Forfatter Emne: De korrupte imamer og salafister kan smadre landet på få år,«  (Læst 3039 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil

http://www.bt.dk/danmark/advarer-efter-tv2-afsloeringer-imamer-kan-smadre-danmark-paa-faa-aar

Islamforsker og professor i statskundskab ved Aarhus Universitet Mehdi Mozaffari

Det kan meget vel blive mere og mere udbredt, at vi ser tilfælde af sharia-rådgivning i det muslimske samfund. Og det er et massivt problem, mener islamforskeren.

________

Udbredelsen af sharia-rådgivning tror Mohammad Rafiq også på. I 2009 fortalte han til Ekstra Bladet, at Danmark kan være smadret inden for 10-15 år. Den udtalelse holder han fast i.

»Det er blevet værre og værre over de seneste fem år. De korrupte imamer og salafister kan smadre landet på få år,« siger Mohammad Rafiq til BT.

Citat slut

Hvorfor reagerede politikerne ikke allerede i 2009 :

Citat:
Udbredelsen af sharia-rådgivning tror Mohammad Rafiq også på.

I 2009 fortalte han til Ekstra Bladet, at Danmark kan være smadret inden for 10-15 år. Den udtalelse holder han fast i.

Citat slut

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
En kilde til undren
« Svar #1 Dato: Marts 08, 2016, 10:45:13 am »
Jeg har ofte skrevet, at nogen muslimer er bedre end andre, og så er jeg løbet ind i DYB DYB modstand.

Hvordan kan der så være nogen muslimer, som er værre end andre?

Det virker selvmodsigende.

Jeg har i lang tid afholdt mig fra at skrive om islam (for jeg kan godt huske sidste gang), men på det sidste har jeg taget det op igen.

Det drejer sig f.eks. om, at sharia ikke betyder det samme for alle muslimer - og til det spørgsmål har en skrevet:

Citér
Naturligvis er der ikke to, tre eller femten forskellige sharialove, hr. Ogginok.
Islam er totalitær i kraft af sin menneskefjendske ideologi, som alle muslimer har at rette sig efter i stort og småt. Ellers er de jo ulydige mod 'Gud' (i deres opfattelse: 'Allah'), idet Koranen og loven er givet af 'Gud'. Derfor står disse love også ALTID over fx en national lov og demokratiet.

'Kagler' - skal jeg finde en ske til dig ?
Er du så smaskende dum, at du ikke kan fatte disse enkle ting om, hvad islam er ? Eller er det hele bare troll-skriveri ?

Hvis salafisterne har den samme sharia som alle mulige andre muslimer, hvad er det så - der gør dem så specielle?

Har de en anden skægmode - eller hvad er det?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: En kilde til undren
« Svar #2 Dato: Marts 08, 2016, 03:43:22 pm »
Jeg har ofte skrevet, at nogen muslimer er bedre end andre, og så er jeg løbet ind i DYB DYB modstand.

Jeg har i lang tid afholdt mig fra at skrive om islam (for jeg kan godt huske sidste gang), men på det sidste har jeg taget det op igen.

Det drejer sig f.eks. om, at sharia ikke betyder det samme for alle muslimer - og til det spørgsmål har en skrevet:

Citér
Naturligvis er der ikke to, tre eller femten forskellige sharialove, hr. Ogginok.
Islam er totalitær i kraft af sin menneskefjendske ideologi, som alle muslimer har at rette sig efter i stort og småt. Ellers er de jo ulydige mod 'Gud' (i deres opfattelse: 'Allah'), idet Koranen og loven er givet af 'Gud'. Derfor står disse love også ALTID over fx en national lov og demokratiet.

Er du så smaskende dum, at du ikke kan fatte disse enkle ting om, hvad islam er ? Eller er det hele bare troll-skriveri ?

Hvis salafisterne har den samme sharia som alle mulige andre muslimer, hvad er det så - der gør dem så specielle?

Vil du så være sød og fortælle mig, hvor alle de gode muslimer bor?
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: De korrupte imamer og salafister kan smadre landet på få år,«
« Svar #3 Dato: Marts 08, 2016, 03:57:49 pm »
Hvad vil du med dem?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 08, 2016, 04:00:34 pm »
Se hvor de bor henne, på et Danmarkskort.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 08, 2016, 04:32:17 pm »
Anklagere.. selvfølgelig er du da "meget klogere"  - end en Islamforsker og professor i statskundskab  :blink: :connie_nutzo:

Men et godt råd : Læs hvad vi skriver, i stedet for at digte noget, vi ikke har påstået !

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er forbudt at registrere danskernes tro
« Svar #6 Dato: Marts 08, 2016, 05:09:39 pm »

Jeg er ligeglad med, om muslimer er søde og rare.

