Forfatter Emne: De korrupte imamer og salafister kan smadre landet på få år,«  (Læst 3106 gange)

Det er mig

• Gæst
Sv: De korrupte imamer og salafister kan smadre landet på få år,«
« Svar #15 Dato: Marts 09, 2016, 10:12:59 am »
Jeg syntes du skal holde dig til - de muslim-frie tråde, så kan vi andre få nogen seriøse debatter, uden dine dumme kommentarer.

Lad os se, om det er muligt for dig - jeg tvivler  :biggrin:

Du har aldrig kunne føre et seriøst debat, ikke på sol og hellere ikke her, i bedste fald opnår du splittelse, beviset findes her på DD.
Udover lidt rygklapperi om muslimer er du røget i totter på alle, selv på en af din faste støtterne.
Mht. til mig har jeg et elegant løsning.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Marts 09, 2016, 10:14:58 am »
Anklageren :

Citér
Det hamrer en tyk pæl gennem din påstand om, at alle muslimer er enige med din imam Lyjse.

????????????  :bb:

Har jeg en imam ??

Det håber jeg da virkelig ikke  :biggrin:

Jeg ved ikke, hvilken imam du tænker på,  der blev besøgt mange moskeer  - i de udsendelser, og det var samme surdej, jeg kan se de står på terrorlisten .. det undrer mig ikke.

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal "banke ind i hovedet"  :connie_22:  på dig, at jeg ikke siger ALLE fra muslimske lande, dyrker ISLAM - det kan dit hoved åbenbart ikke rumme.

De muslimer som ikke ligger på knæ i moskeerne, bliver jo ikke hjernevasket - der er forskellen !

Så fat det dog !

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 09, 2016, 10:28:04 am »
"det er mig" skrev:

Citér
Du har aldrig kunne føre et seriøst debat, ikke på sol og hellere ikke her, i bedste fald opnår du splittelse, beviset findes her på DD.
Udover lidt rygklapperi om muslimer er du røget i totter på alle, selv på en af din faste støtterne.
Mht. til mig har jeg et elegant løsning.

Du har en livlig fantasi.

Jeg fik en rigtig god ven på SOL-debatten, som jeg har forbindelse med, den dag i dag.

Og en af mine værste fjender - fra den tid, skriver nu gode indlæg, som jeg er helt enig i.

Det er da skønt  :cuerda:

Du har derimod ikke bidraget med andet - end det rene vrøvl.

.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Arbejdsdeling ?... :)
« Svar #18 Dato: Marts 09, 2016, 11:26:48 am »
lyjse:
Citér
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal "banke ind i hovedet"  :connie_22:  på dig, at jeg ikke siger ALLE fra muslimske lande, dyrker ISLAM - det kan dit hoved åbenbart ikke rumme.

Når du lige vælger det ordvalg, lyjse, kan jeg se en arbejdsdeling for mig: Du snakker, jeg banker til med højre-hook'et.
Sådan i al spøg..selvfølgelig. Der er jo (meget) sarte personager herinde, som let føler sig "truet"...   :biggrin: :tommy:

Hvad angår at stå på EUs terrorliste, kan man godt af og til undres over, at der findes så skingrende skøre danskere, at de ligefrem samler penge ind til de organisationer, så som FARC eller PFLP!
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det er rent vrøvl Lyjse og DerRudi
« Svar #19 Dato: Marts 09, 2016, 12:46:24 pm »
De Forenede Arabiske Emirater er i meget høj grad muslimer og har sharialovgivning - og det er disse fundamentalistiske muslimer, som har sat Det Islamiske Forbund i Danmark på deres terrorliste (side om side med Islamisk Stat og Al Qaeda).

Det hamrer stadigvæk en tyk pæl gennem din påstand om, at alle muslimer skulle være enige med Det Islamiske Forbund i Danmark, som du selv har udvalgt som eksempel Lyjse!

Anklageren :

Citér
Det hamrer en tyk pæl gennem din påstand om, at alle muslimer er enige med din imam Lyjse.

????????????  :bb:

Har jeg en imam ??

Det håber jeg da virkelig ikke  :biggrin:

Jeg ved ikke, hvilken imam du tænker på,  der blev besøgt mange moskeer  - i de udsendelser, og det var samme surdej, jeg kan se de står på terrorlisten .. det undrer mig ikke.

De muslimer som ikke ligger på knæ i moskeerne, bliver jo ikke hjernevasket - der er forskellen !

