Forfatter Emne: Flere stenkast på motorvejen: Fyns Politi efterlyser jehovas vidner  (Læst 1942 gange)

Sharia

• Gæst
Fyns Politi beder om hjælp til at få identificeret to unge mænd, som blev set på Langesøvej broen søndag eftermiddag – kun få timer før en ca. 40 x 60 x 6 cm tyk betonflise ved 22-tiden blev kastet ned på motorvejen og ramte en personbil med mor, far og to børn.

Fyns Politi har talt med et vidne, der søndag ved omkring klokken 15:20 tiden så to sydlandsk udseende unge mænd stå på broen over motorvejen, mens de så ud til at bøje sig ned over noget.

Heldigvis ikke nogle fra fredens religion?

http://www.tv2fyn.dk/artikel/flere-stenkast-paa-motorvejen-fyns-politi-efterlyser

Anklageren

• Gæst
Jeg synes ikke, du virker normal
« Svar #1 Dato: Februar 04, 2016, 01:21:12 pm »
Hvorfor hænger du Jehovas Vidner ud?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Hvad mener I venstreekstreme om jødespørgsmålet?
« Svar #2 Dato: Februar 04, 2016, 02:24:31 pm »
Anklageren:
Citér

Kom lidt tidligt hjem, har lidt god tid - derfor en kort lomme-analyse fra en "mand på gulvet":

Kære røvere og soldater på 'Musenfryds Holdningscafé'.
Hvad får en efter sigende voksen mand til at tilbringe nu nær 50 dage af sit liv online på dette forum og skrive i øjeblikket 4547 indlæg?
Tjah, hvis nu i det mindste de 4200 af indlæggene havde været kanongode, hvis nu jeg havde følt mig morderligt beriget af dem, så havde det hjulpet gevaldigt på situationen.

Men sådan har jeg det ikke. Jeg synes slet ikke, at debatten er blevet til det bedre af alle disse tusinder af irettesættelser, karaktergivninger, "morsomme" bemærkninger og direkte infame beskyldninger, profilen er leveringsdygtig i. Snarere tværtimod. Hvis du ikke lige hedder Tigermanden eller Det-er-mig, er der store chancer for, at du heller ikke kan se det imponerende vid og de superintelligente analyser....

Bemærk lige overskriften: "Jeg synes ikke, du virker normal." Dem har der været mange af, endnu flere hvor andre virker "sære"!
Der er også dage, hvor en del af kommentaren SKAL skrives med blåt eller rødt - ligesom for at skriiige: Jeg har ret. Mig, mig, mig.

Det har ikke skortet på gode råd herinde, så som at søge læge, tage en lang skrivepause eller komme lidt mere ud i luften.
Men hvem kan hjælpe en mand, som al-tid ved bedst og er klogere - så meget, at man også med usvigelig sikkerhed kan bedømme, hvem der er "de normale".
Har I set andre debattører fremhæve sig selv således: "Jeg har aldrig været trængt af nogen i debatten" ? (Underforstået: Mig kan ingen hamle op med, jeg er niveauer højere end jer!)

O.s.v.
Jeg føler mig nærmest uheldig at dumpe ind på to debatsider, som i den grad domineres af en sådan person.
Så kom det lige ud mellem sidebenene.

Danmark muhammedanerfrit!

Det er mig

• Gæst
Sv: Hvad mener I venstreekstreme om jødespørgsmålet?
« Svar #3 Dato: Februar 04, 2016, 03:07:55 pm »
Anklageren:
Citér

Kom lidt tidligt hjem, har lidt god tid - derfor en kort lomme-analyse fra en "mand på gulvet":

Hvad får en efter sigende voksen mand til at tilbringe nu nær 50 dage af sit liv online på dette forum og skrive i øjeblikket 4547 indlæg?
Tjah, hvis nu i det mindste de 4200 af indlæggene havde været kanongode, hvis nu jeg havde følt mig morderligt beriget af dem, så havde det hjulpet gevaldigt på situationen.

