Forfatter Emne: "I'm leaving on a jetplane" :))  (Læst 835 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
"I'm leaving on a jetplane" :))
« Dato: Marts 06, 2016, 01:01:58 pm »
Tyskland er ikke lige det, som mange irakiske velfærdsjægere havde ønsket og åbenbart ventet.

Efter tre måneder drager blandt andre den 21-årige Hassan Fallah nu den modsatte vej. Denne gang flyver han!
Som Hassan siger: Han havde virkelig forventet noget andet - uddannelse, arbejde, familien fluks hertil.
"Ingen har taget sig af mig", siger lille Hassan.

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8491878/irakiske-migranter-flyver-hjem-fra-tyskland/

Hver uge flyver omkring 150 irakiske "flygtninge" hjem igen efter eget ønske.

Det er fint nok, at det sker efter eget ønske, og selv om de skuffede velfærdsturister flyver hjem, er det økonomisk til plussiden sammenlignet med, hvis de blev.

Tyskland, Danmark og de andre vestlige lande burde imidlertid for længst have iværksat repatrieringsplaner i stor stil. Først da batter det.
Men mange kan/vil desværre kun lære på den hårde måde, at der ikke er noget, der hedder "integration af muhamedanere"; det er en fabel på linje med, at Månen er lavet af grøn ost!

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: "I'm leaving on a jetplane" :))
« Svar #1 Dato: Marts 06, 2016, 06:44:27 pm »
Det er da godt de har penge til flybilletten hjem ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Det er mig

• Gæst
« Svar #2 Dato: Marts 06, 2016, 06:50:10 pm »
Tyskland er ikke lige det, som mange irakiske velfærdsjægere havde ønsket og åbenbart ventet.

Efter tre måneder drager blandt andre den 21-årige Hassan Fallah nu den modsatte vej. Denne gang flyver han!
Som Hassan siger: Han havde virkelig forventet noget andet - uddannelse, arbejde, familien fluks hertil.
"Ingen har taget sig af mig", siger lille Hassan.

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8491878/irakiske-migranter-flyver-hjem-fra-tyskland/

Hver uge flyver omkring 150 irakiske "flygtninge" hjem igen efter eget ønske.

Det er fint nok, at det sker efter eget ønske, og selv om de skuffede velfærdsturister flyver hjem, er det økonomisk til plussiden sammenlignet med, hvis de blev.

Tyskland, Danmark og de andre vestlige lande burde imidlertid for længst have iværksat repatrieringsplaner i stor stil. Først da batter det.
Men mange kan/vil desværre kun lære på den hårde måde, at der ikke er noget, der hedder "integration af muhamedanere"; det er en fabel på linje med, at Månen er lavet af grøn ost!

Jeg kan kun være enig ind at der er langt imellem de fly, og en støre indsats er nødvendigt, det kan kun gå for langsomt.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Marts 07, 2016, 07:24:50 pm »
Man burde da nærmere åbne op for, at vi kan få dem fløjet fra deres hjemlande og herop på vores regning. Så ville de spare den farlig tur over Middelhavet - det er da det mindste, vi kan gøre for dem. Jeg forestiller mig, at vi kan tage hele folkegrupper ind ad gangen, og det ville være godt for alle.  :aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 07, 2016, 07:55:43 pm »
Man burde da nærmere åbne op for, at vi kan få dem fløjet fra deres hjemlande og herop på vores regning. Så ville de spare den farlig tur over Middelhavet - det er da det mindste, vi kan gøre for dem. Jeg forestiller mig, at vi kan tage hele folkegrupper ind ad gangen, og det ville være godt for alle.
.
Provokatør og ignorant