Forfatter Emne: Akrivitet  (Læst 1196 gange)

Offline Rudolf (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Akrivitet
« Dato: November 04, 2013, 03:11:22 pm »
Ja der bliver efterlyst noget mere aktivitet der på d-d, så her er et forsøg.
Er der politikere du absolut ikke kan døje eller modsat er der nogen du gerne vil rose.

For mit eget vedkommende er Lars Løkkes utroværdighed under lavmålet, og da næsten hele partiet bakker ham op, er de ligeså utroværdige. Men det er deres problem.

Mener vi at der sidder nogle forkerte på taburetterne, skal vi nok lige huske på, at vi jo selv har valgt dem. Så må vi bare stemme på de rigtige næste gang. Men hvem er så det? Lad os høre dit bud. :buba:

Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Akrivitet
« Svar #1 Dato: November 04, 2013, 11:29:12 pm »
Er der politikere du absolut ikke kan døje eller modsat er der nogen du gerne vil rose.

Jeg kan ikke døje folk der synes at vi bør sænke skatterne og samtidigt mener at vi bør bevare velfærdssamfundet.

Desuden kan jeg ikke li' VKO fordi de fyrede op under boligboblen og stimulerede et vildt privat overforbrug, som vi døjer med nu.

Citér
For mit eget vedkommende er Lars Løkkes utroværdighed under lavmålet, og da næsten hele partiet bakker ham op, er de ligeså utroværdige. Men det er deres problem.

Ja, men bevægelsen i befolkningen for lavere skatter er stærk og de bliver nok de blå der bedst stryger den stemning med hårene.

Citér
Mener vi at der sidder nogle forkerte på taburetterne, skal vi nok lige huske på, at vi jo selv har valgt dem. Så må vi bare stemme på de rigtige næste gang. Men hvem er så det? Lad os høre dit bud. :buba:

Jeg stemmer ikke fordi globaliseringen har sat de nationale parlamenter helt uden for indflydelse. Beslutninger træffes i de strømninger der er i verden omkring os.

Ellers ville jeg ha stemt på enhedslisten, men de er ofte for popularitetsleflende og så er der det med islammedløberiet.

Carlo
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Campanule

• Gæst
Sv: Akrivitet
« Svar #2 Dato: November 06, 2013, 02:43:58 pm »
Njah jeg kan ikke sige, at jeg direkte ikke kan lide nogen. Jeg lukker ørerne, når Helle Thorning snakker men jeg tror, det er mere hendes person, jeg har det lidt svært med.