Det eneste jeg kræver er, at de er loyale over for staten, og at de ikke bryder lovgivningen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 08, 2016, 05:12:11 pm »
Anklagere.. selvfølgelig er du da "meget klogere"  - end en Islamforsker og professor i statskundskab  :blink: :connie_nutzo:

Men et godt råd : Læs hvad vi skriver, i stedet for at digte noget, vi ikke har påstået !

Det aner jeg ikke noget om, og jeg er også ligeglad, for jeg har aldrig haft svært ved at klare mig.

Alle der tager en boglig uddannelse lærer, at ekspertudsagnet ikke dur som bevis!

Hvis de afleverer en opgave, hvor der står: "Det er sandt, fordi jeg har fundet X ekspert, som mener det" - risikerer de at dumpe.

Det er sådan noget man gør i blogs :biggrin:

« Senest Redigeret: Marts 08, 2016, 05:15:36 pm af Anklageren »

Det er mig

• Gæst
Sv: En kilde til undren
« Svar #8 Dato: Marts 08, 2016, 06:22:10 pm »

Citér

Vil du så være sød og fortælle mig, hvor alle de gode muslimer bor?

Her i Tønder, her har der aldrig været et eneste problem selvom der er forholdsvis mange, måske fordi der ingen moske er, måske ikke

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
Sv: Det er forbudt at registrere danskernes tro
« Svar #9 Dato: Marts 08, 2016, 06:44:33 pm »

Det eneste jeg kræver er, at de er loyale over for staten, og at de ikke bryder lovgivningen.

Nu har vi talt om TV2 og deres skjult kamera i en uge på DD, vil du ikke forstå, at de udsendelser viser illoyale imamer, der ikke følger Dansk lovgivning.
Odense kommune har lige anmeldt en imam i Odense, til politiet

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Det er forbudt at registrere danskernes tro
« Svar #10 Dato: Marts 09, 2016, 01:46:34 am »

Nu har vi talt om TV2 og deres skjult kamera i en uge på DD, vil du ikke forstå, at de udsendelser viser illoyale imamer, der ikke følger Dansk lovgivning.
Odense kommune har lige anmeldt en imam i Odense, til politiet

Jo - og jeg har også skrevet, at jeg synes, de skal udvises.

Jeg har ikke holdt hånden over imamerne i Grimhøj moskeen.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Marts 09, 2016, 07:19:59 am »
Anklageren:

Citér

Hvis du havde set udsendelserne, ville du vide, at det er samme surdej i alle moskeerne !

Det er jo den samme koran de læser op af !

Nu sidder du jo lunt og godt deroppe i Grønland, men målet for muslimerne er, at erobre hele verden, så måske de også erobrer Grønland en dag  :boast:

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-03-08-imam-paa-skjult-kamera-muslimer-er-ved-at-erobre-europa

Det er mig

• Gæst
« Svar #12 Dato: Marts 09, 2016, 08:43:11 am »
Anklageren:

Citér

Hvis du havde set udsendelserne, ville du vide, at det er samme surdej i alle moskeerne !

Nu sidder du jo lunt og godt deroppe i Grønland, men målet for muslimerne er, at erobre hele verden, så måske de også erobrer Grønland en dag  :boast:

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-03-08-imam-paa-skjult-kamera-muslimer-er-ved-at-erobre-europa

Har du personligt set en Muslim, altså i livet, eller rapporterer du om dem altid, hele dagen og natten.
Ser du en lille Breivik i hver udsendelse, hvad får du ud af denne besynderlige hobby du har

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Marts 09, 2016, 09:00:03 am »
Jeg syntes du skal holde dig til - de muslim-frie tråde, så kan vi andre få nogen seriøse debatter, uden dine dumme kommentarer.

Lad os se, om det er muligt for dig - jeg tvivler  :biggrin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dansk islamisk forbund optræder på ny terrorliste
« Svar #14 Dato: Marts 09, 2016, 09:44:08 am »
Dit link (som du bruger til at bevise, at alle muslimer er ligesom dem i moskeen på Grimhøjvej) henviser til en ledende imam i Dansk islamisk forbund.

Nu bruger jeg også samme kilde som dig - TV2: "Det Islamiske Forbund i Danmark optræder på en ny terrorliste fra De Forenede Arabiske Emirater (UAE), hvor i alt 85 muslimske organisationer og foreninger sættes i forbindelse med terror.

Her står det danske forbund listet side om side med kendte og frygtede terrororganisationer som al-Qaeda og Islamisk Stat (IS)."

Kilde: http://nyheder.tv2.dk/udland/2014-11-16-dansk-islamisk-forbund-sat-paa-terrorliste-vi-er-helt-uforstaaende

Det hamrer en tyk pæl gennem din påstand om, at alle muslimer er enige med din imam Lyjse.

Har du nogen anelse om, hvordan muslimer som står på terrorlisten bliver behandlet i De Forenede Arabiske Emirater?

Anklageren:

Citér

« Senest Redigeret: Marts 09, 2016, 09:53:22 am af Anklageren »