Om din-debat.dk > Nyheder

Så pyt, vi tager et år mere

(1/3) > >>

musenfryd:
Kære alle sammen

Det har satme (pardon my french) ikke været nogen nem beslutning, om hvorvidt DD skulle aflives eller ej. Så efter devisen "hvis du er i tvivl, så lad være, så har jeg netop betalt fakturaen for et års (næsten) fri  leg mere.

Men.... dette betyder ikke at man bare kan gå amok. Det at der er betalt, betyder jo ikke at jeg ikke kan lukke hvis jeg ikke gider mere.
Jeg er ikke tilhænger af tomme trusler, og kan godt se at det måske kunne og kan ses som en sådan, men det er ikke meningen, det er bare sådan det er.
Jeg kan ikke være her meget, og jeg kan ikke se løsningen med en moderator som optimal, men jeg kigger ind engang imellem og falder jeg over noget der ikke er i orden, så gør jeg noget ved det.
Rapporter modtages gerne, men lad være med at sende dem bare fordi der er uenighed. Her ER vide rammer, og meget  er tilladt og ok, men selvfølgelig er der grænser.

Jeg må igen opfordre til at man forsøger at skrive i en ordentlig tone, for alles skyld. Det kommer der mest konstruktive debatter ud af, og man kan sagtens vælre uenige uden at svine hinanden til.
Jeg vil også opfordre til andre emner end islam/flygtninge osv. Det er der også plads til, men lad os da tale om andre ting også.

Men altså.... der er betalt for et år mere.... god fornøjelse

Debatsvinet:
Jamen vi takker  af Hjertet ... Vi skal nok forsøge at opføre os ordentligt ...  :ahappy:  :whistle:

Mvh ...  :ahappy:

Lunavecchia:
Det lyder dejligt...håber jeg :-)

PU:
Tak, lad os håbe at debatørerne gør noget for, at der fås "valuta" for pengene.

hanne:
tak Musen fryd det jeg glad for.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version