Forfatter Emne: Nå, kære debattører  (Læst 13132 gange)

Anklageren

• Gæst
Dårlig skik at lyve for at sætte lus i skindpelsen
« Svar #15 Dato: Februar 03, 2016, 12:58:38 pm »
Jeg har fået en advarsel for at skrive til Anti-rød: "... fordi du er nazist"

Musenfryd skrev intet om, hvad jeg har skrevet til dig eller andre i advarslen - så det er løgn nummer 1, at jeg nogensinde har fået en advarsel for at skrive noget som helst om dig (eller andre end Anti-rød).

Det kan være sådan noget som Musenfryds mener, når hun skriver, at hun ikke gider lægge forum til en børnehave.

Nu kobler du mig igen sammen med Tigermanden, selvom jeg aldrig skriver for ham. Tigermanden er muslim, mens jeg anser islam for at være fordummende middelalderlig overtro, og vi har heller ikke de samme politiske synspunkter.

Jeg ved ikke, hvorfor du så ofte forsøger at koble mine meninger sammen med ham, men jeg synes at det er under al kritik, at jeg skal stå på mål for, hvad andre skriver her i debatten ved at blive koblet samen med dem.

Det kan også være sådan noget som Musenfryds mener, når hun skriver, at hun ikke gider lægge forum til en børnehave.

Jeg gider ikke al den personfnidder om gamle dage, og det minder sandelig også om en børnehave.

Anklageren:
Citér
Jeg synes, det er uvenligt at ignorere Musenfryds henstilling.

Jeg har læst Musenfryds indlæg om, at hun ikke gider lægge forum til en børnehave, sådan at hun først og fremmest er træt af visse brugeres nedladende og grove debatform overfor hinanden. Ikke sådan at hun mener, brugerne skal pålægge sig selv emne-selvcensur og lade være med at nævne islam i trådene. Det tror jeg snarere er opfundet af Tigermanden og dig.
At hun selv - trods sparsom tid - startede over 20 tråde i mandags, tager jeg som en erkendelse af, at dem, der kagler om "muslim-tråde" er for dovne eller ikke har evnerne til at oprette de efterlyste emner om "noget andet". Men jeg kan naturligvis ikke vide det, bare et gæt.

Lige en ting til ang. "henstilling": Jeg har aldrig fået en. Det har du (for ulideligt gentagne nazist-beskyldninger mod en række brugere, herunder mig.)

Citér
Er du nu helt ærlig om, at du ønsker at diskutere det danske folks eksistens (kamp)? for du har flere gange smækket med døren og slettet din profil, når du bliver modsagt.

Jeg går altid ind i debatten for at debattere. På Din-debat blev det imidlertid ret hurtigt, navnlig pga Tigermandens, Carlos og din tilstedeværelse sådan, at mine - og flere andres - oplæg som regel blev forsøgt blokeret eller hæmmet i at udvikle sig, fordi I som følge af mangel på argumenter og viden, forfaldt til jeres speciale: At nedgøre og sjofle oplæg-skribentens profil-billede, køn og kilder uden at kommentere emnet.

Da jeg i sin tid slettede min profil, var det som følge af denne brovtende, chauvinistiske kampagne og det faktum, at du ugentligt beskyldte mig for at være et fremtrædende medlem af Danskernes Parti, selv om jeg i flere indlæg havde nævnt, at jeg støttede Dansk Samling.

Citér
Man kan godt få det indtryk, at du ønsker en platform til at føre propaganda for det danske folks racerenhed, og at du er kold over for, at det kolliderer med Musenfryds interesser - fordi du føler, at du har en mission i en højere sags tjeneste.
Jeg kan ikke forstå, at du stadig forsøger at omvende Musenfryd, når Musenfryds seneste posterier tydeligt viser, at dine hundrede historier om "halshugger kulturens" voldtægter ikke har båret frugt.

"...føre propaganda for det danske folks racerenhed."   :girl_impossible:
Nej, det indtryk får "man" i hvert fald ikke. Det er blot et led i den sygdom, du har lidt af i hele din tid som "debattør" herinde - du ser som bekendt "nazister" og "neo-nazister" alle vegne. Dine evige beskyldninger i den retning fik du en henstilling for af Musenfryd sidst i november. Men du fortsætter, også her - omend du ikke for nylig har brugt ordet direkte. Men altså -  "racerenhed"!
Det er SÆRT, at du ikke respekterer hendes henstilling!

DerRudi

• Gæst
Sv: 'Kagleren' stadig D-d's største løgnhals
« Svar #16 Dato: Februar 03, 2016, 04:32:43 pm »
Anklageren:
Citér
Musenfryd skrev intet om, hvad jeg har skrevet til dig eller andre i advarslen - så det er løgn nummer 1, at jeg nogensinde har fået en advarsel for at skrive noget som helst om dig (eller andre end Anti-rød).

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2491.msg26846#msg26846
Anklageren 21. nov. 2015:
"Danskerne er altså ikke nazister som Germania Magna er, så vi er ikke enige med jer, FORDI vi ikke er nazister."

Musenfryd 23. nov. 2015:
"Undlad venligst sådanne beskyldninger fremover. Musenfryd-admin."

Citér
... jeg synes at det er under al kritik, at jeg skal stå på mål for, hvad andre skriver her i debatten ved at blive koblet samen med dem.

