Forfatter Emne: Negagoogletivism  (Læst 284 gange)

Det er mig

• Gæst
Negagoogletivism
« Dato: Marts 02, 2016, 05:29:22 pm »
Jeg har haft min del af adventures, og ønsker ikke flere, men ordet er overraskende ikke registrerede pt. selvom jeg mente de fleste ord er hos Dandomain, eller andre domain registre. Hvis du er eventyrlystne, frisk på investeringer, og mener navnet er godt er du velkommen til at registrere dette, eller måske opfinde dit eget helt unikke ord.
Det koster ikke ret meget i første omgang, jeg tror ca, Kr, 150 og så er domænet dit.

Personligt mener jeg at ordet er godt nok at registrere, det er trods alt nyt og unik.
Hvordan har du det med inventioner, opfindelser og originaliteter.
Mig

Det er mig

• Gæst
Sv: Negagoogletivism
« Svar #1 Dato: Marts 02, 2016, 05:35:16 pm »
Jeg har haft min del af adventures, og ønsker ikke flere, men ordet er overraskende ikke registrerede pt. selvom jeg mente de fleste ord er hos Dandomain, eller andre domain registre. Hvis du er eventyrlystne, frisk på investeringer, og mener navnet er godt er du velkommen til at registrere dette, eller måske opfinde dit eget helt unikke ord.
Det koster ikke ret meget i første omgang, jeg tror ca, Kr, 150 og så er domænet dit.

Personligt mener jeg at ordet er godt nok at registrere, det er trods alt nyt og unik.
Hvordan har du det med inventioner, opfindelser og originaliteter.
Mig

Må jeg lige påpege at når ordet er unik, så kan du tjene pænt penge på sagen, du skal bare enten være hurtigt, stjæle, kontrollere eller manipulere, men penge er der at hente, kom så, kan du tjene penge på ordet, eller kan du finde på noget nyt.