Men sådan har jeg det ikke. Jeg synes slet ikke, at debatten er blevet til det bedre af alle disse tusinder af irettesættelser, karaktergivninger, "morsomme" bemærkninger og direkte infame beskyldninger, profilen er leveringsdygtig i. Snarere tværtimod. Hvis du ikke lige hedder Tigermanden eller Det-er-mig, er der store chancer for, at du heller ikke kan se det imponerende vid og de superintelligente analyser....

Bemærk lige overskriften: "Jeg synes ikke, du virker normal." Dem har der været mange af, endnu flere hvor andre virker "sære"!
Der er også dage, hvor en del af kommentaren SKAL skrives med blåt eller rødt - ligesom for at skriiige: Jeg har ret. Mig, mig, mig.

Det har ikke skortet på gode råd herinde, så som at søge læge, tage en lang skrivepause eller komme lidt mere ud i luften.
Men hvem kan hjælpe en mand, som al-tid ved bedst og er klogere - så meget, at man også med usvigelig sikkerhed kan bedømme, hvem der er "de normale".
Har I set andre debattører fremhæve sig selv således: "Jeg har aldrig været trængt af nogen i debatten" ? (Underforstået: Mig kan ingen hamle op med, jeg er niveauer højere end jer!)

O.s.v.
Jeg føler mig nærmest uheldig at dumpe ind på to debatsider, som i den grad domineres af en sådan person.

Hvad synes du så om Jehovas vidner, for resten er det er godt nok synd for dig med så få indlæg.
Hvad vil du gøre

Anklageren

• Gæst
Hvad mener du om nazi-Daniel?
« Svar #4 Dato: Februar 04, 2016, 06:30:16 pm »
Jeg laver det, som jeg har lyst til, og det har du ingen indflydelse på.

Problemet med jeres sammenspiste nationale flok er, at I går meget op i at forfølge dem personligt, som I ikke er enige med - hvor seriøse debattører ellers går op i det, der bliver debatteret.

Jeg forstår ikke, at du gider at regne ud, at jeg har brugt 50 dage af mit liv på at debattere her.

Hver gang man går ind på Din-Debat bliver man automatisk logget på, og det forbliver man så længe computeren er tændt og browseren er åben - selvom man arbejder med noget andet - men det er du for dum til at regne ud, selvom du ellers bruger krudt nok på det.

Anklageren:
Citér

O.s.v.
« Senest Redigeret: Februar 04, 2016, 11:55:54 pm af Anklageren »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Flere stenkast på motorvejen: Fyns Politi efterlyser jehovas vidner
« Svar #5 Dato: Februar 04, 2016, 07:59:14 pm »
"Hver gang man går ind på Din-Debat bliver man automatisk logget på, og det forbliver man så længe computeren er tændt og browseren er åben - selvom man arbejder med noget andet - men det er du for dum til at regne ud, selvom du ellers bruger krudt nok på det." Citat Anklageren.

Sådan behøver det jo ikke være! Du kan være logget på skjult. Du kan logge af og på...... og nej, man er ikke logget på så længe pc er tændt, kun så længe man har debatten åben!

Anklageren

• Gæst
Søg professionel hjælp
« Svar #6 Dato: Februar 04, 2016, 08:53:18 pm »
"Hver gang man går ind på Din-Debat bliver man automatisk logget på, og det forbliver man så længe computeren er tændt og browseren er åben - selvom man arbejder med noget andet - men det er du for dum til at regne ud, selvom du ellers bruger krudt nok på det." Citat Anklageren.

Sådan behøver det jo ikke være! Du kan være logget på skjult. Du kan logge af og på...... og nej, man er ikke logget på så længe pc er tændt, kun så længe man har debatten åben!

