Danskernes Parti skal nok få slå sit navn fast, for Dansk Folkeparti har svigtet den nationale sag. Hvilket jeg gerne vil uddybe, hvis der er interesse for det.Danskernes Parti vil gerne have et homogent dansk Danmark, men er også realister. Er man gift med en udlænding eller har adoptivbørn, så har man ikke noget at frygte, hvis DP får magten.
Dansk Folkeparti er et integrationsparti Danskernes Parti er et hjemsendelsesparti
Jeg har meget svært ved at se, at Danskernes Parti skulle kunne tage stemmer fra Dansk Folkeparti, hvorved man mener at Dansk Folkeparti har svigtet den nationale sag. Det tror jeg bestemt ikke at de har. Tillige er jeg ikke tilhænger af DF overhovedet, men kernevælgeren for DF har en hvis nationalisme i sig og et stort ønske om, at få sendt en masse indvandrer ud af Danmark.
DF har i folketinget stemt for tildeling af statsborgerskab til indvandrere, så det hænger ikke sammen med "hjemsendelser".Carlo
Du mener således med dit udsagn, at Dansk Folkeparti ikke har et videre ønske om at få sendt indvandrere ud af Danmark?