Så fat det dog !
« Senest Redigeret: Marts 09, 2016, 12:48:56 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
Sv: Arbejdsdeling ?... :)
« Svar #20 Dato: Marts 09, 2016, 02:04:09 pm »
lyjse:
Citér

Når du lige vælger det ordvalg, lyjse, kan jeg se en arbejdsdeling for mig: Du snakker, jeg banker til med højre-hook'et.
Sådan i al spøg..selvfølgelig. Der er jo (meget) sarte personager herinde, som let føler sig "truet"...   :biggrin: :tommy:

Hvad angår at stå på EUs terrorliste, kan man godt af og til undres over, at der findes så skingrende skøre danskere, at de ligefrem samler penge ind til de organisationer, så som FARC eller PFLP!

Det hjalp ikke DerRudi - Anklageren må ha'en tyk pandeskal  :biggrin:

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Marts 09, 2016, 02:08:54 pm »
Anklageren - jeg opgiver, jeg vil ikke gentage mig selv i eń uendelighed, du må se at få skiftet de briller, du læser noget jeg ikke har skrevet.

Eller du kan gå ud, og banke nogle pæle i isen...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
jamen da
« Svar #22 Dato: Marts 09, 2016, 02:22:55 pm »
Mine kommentarer handler om dit link Lyjse (så du har helt ret i, at du ikke har skrevet det).

Hvordan får jeg dig til at læse dit eget link?

Anklageren - jeg opgiver, jeg vil ikke gentage mig selv i eń uendelighed, du må se at få skiftet de briller, du læser noget jeg ikke har skrevet.

« Senest Redigeret: Marts 09, 2016, 03:27:32 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Marts 09, 2016, 03:36:32 pm »
Psst.... Anklager... Det er altså ikke nødvendigt at skrige op med bogstaver så store som ladeporte -
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: jamen da
« Svar #24 Dato: Marts 09, 2016, 03:40:53 pm »
Mine kommentarer handler om dit link Lyjse (så du har helt ret i, at du ikke har skrevet det).

Hvordan får jeg dig til at læse dit eget link?

Her er lige en vi kan ordne, var anklager og sætte i klemme med ordskvadder Har skrevet til dig i en anden tråd, hvor du opgav at forsvare det og du begynder du på alle dine smarte afledninger.

Så fat det anklager, alle imamer og dem der kalder sig muslimer udtaler at man kan ikke være muslim, uden den onde version af sharia følger med resten af sharia loven

Anklager, du vil ikke høre , du vil kun høres
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Det er og bliver en ynk fedt
« Svar #25 Dato: Marts 09, 2016, 04:08:42 pm »
Lyjses eksempel på sammenhold mellem muslimer anser De Forenede Arabiske Emirater for at være terrorister  :crigon_01:

Jeg er bare så tilfreds med, at du selv, Lyjse og DerRudi altid lytter til alle andre end jer selv!
« Senest Redigeret: Marts 09, 2016, 04:13:19 pm af Anklageren »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #26 Dato: Marts 09, 2016, 07:21:44 pm »
Psst.... Anklager... Det er altså ikke nødvendigt at skrige op med bogstaver så store som ladeporte -

Anklageren ved selv bedst hvordan han skal skrive sine indlæg!
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Det er og bliver en ynk fedt
« Svar #27 Dato: Marts 09, 2016, 09:46:13 pm »
Lyjses eksempel på sammenhold mellem muslimer anser De Forenede Arabiske Emirater for at være terrorister  :crigon_01:

Jeg er bare så tilfreds med, at du selv, Lyjse og DerRudi altid lytter til alle andre end jer selv!

Jeg er bare så tilfreds, fordi du er så nem at sætte til vægs, Du trækker altid nazi kortet, når du er på røven.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Det er og bliver en ynk fedt
« Svar #28 Dato: Marts 09, 2016, 09:57:11 pm »

Jeg er bare så tilfreds, fordi du er så nem at sætte til vægs, Du trækker altid nazi kortet, når du er på røven.

Det har Anklageren aldrig gjort!
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Det er forbudt at registrere danskernes tro
« Svar #29 Dato: Marts 10, 2016, 05:24:02 pm »
Se hvor de bor henne, på et Danmarkskort.

Jeg er ligeglad med, om muslimer er søde og rare.

Det eneste jeg kræver er, at de er loyale over for staten, og at de ikke bryder lovgivningen.

Nu har vi talt om TV2 og deres skjult kamera i en uge på DD, vil du ikke forstå, at de udsendelser viser illoyale imamer, der ikke følger Dansk lovgivning.
Odense kommune har lige anmeldt en imam i Odense, til politiet

FEDT - jeg er enig - hvor der er en / flere Moskeer er der mega problemer, da der også kommer disse militante / feudale / ½-kriminelle imamer  :girl_werewolf:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!