Forfatter Emne: Krig mod religion  (Læst 4313 gange)

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Krig mod religion
« Svar #15 Dato: November 19, 2015, 01:46:36 am »
Hahaha, den er lige i skabet carlo! Og et glimrende eksempel på at religion ikke gør noget godt for os.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 27, 2015, 01:52:40 pm »
Hahaha, den er lige i skabet carlo! Og et glimrende eksempel på at religion ikke gør noget godt for os.

Et eksemel mere på at kristen moral er lousy.

Du får ret og jeg får fred!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 07, 2016, 10:12:16 pm »
Gubbis gravsten.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Senest Redigeret: Februar 07, 2016, 10:57:28 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Det er mig

• Gæst
« Svar #19 Dato: Februar 08, 2016, 09:48:33 am »
http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/sammenh%C3%A6ngen-mellem-religion-og-krig-er-en-skr%C3%B8ne

I andet artikel fra Kristeligt dagblad hæves det at rekordstort antal Muslimer omvender sig til kristendommen, og adgang til internet får skylden, det nævnes at de almindige Muslim ikke vil fide sig i ekstremistisk vold. amen

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 10, 2016, 06:35:30 pm »
Altså kristendommen er PT et lidt mere fredeligt alternativ end islam, så derfor synes jeg det er lidt af en opgradering folk gør når de vælger kristendommen fremfor islam (givet at de vælger en fredelig fortolkning), men jeg vil stadig sige at de ikke er i mål. De vælger en religion fra fordi den har vist sig at indeholde amoralske elementer, men hvorfor føler de at de absolut SKAL vælge en anden religion til af den grund?

Det er mig

• Gæst
« Svar #21 Dato: Februar 10, 2016, 06:45:50 pm »
Altså kristendommen er PT et lidt mere fredeligt alternativ end islam, så derfor synes jeg det er lidt af en opgradering folk gør når de vælger kristendommen fremfor islam (givet at de vælger en fredelig fortolkning), men jeg vil stadig sige at de ikke er i mål. De vælger en religion fra fordi den har vist sig at indeholde amoralske elementer, men hvorfor føler de at de absolut SKAL vælge en anden religion til af den grund?

Nok fordi tro er det eneste som de kan identificere sig med i deres liv, jeg vil påstå at det findes i deres gener, efter al stammer den kristne religion fra netop Syrien området.
Jeg har det fint med at du skriver "PT" i kristendommen, godt at vide hvordan den fredelige kristen tro udvikler sig når udviklinger forstætter og de ikke vil bukke under i den bomberegn mange af dem lever ind, om ikke at snakke om hvad der sker når vi virkeligt får klima flugtninger i vores (egne) del af verden

Offline Katten

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Februar 11, 2016, 04:11:21 pm »
Hver generation har plikt til at lære af historien, og give den næste generation, mulighed for et liv i fred og frihed, nogle generationer før os, var der den hidtil største krig i menneskehedens historie, alle disse offer skal ikke have været forgæves, men derfor behøver man ikke lave krig imod religion, men bare sørger for, de aldrig bliver blandet sammen, skrækeksemplerne er utallige i mennesket historie, at Europærene har ladet sig lulle i søvn og ladet salonhumanister bestemme indvandringen af muslimer er utilgivelig, og konsekvenserne kommer vi alle til at føle og mærke.  :assassin: :assassin: :assassin: :fear: :fear: :fear: :alien: :alien: :alien: :bomb: :bomb: :bomb:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 24, 2016, 08:57:02 pm »
Krigen mod religion er let.