Forfatter Emne: Hvorfor er nogle 'likes' hemmelige ?  (Læst 2987 gange)

Kapellanen

• Gæst
Hvorfor er nogle 'likes' hemmelige ?
« Dato: Marts 10, 2016, 10:00:00 am »
Der er en ting, jeg ikke har fundet nogen orientering om i Din-debats system. Det er heller ikke vigtigt, men min nysgerrighed vandt:

Hvis man nu går ind i en emnetråd, ser man ofte, at et oplæg eller en kommentar har fået et eller flere 'like'.
Hos de fleste kan man også se, hvem der har sendt sådanne like(s).
Men ikke altid. Nogle gange står der måske, at vedkommende har fået fx tre likes. Så trykker man - men der er "låset", kommer intet frem. Det er endda sådan, at man selv kan blive 'liked', men trykker man - også låset.

Er det noget brugeren selv kan gøre?
Som sagt: en bagatel, men jeg blev nysgerrig.   :hi:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Hvorfor er nogle 'likes' hemmelige ?
« Svar #1 Dato: Marts 10, 2016, 10:07:28 am »
Det blev lukket ned, fordi troller ikke kunne styre sig
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Kapellanen

• Gæst
« Svar #2 Dato: Marts 10, 2016, 10:23:33 am »
fedt:
Citér

"Lukket ned" ? Ikke forstået. Fra mine computere kan man da se, hvem de fleste 'likes' er fra. Men ikke alle.

Eksempel: Jeg har lige givet en skribent et 'like'. Han havde fået to sådanne anerkendelser i forvejen; så står der "you and two other liked.." - ikke ?
Men når jeg så trykker dér, er der lukket. Forstår du det nu ? Ellers prøv at trykke på nogle, som har fået likes, indtil du kommer til en, hvor du ikke kan se, hvem der gav dem.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jeg har lagt mærke til det
« Svar #3 Dato: Marts 10, 2016, 10:38:04 am »
fedt:
Citér

"Lukket ned" ? Ikke forstået. Fra mine computere kan man da se, hvem de fleste 'likes' er fra. Men ikke alle.

Eksempel: Jeg har lige givet en skribent et 'like'. Han havde fået to sådanne anerkendelser i forvejen; så står der "you and two other liked.." - ikke ?
Men når jeg så trykker dér, er der lukket. Forstår du det nu ? Ellers prøv at trykke på nogle, som har fået likes, indtil du kommer til en, hvor du ikke kan se, hvem der gav dem.

Jeg opfatter det som en fejl der sker, og når der sker en fejl, så prøver jeg at finde ud af, hvad der udløser fejlen.

Det er et Java-script (ikke at forveksle med Java programmering) - men jeg har ikke kunnet finde ud af, hvad der udløser fejlen. Det er svært fordi fejlen er periodisk.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 10, 2016, 11:36:44 am »
fedt:
Citér

Jeg har oplevet det samme, og undret mig.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

me

• Gæst
« Svar #5 Dato: Marts 10, 2016, 12:56:49 pm »
Fejlen kan ligge i javascript:void(0), at hvis et medlem som har meldt sig ud/slette profil har liket, så kan det være at scriptet ikke kan finde ud af at vise de andre som eventuelt har liket der.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 10, 2016, 03:53:46 pm »
Fejlen kan ligge i javascript:void(0), at hvis et medlem som har meldt sig ud/slette profil har liket, så kan det være at scriptet ikke kan finde ud af at vise de andre som eventuelt har liket der.

Der var en debattør, der kom til at stå som gæst i går.. for jeg ved ikke, hvilken gang...  :connie_nutzo:

Han dukker nok snart op igen, med et andet Profil-navn, som han plejer...

Så måske har du ret.

Hellefront

• Gæst
« Svar #7 Dato: Marts 10, 2016, 04:23:22 pm »
Til Admin.; kan vi ikke få den funktion igen??
Herfra er det sådan, at jeg ikke kan se, hvem der 'liker' overhovedet.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 10, 2016, 04:27:09 pm »
Til Admin.; kan vi ikke få den funktion igen??
Herfra er det sådan, at jeg ikke kan se, hvem der 'liker' overhovedet.

Jeg liker dig altid ... Næsten altid ...  :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Hellefront

• Gæst
« Svar #9 Dato: Marts 10, 2016, 04:35:52 pm »
Debatsvinet:
Citér

OK   :girl_wink: - men jeg tænkte nu mere på, hvis man 'liker' én, så at se, hvem der også. Eller når der dukker en ny op og starter med at like op til flere indlæg fra Tigermanden! (Gys..)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 10, 2016, 04:56:14 pm »
Debatsvinet:
Citér

OK   :girl_wink: - men jeg tænkte nu mere på, hvis man 'liker' én, så at se, hvem der også. Eller når der dukker en ny op og starter med at like op til flere indlæg fra Tigermanden! (Gys..)

Eller når du og en tre-fire andre nationale liker alle hinandens kommentarer.

Det har mistet sin betydning, fordi det handler om, hvem der er kammerater - hvad du selv gør meget tydeligt ved at omtale Tigermanden.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Marts 10, 2016, 06:03:58 pm »
Det er ret enkelt. Hvis en troll opretter 3-4 profiler for at give sine egne indlæg likes og derefter sletter sine profiler igen (kun oprettet til formålet), kan man ikke se hvem der har givet disse likes. Jeg har bemærket, at når troller huserer herinde og giver likes til sig selv, kan man aldrig se hvem der har givet disse likes, fordi vedkommende hurtigt har skyndet sig at slette de profiler, hvis eneste formål herinde var at give likes til trollen selv.

Fiktivt eksempel:

Troll-profilen "Islam Styrer!" skriver et indlæg, hvor han forherliger alt ved Islam.

Dernæst opretter han 3-4 profiler, fra hvilken han giver Islam Styrer likes på alle indlæg. Hvorefter han sletter disse tre-fire heppekors-profiler igen. Og vupti, så har vi denne situation, hvor Islam Styrer har fået 3-4 likes fra forsvundne og dermed usynlige profiler.

Hvis en person har påfaldende mange af disse usynlige likes, kan man derfor få tanken, at han er en troll. Eller bare en som deler holdninger med en troll og derfor har fået likes fra trollen.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Vågn nu op, 'Admin.'/tek. support!
« Svar #12 Dato: Marts 13, 2016, 08:37:11 pm »
Nej, det har intet med trolls at gøre.
I dag har det været sådan, at jeg har kunnet se, hvis nogen 'likede' mig eller jeg 'likede' nogen. Næsten alt andet skjult.
Og det er irriterende, synes jeg. Det skaber blot irritation.

KUNNE MAN FORESTILLE SIG at DIN-DEBAT's DYGTIGE TEKNIK-SUPPORT kom i omdrejninger, når nu weekenden snart er omme?
Eller kan i heller ikke finde ud af, hvad der er sket.

Omvendt: Hvis det er med vilje, at det er sådan I vil have det, så vær venlig at meddele det.
Ta-aak.   :smile:
Manner, Manner!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: Marts 13, 2016, 08:38:26 pm »
Hvorfor er du så forhippet på at se, hvem der giver andre likes?
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Marts 13, 2016, 08:41:22 pm »
jeg kan heller ikke se det.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.