:39 pm af I like it »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #24 Dato: Marts 16, 2016, 03:58:13 pm »
Tigermanden:
Citér
Hvorfor er du så forhippet på at se, hvem der giver andre likes?

Jeg synes, det er vildt spændende, Stikkerboy, gør du ikke?
Lidt ligesom teenagefester hos nogen, der var alene hjemme. Så er der en gavtyv, der slukker lyset..og det kommer igen: Hov, sad han nu der før? Og har han ikke lidt læbestift på skjorteflippen?    :JC-hysterical:

Du lyder ikke som en særligt eftertænksom debattør.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: April 21, 2016, 05:39:53 pm »
 Men er det ikke sådan bare med Java, at man kan se hvor mange "LIKES" - men ikke hvem - Giverne er skjult (altid), og kan det i øvrigt ikke være ligegyldigt, hvem der giver, det er vel antallet, som tæller? :Mauridia_22: :Mauridia_22: :Mauridia_22: :Mauridia_22:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Halløjsa..

Det ville jeg være ked af for jeg synes at det er rart at vide at nogen sympatiserer med det man skriver, også det´ at man kan tilkendegive sin egen mening, man skal også tænke på at der er mange der giver en "like" i stedet for et svar ... :ermm:

Jeg er selvfølgelig taknemmelig for at  i gider at bruge jeres fritid på siden her ... Så skal der bruges for meget krudt på "reparation" ja, så må vi jo acceptere nedlæggelsen af denne funktion  ... :ermm:

DEBATSVINET, ved du ikke / kender du ikke dem, som du ved / kender dig, og som du sympatiserer med i en debat, og som nok er dem, som giver dig "LIKE"? For mit vedkommende, tror jeg at have fundet "modstanderne" og "medstanderne", samt de neutrale .. :prankster: :prankster2:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!