Citat fra digitaliser.dk:
"Internetbrowsere som Internet Explorer, Firefox, Safari og Chrome forsøger alle at gøre det så nemt som muligt for dig at være på nettet. Derfor ”husker” programmerne, at du er logget på, selv om du lukker ét faneblad eller ét vindue. I de nyeste versioner af Chrome og Firefox er det endda muligt at indstille browseren, så man stadig er logget på, selvom alle internetvinduer er lukket helt ned. Genåbnes browseren, er du altså stadig logget på, med mindre du aktivt har valgt "Log af" på hjemmesiden. "

https://digitaliser.dk/news/2407307

Du kan også frekventere NemID, og læse artiklen: Husk at logge af og lukke alle internetvinduer ned, når du bruger NemID

http://borger.itst.dk/aktuelt/husk-at-logge-af-og-lukke-alle-internetvinduer-ned-nar-du-bruger-nemid-1

Når man logger på Din-debat, så kan man vælge: "husk mig", og dernæst spørger browseren også, om den skal huske koden. Det skal man kun gøre en gang.

Derefter behøver man ikke at bekymre sig om man er logget på, for det sker automatisk.

Derfor logger jeg aldrig selv af og på, men det kan man da godt, hvis man vil.

Man bliver først logget af din debat, hvis man lukker ALLE browser vinduerne i de fleste browsere, og sådan er det også alle andre steder som f.eks. ved NemID eller i SkoleIntra.

Jeg slukker næsten aldrig min computer, fordi det er mit arbejde (og ja - jeg ved godt, at jeg burde tænke mere på miljøet).

« Senest Redigeret: Februar 04, 2016, 11:49:45 pm af Anklageren »

Hellefront

• Gæst
Sv: Ha ha ha
« Svar #7 Dato: Februar 05, 2016, 12:18:47 pm »
Anklageren:
Citér
Problemet med jeres sammenspiste nationale flok er, at I går meget op i at forfølge dem personligt, som I ikke er enige med - hvor seriøse debattører ellers går op i det, der bliver debatteret.

Godt nok har internettet rykket ved en del - me-en, sammenspist vil jeg nu først føle mig med nogen, hvis jeg kender dem personligt og har mødt dem. Men klart at det går en selvhævdende, professionel islamapologet som dig på, at du bliver modsagt af flere end lille mig  :biggrin:

Citér
Jeg forstår ikke, at du gider at regne ud, at jeg har brugt 50 dage af mit liv på at debattere her.
Ha ha ha. Det tror jeg afgjort heller ikke, at Rudi kunne drømme om. Jeg tror, han lige så stille er gået om på "forum", rullet ned i bunden og klikket på "flere stats". Klikket igen og voila: Mest tid online. Anklageren: i øjeblikket 50 dage og halvanden time!
"gider at regne ud".... :JC-hysterical:  Du har godt nok ikke opfundet krudtet, "Ankagler"!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Ha ha ha
« Svar #8 Dato: Februar 05, 2016, 12:37:51 pm »
Ha ha ha. Det tror jeg afgjort heller ikke, at Rudi kunne drømme om. Jeg tror, han lige så stille er gået om på "forum", rullet ned i bunden og klikket på "flere stats". Klikket igen og voila: Mest tid online. Anklageren: i øjeblikket 50 dage og halvanden time!
"gider at regne ud".... :JC-hysterical:  Du har godt nok ikke opfundet krudtet, "Ankagler"!

Du har heller ikke hverken opfundet krudtet eller den dybe tallerken, hvis du ikke ved at man godt kan have flere faneblade eller vinduer åbne i baggrunden, uden at være på. For mit eget vedkommende har jeg altid 10 - 20 faneblade åbne, hvoraf et er DD. Det tæller som enorm tid online.

Men hvorfor alt det personfnidder? Kom nu tilbage til noget seriøs debat.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Næh jeg har ikke opfundet ret meget, men er alligevel klogere end jer
« Svar #9 Dato: Februar 05, 2016, 01:54:17 pm »
Jeg citerer lige igen fra digitaliser.dk i håb om, at det omsider kan sive ind: "I de nyeste versioner af Chrome og Firefox er det endda muligt at indstille browseren, så man stadig er logget på, selvom alle internetvinduer er lukket helt ned. Genåbnes browseren, er du altså stadig logget på, med mindre du aktivt har valgt "Log af" på hjemmesiden."

Derfor viser det, som I bruger så meget krudt på, ikke noget som helst fornuftigt i forhold til det, som I ellers skriver.

