Forfatter Emne: 4. afsnit af Moskeerne bag sløret torsdag den 10. marts kl. 20  (Læst 2530 gange)

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Hvad er så relevant?
« Svar #15 Dato: Marts 11, 2016, 09:16:45 am »
Det er fedt at debattere især når man ikke blander alt muligt i relevant ind i den relevante diskussion. Skriver igen til dig, du kan ikke være muslim uden et tilhørsforhold til den dårlige del af sharia.
Muslimer må skrive sharia koranen om igen! så det at dyrke islam er foreneligt, med EU lovgivning. Basta Bom
Ps . det hedder i folkemunde > Muslimer skal tage stilling til den mørke side af islam<

Det er jeg ikke uenig i, men det gælder vel for alle mennesker, og du markerer dig ikke selv specielt meget.

Citat fra Trykkefrihedsselskabet: "... Frihedspartiet står altså for det stik modsatte af Gyldent Daggry.

Danskernes Parti, der har inviteret en repræsentant for Gyldent Daggry til Folkemødet til Bornholm, er dannet af en tidligere ærkenazist, der endnu ikke har gjort fuldtonet op med sin DNSB.-fortid. Partiet står da også for en renlivet genetisk racisme.

Trykkefrihedsselskabet tager dyb afstand fra både Gyldent Daggry og Danskernes Parti, der begge modarbejder det, der er Trykkefrihedsselskabets hovedopgave: Forsvaret for ytringsfriheden på Grundlovens grund."

http://www.trykkefrihed.dk/blog/1744/geert-wilders-star-for-det-modsatte-af-gyldent-daggry.htm

Det har du ellers haft rig lejlighed til her.

Nej du er heller ikke særlig eklatant, med dine små små demagog forførelser. Du er så nem at gennemskue og så taber du altid en diskussion med Anti rød.
Du kan kun trække Nazi kortet DNSB kortet, fat det lille mand, anden verdenskrig er forbi, kom nu videre.
« Senest Redigeret: Marts 11, 2016, 09:18:41 am af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: 4. afsnit af Moskeerne bag sløret torsdag den 10. marts kl. 20
« Svar #16 Dato: Marts 11, 2016, 08:25:34 pm »
Her får vi en forsmag på, hvor meget muslimer snyder og bedrager det Danske samfund.

spisesedlerne her hvor jeg huserer, kaldes det nu "DEN TIKKENDE SOCIALE BOMBE" :triniti:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 11, 2016, 08:58:08 pm »
Nej du er heller ikke særlig eklatant, med dine små små demagog forførelser. Du er så nem at gennemskue og så taber du altid en diskussion med Anti rød.
Du kan kun trække Nazi kortet DNSB kortet, fat det lille mand, anden verdenskrig er forbi, kom nu videre.

Ha ha ha ha ha
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Marts 11, 2016, 09:46:47 pm »

Ha ha ha ha ha

Læs Anklagerens tomme indholdsløse svar. Ieet udtalte også i et indlæg engang, der er nogle der kun vil høres og ikke høre, og det er ikke godt for demokratiet!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Marts 11, 2016, 09:57:52 pm »
Læs Anklagerens tomme indholdsløse svar. Ieet udtalte også i et indlæg engang, der er nogle der kun vil høres og ikke høre, og det er ikke godt for demokratiet!!

Hvorfor fik du egentlig førtidspension?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Marts 11, 2016, 10:15:01 pm »
Du prøvede som sædvanlig, at være afledende ondskabsfuld. Desværre for dig, har jeg tre skrøbelige rygled, som lægerne ikke tør pille i og derfor pension.
Anklager jeg er ked af at sige det; men du er en lille perfid skriver lort, der bliver ondskabsfuld, når du ikke kan få ret. Du plejer jo at anmelde debattører på DD, så klø endelig på.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Marts 11, 2016, 10:20:53 pm »
Du prøvede som sædvanlig, at være afledende ondskabsfuld. Desværre for dig, har jeg tre skrøbelige rygled, som lægerne ikke tør pille i og derfor pension.
Anklager jeg er ked af at sige det; men du er en lille perfid skriver lort, der bliver ondskabsfuld, når du ikke kan få ret. Du plejer jo at anmelde debattører på DD, så klø endelig på.

Du bliver lige så sur som Anti-rød :biggrin:

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Marts 11, 2016, 10:45:37 pm »

Du bliver lige så sur som Anti-rød :biggrin:

Det er sgu uhyggeligt du og ikke spor sjovt. Hypotese= næste gang der er ballade i mosen, smider jeg dig ind i min dyt og kører dig lige ind iblandt muslim pøblen og smider dig af. Er sten sikker på du finder ud af hvor populære danskere er i deres eget land.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Marts 17, 2016, 12:37:36 am »
Vi skal mindes

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #24 Dato: Marts 17, 2016, 06:45:30 am »
Det er sgu uhyggeligt du og ikke spor sjovt. Hypotese= næste gang der er ballade i mosen, smider jeg dig ind i min dyt og kører dig lige ind iblandt muslim pøblen og smider dig af. Er sten sikker på du finder ud af hvor populære danskere er i deres eget land.

Det lyder faktisk som en rigtig god idé, men jeg tror, du vil blive overrasket. Anklageren ville ende med  at sidde fredeligt og ophøjet og tale med og lytte til disse mennesker om store og vigtige emner. For det er nemlig en egenskab, Anklageren har - som du aldrig kommer til at kende til - han ved, hvordan man lytter til andre mennesker.   :aww: :Cherna_29:
Observér, dokumentér, rapportér!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Marts 17, 2016, 07:26:58 am »

Du er lever bare personangreb og pjat. Som debattør er du totalt værdiløs.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Marts 17, 2016, 03:21:08 pm »

Du er lever bare personangreb og pjat. Som debattør er du totalt værdiløs.

I lige måde Carlo. Som debattør, skriver jeg ikke hele tiden om onani- onani sammen med andre- sæd på møddinger OSV i samme dur som du elsker at svine andre debatører med OSV OSV.
Du har ovenikøbet fået advarsler af moderator, for latrinære indlægs overgreb på andre debattører.

Nu er det forår og så tager du din cykel med ud i naturen. Der i naturen carlo, vil der også være en type kvinde til dig. Hende hælder du dit sæd udover og så behøves du ikke delagtiggøre os andre med dine fantasier og dine svinske tanker. Capice

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Marts 17, 2016, 05:22:12 pm »

I lige måde Carlo. Som debattør, skriver jeg ikke hele tiden om onani- onani sammen med andre- sæd på møddinger OSV i samme dur som du elsker at svine andre debatører med OSV OSV.
Du har ovenikøbet fået advarsler af moderator, for latrinære indlægs overgreb på andre debattører.

Nu er det forår og så tager du din cykel med ud i naturen. Der i naturen carlo, vil der også være en type kvinde til dig. Hende hælder du dit sæd udover og så behøves du ikke delagtiggøre os andre med dine fantasier og dine svinske tanker. Capice

Ja du er en bitter trist pessimist.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 17, 2016, 07:46:38 pm »

Ja du er en bitter trist pessimist.

Det er underligt i to altid understøtter hinanden med et hjælpende link. Det må være noget venstreorienteret sammenhold.
Anklager, du har altid været ligeglad med sandheden om hvem der begynder at smide med mudder. I må godt vi andre må ikke.