Forfatter Emne: De korrupte imamer og salafister kan smadre landet på få år,«  (Læst 3024 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Det er forbudt at registrere danskernes tro
« Svar #30 Dato: Marts 10, 2016, 06:10:43 pm »
Se hvor de bor henne, på et Danmarkskort.

Jeg er ligeglad med, om muslimer er søde og rare.

Det eneste jeg kræver er, at de er loyale over for staten, og at de ikke bryder lovgivningen.

Nu har vi talt om TV2 og deres skjult kamera i en uge på DD, vil du ikke forstå, at de udsendelser viser illoyale imamer, der ikke følger Dansk lovgivning.
Odense kommune har lige anmeldt en imam i Odense, til politiet

FEDT - jeg er enig - hvor der er en / flere Moskeer er der mega problemer, da der også kommer disse militante / feudale / ½-kriminelle imamer  :girl_werewolf:

Imamer er allesammen en flok indavlede beskidte muslimske møgsvin og hvor jeg hader dem. Mest af alt, fordi muslimer har gjort mig til muslim racist.
Tænk dig EL_Nino jeg ankom smuk og ren fra Jylland og havde kun haft noget med tyrkiske muslimer at gøre og de er europæiske nok. Så mødte jeg indavlede kriminelle overreagerende muslimer i Mosen og vupti var jeg racist.   
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: De korrupte imamer og salafister kan smadre landet på få år,«
« Svar #31 Dato: Marts 10, 2016, 08:18:18 pm »

http://www.bt.dk/danmark/advarer-efter-tv2-afsloeringer-imamer-kan-smadre-danmark-paa-faa-aar

Islamforsker og professor i statskundskab ved Aarhus Universitet Mehdi Mozaffari

Det kan meget vel blive mere og mere udbredt, at vi ser tilfælde af sharia-rådgivning i det muslimske samfund. Og det er et massivt problem, mener islamforskeren.

________

Udbredelsen af sharia-rådgivning tror Mohammad Rafiq også på. I 2009 fortalte han til Ekstra Bladet, at Danmark kan være smadret inden for 10-15 år. Den udtalelse holder han fast i.

»Det er blevet værre og værre over de seneste fem år. De korrupte imamer og salafister kan smadre landet på få år,« siger Mohammad Rafiq til BT.

Citat slut

Hvorfor reagerede politikerne ikke allerede i 2009 :

Citat:
Udbredelsen af sharia-rådgivning tror Mohammad Rafiq også på.

I 2009 fortalte han til Ekstra Bladet, at Danmark kan være smadret inden for 10-15 år. Den udtalelse holder han fast i.

Citat slut

Ufatteligt at en sådan personage kan forblive fritgående :Laie_95:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!