Ikke at jeg vil benægte, at jeg skriver meget - men jeres facon er bare så plat.

Lige nu skriver jeg, imens jeg holder pause på arbejdet, og det gør jeg nogen gange om dagen, mens jeg drikker te. Der får jeg skrevet nogen kommentarer.

Det har jeg ikke i sinde at ændre på.

Når jeg kommer hjem, så kigger jeg ind på debatten igen, og i den mørke vintertid (langt mod nord), hvor det er under 20 graders frost udenfor, så sker det ret tit.

Det er min samlever ret træt af, så det overvejer jeg at skære væk - hvis det kan glæde jer?

I øvrigt er det ikke jeres debat, så det kommer jer slet ikke ved - udover at I kan klage til Musenfryd over, at nogen skriver meget på hendes debatside - held og lykke med det :biggrin:

Anklageren:
Citér

Godt nok har internettet rykket ved en del - me-en, sammenspist vil jeg nu først føle mig med nogen, hvis jeg kender dem personligt og har mødt dem. Men klart at det går en selvhævdende, professionel islamapologet som dig på, at du bliver modsagt af flere end lille mig  :biggrin:

Citér
« Senest Redigeret: Februar 05, 2016, 01:59:08 pm af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
Den nationalsindede klub er SÅ kede af, at den ikke kan dominere
« Svar #10 Dato: Februar 05, 2016, 02:19:23 pm »
Hellefront  er medlem af en gruppe her på siten, som Hellefront  selv kalder "vi nationalsindede", og som hun mener, næsten intet intelligent modspil får, så de ofte er henvist til blot at svare hinanden.

Der er ingen tvivl om, at den dybe intelligens bliver brugt på at kopiere voldtægtshistorier fra hele Europa med tilstødende områder til debatten - og det tåler "de nationalsindede" ikke bliver forstyrret (og derfor forsøger de at knægte den grundlovssikrede ytringsfrihed).

Du har heller ikke hverken opfundet krudtet eller den dybe tallerken, hvis du ikke ved at man godt kan have flere faneblade eller vinduer åbne i baggrunden, uden at være på. For mit eget vedkommende har jeg altid 10 - 20 faneblade åbne, hvoraf et er DD. Det tæller som enorm tid online.

Men hvorfor alt det personfnidder? Kom nu tilbage til noget seriøs debat.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Den nationalsindede klub er SÅ kede af, at den ikke kan dominere
« Svar #11 Dato: Februar 05, 2016, 08:59:43 pm »
Hellefront  er medlem af en gruppe her på siten, som Hellefront  selv kalder "vi nationalsindede", og som hun mener, næsten intet intelligent modspil får, så de ofte er henvist til blot at svare hinanden.

Og så er de har for at hverve proselytter. Ikke noget der kaster nogen proselytter af sig, vil jeg tro.
Du får ret og jeg får fred!

Sharia

• Gæst
Er du en fra Jehova?
« Svar #12 Dato: Februar 06, 2016, 12:34:34 pm »

Du må føle dig presset?

Syntes du det er ok, at smide sten på en motorvej.

Nu har du ikke en motorvej, så det må være svært at svare på.

Anklageren

• Gæst
En religion kan ikke smide med sten - det er tågesnak
« Svar #13 Dato: Februar 06, 2016, 12:54:05 pm »
Der er nogen mennesker af kød og blod, som er gerningsmænd, og derfor er dit oplæg sort.

Når man taler om at noget er religiøst betinget, så er der en konkret årsag til det. F.eks. er de mange terrorangreb, der har været på abortmodstandere, betinget af en religiøs forestilling om at livet er helligt fra undfangelsen.

Derimod er dine forestillinger om, at det skulle være inspireret af Gud at smide fliser ned på motorveje, totalt indhyllet i tåge.

Du må føle dig presset?

Syntes du det er ok, at smide sten på en motorvej.

Nu har du ikke en motorvej, så det må være svært at svare på.
« Senest Redigeret: Februar 06, 2016, 01:42:18 pm af Anklageren »