Forfatter Emne: Studie over de sorte, også kaldet negrene, niggerne og negroide  (Læst 8730 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Studie over de sorte, også kaldet negrene, niggerne og negroide
« Svar #45 Dato: Januar 12, 2016, 05:07:30 pm »
Jeg tror heller ikke på, at vi er født ens. Jeg er en smule spirituel og tror på reinkarnation. Og jeg tror på, at alle sjæle befinder sig på forskellige udviklingsstadier - alt efter hvor langt de er nået i inkarnationsprocessen. Nogle er i gang med deres første eller anden inkarnation, mens andre er i gang med den syvende eller ottende inkarnation. Og de mest primitive og uoplyste sjæle er dem, man kalder spæde sjæle eller babysjæle. Teorien går ud på, at de fleste af disse unge, uerfarne og uoplyste sjæle inkarnerer netop i Afrika, arabiske lande og andre tilbagestående lande. Mens oplyste sjæle inkarnerer i....ja, oplyste højt udviklede lande.

Det, jeg så ikke går med på, er at oplyste, højerestående individer har ret til at slå mindre oplyste og dermed laverestående individer ihjel eller at være onde imod dem. Jeg mener, at man skal tage sig af dem med kærlig hånd og forsøge at hjælpe dem med at udvikle sig. Derfor forstår jeg ikke den hadske stemning og retorik overfor f.eks. sorte eller andre mennesker. De er som de er, og så må man tage udgangspunkt deri og forsøge at få det bedste ud af dem - fremfor at bekrige dem, chikanere dem eller bekæmpe dem.

Ikke ALLE i vesten er oplyste og højtstående, ligesom ikke ALLE i f.eks. Afrika er tilbagestående og uoplyste. Vi taler alene om tendenser, men der er altid undtagelser for tendenserne og alle lande og kulturer har både kloge og dumme mennesker. Nogle steder er der bare flere kloge og andre steder er der flere dumme.

For de interesserede er her en beskrivelse af de spæde sjæle, eller babysjælene:

Spæde Sjæle beskæftiger sig med spørgsmålet om at overleve; de har endnu ikke grundlag for at fornemme hvad der er "derude" - de ved kun at det "ikke er mig". Spæde sjæle lever ofte på kanten af samfundet og deres livsoplevelse er enkel, jordnær, basal og mystisk. Hvis de ikke har ældre sjæle til at give dem en venlig vejledning i at kende forskel på rigtigt og forkert, kan spæde sjæle reagere voldeligt på alt hvad de opfatter som trusler.

Fokus: Overlevelse
 Lande med mange spæde sjæle: Etiopien, Ny Guinea, Cambodja

Og her de ældre sjæle - det er dem, som er længst fremme i udviklingen:

Gamle sjæle søger det store perspektiv i livet og har mindre interesse i at deltage i det materialistiske ræs. De har tendens til at være mere ubundne og prøver at se sig selv og andre i en større sammenhæng. De lever efter devisen "lev og lad leve". Deres livsstil er tilbagelænet, afslappet og frigjort fra emotionelle dramaer. De er spirituelt-orienterede og nogle gange lidt dovne.

Fokus: Det store overblik, filosofisk perspektiv
 Lande med mange gamle sjæle: Island, Holland, Finland, Tjekkoslovakiet

Læs mere om gamle sjæle her

I Danmark er de fleste unge og modne sjæle. D.v.s. ikke helt gamle sjæle som i f.eks. Island og Tjekkoslovakiet. For her i landet er vi stadig meget materialistiske og egoistiske - og dermed passer de fleste danskere til betegnelsen unge eller modne sjæle:

Unge sjæle er succes orienterede og sætter høje standarder for personlig vinding. Unge sjæle lærer hvordan man påvirker verden, og de ser andre som "dig'er" de kan påvirke (til at følge deres opfattelse af tingene). Deres livsopfattelse er konkurrence orienteret, de er flittige, selvstændige, profit-skabende og har en vinder/taber mentalitet i jagten på alt der fører til velstand. De frygter at ældes med deres krops naturlige tilbagegang og de går meget langt for at bevare deres status og udseende. Unge sjæle kunne være den officielle sjæls alder for ansigts-løftninger, botox indsprøjtninger, og fedmeoperationer.

Fokus: Succes/Præstation
 Lande med mange unge sjæle: USA, Kina, Israel, De Forenede Arabiske Emirater

Modne sjæle er relations orienteret og har tendens til at drages mod følelsesmæssige dramaer. Modne sjæle dykker ned i deres interne verden og udforsker deres forbundethed med andre, de fornemmer ivrigt andre menneskers "processer", og opfatter dem på samme måde som de opfatter deres egne. Dette kan skabe for meget emotionel intensitet der ofte foregår uden overblik. Deres oplevelse af livet er dramatisk, emotionelt, sæbe-opera-agtigt, indfølende, intimt, empatisk og selvbevidst.

Fokus: Relationer
 Lande med mange modne sjæle: England, Østrig, Italien, Polen

Endelig er der også den sidste kategori, nemlig barnesjæle - de er typisk meget dogmatisk religiøse, så dem er der også mange af i arabiske lande:

Barne Sjæle (også kaldet baby sjæle) har behov for struktur og de har tendens til at leve strengt efter deres overbevisning som er baseret på dogmer, såsom religiøs fundamentalisme. Barne sjæle er fokuseret på at bringe folk sammen under civilisationens paraply, de opfatter andre som værende "ligesom mig." De kan blive forvirrede og kede af det når disse "andre mig'er" ikke opfører sig som forventet. Deres livsopfattelse er regelbaseret, stift, dogmatisk, familie-orienteret, og meget struktureret omkring overholdelse af de love og skikke der er i deres organisation eller kultur - tænk på det Amerikanske midtvesten med den samvittighedsfulde trang til at være en "ideal borger."

Fokus: Regler/Love
 Lande med mange barne sjæle: Iran, Irak, Haiti, Irland, Libyen, Mellemøsten

« Senest Redigeret: Januar 12, 2016, 05:12:51 pm af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
Vi humanister mener altså noget andet
« Svar #46 Dato: Januar 12, 2016, 07:04:15 pm »
Jeg har jo før været inde på det, men du vil ligesom ikke forholde dig til det.  Vi mener, at mennesket er født med nogen sociale egenskaber og altså ikke som en Tabula Rasa.

Mennesket har jo ikke erobret kloden som art, på grund af intelligens, for et intelligent væsen med svage muskler, en svag hørelse og en svagtudviklet lugtesans, er et let bytte for rovdyr.

De sociale egenskaber har været mindst ligeså nødvendige.

Tabula Rasa - at vi alle er født gode og ens - er netop et hovedprincip i godhedsmenneskenes verdensopfattelse.
Videnskaben demonstrerer gang på gang at det ikke er tilfældet.

Den sociale arv er tanken om at man kan afskaffe fattigdom, dumhed, dovenskab og forbrydelser generelt gennem opdragelse, hvilket er helt forkert. Man kan gøre noget, men ikke meget, fordi det bunder i biologisk arv, ikke social!

"The left’s own war on science
The witch hunt against Napoleon Chagnon shows us what happens if scientists challenge the core beliefs of ‘progressives’  "

Læs Toby Young's kronik
http://www.spectator.co.uk/2016/01/the-lefts-own-war-on-science/

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Studie over de sorte, også kaldet negrene, niggerne og negroide
« Svar #47 Dato: Februar 03, 2016, 10:59:30 pm »