Herlig ufrivillig komik! INGEN på dette forum skriver så ofte "I"og "jer" som dig, når du ellers svarer enkeltpersoner, der skriver på egne vegne. Du kan blive helt syg, hvis du ikke kan klistre en badge i panden på os andre - Helles eksempel med at du har udnævnt hende til repræsentant for Danskernes Parti er karakteristisk - og lad nu være med at læsse mere løgn af herinde. Jeg fulgte med i det!
Du rabler også jævnligt op om, at der er en flok nationalister på Din-debat, som er efter dig.
« Senest Redigeret: Februar 03, 2016, 04:36:01 pm af DerRudi »

Anklageren

• Gæst
Stop den barnlige personfnidder
« Svar #17 Dato: Februar 03, 2016, 04:46:16 pm »
Jeg har aldrig været trængt af nogen i debatten, og jeg klager heller ikke.

Anklageren:
Citér

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2491.msg26846#msg26846
Anklageren 21. nov. 2015:
"Danskerne er altså ikke nazister som Germania Magna er, så vi er ikke enige med jer, FORDI vi ikke er nazister."

Musenfryd 23. nov. 2015:
"Undlad venligst sådanne beskyldninger fremover. Musenfryd-admin."

Citér
... jeg synes at det er under al kritik, at jeg skal stå på mål for, hvad andre skriver her i debatten ved at blive koblet samen med dem.

Herlig ufrivillig komik! INGEN på dette forum skriver så ofte "I"og "jer" som dig, når du ellers svarer enkeltpersoner, der skriver på egne vegne. Du kan blive helt syg, hvis du ikke kan klistre en badge i panden på os andre - Helles eksempel med at du har udnævnt hende til repræsentant for Danskernes Parti er karakteristisk - og lad nu være med at læsse mere løgn af herinde. Jeg fulgte med i det!
Du rabler også jævnligt op om, at der er en flok nationalister på Din-debat, som er efter dig.

DerRudi

• Gæst
Sv: Stop det latterlige praleri
« Svar #18 Dato: Februar 03, 2016, 04:51:38 pm »
Baron von Münchhausen:
Citér

:rofl:  nej, nu lugter her sgu for slemt. Skal ud at brække mig....

Evalu

• Gæst
Sv: 'Kagleren' stadig D-d's største løgnhals
« Svar #19 Dato: Februar 03, 2016, 05:01:20 pm »
Anklageren:
Citér

Når du nu nævner Helle, så har hun det  sjovt nok netop med at dele debattører op i grupper, i stedet for at forholde sig til andre debattører som individuelle personer, der giver udtryk for egne holdninger - og Helle regner sig som medlem af en debattørgruppe kaldet "vi nationalsindede".

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=410;area=showposts;start=30

citat af Hellefront i et svar til Carlo:
"Det er jo sådan "I" "argumenterer", hvilket er den primære årsag til, at der er så kedsommeligt herinde. Vi nationalsindede får næsten intet intelligent modspil og er ofte henvist til blot at svare hinanden."
citat slut

Polle

• Gæst
Sv: Nå, kære debattører
« Svar #20 Dato: Februar 03, 2016, 05:15:07 pm »
Jeg mener, at musenfryd nu forsøger at redde sin side i 11.time, ved selv at lægge op til debat om alt muligt andet end flygtninge og muslim situationen i Danmark!

Dette er selvfølgelig let forståeligt, for musenfryd har haft denne side i meget lang tid nu!

Men man kan heller ikke se bort fra det som hele Danmark og det øvrige Europa taler om for tiden - nemlig folkevandringen fra tredjeverdens lande - herunder særligt fra muslimske lande!

Uanset om man kan lide det eller ej, så vil dette forandrer vores samfund i radikal retning, fra et homogent dansk land, til et multikulturelt samfund med andre regler, normer og kultur baggrunde på godt og ondt - på forholdsvist kort tid!

Der har altid i hele Danmarks historie været indvandring til landet, men altid så vi kunne følge med at integrere dem i samfundet - men når der på én gang kommer et sted mellem 25.000 og 40.000 med familiesammenføringer på ét år - så har vi problemerne!

Det er klart at det fylder både aviserne sider ustandseligt og også sociale mediers sider hele tiden!

Jeg ved ikke om musenfryd kapper ledningen den 1. marts 2016 som bebudet, men jeg synes alligevel at man skal give det en chance for at kunne fortsætte!

Anklageren

• Gæst
Danmark har været multikulturel i mindst 30 år
« Svar #21 Dato: Februar 03, 2016, 07:05:45 pm »
Derfor er ændringerne sket forlængst.

Jeg mener, at musenfryd nu forsøger at redde sin side i 11.time, ved selv at lægge op til debat om alt muligt andet end flygtninge og muslim situationen i Danmark!

Dette er selvfølgelig let forståeligt, for musenfryd har haft denne side i meget lang tid nu!

Men man kan heller ikke se bort fra det som hele Danmark og det øvrige Europa taler om for tiden - nemlig folkevandringen fra tredjeverdens lande - herunder særligt fra muslimske lande!

Uanset om man kan lide det eller ej, så vil dette forandrer vores samfund i radikal retning, fra et homogent dansk land, til et multikulturelt samfund med andre regler, normer og kultur baggrunde på godt og ondt - på forholdsvist kort tid!

Der har altid i hele Danmarks historie været indvandring til landet, men altid så vi kunne følge med at integrere dem i samfundet - men når der på én gang kommer et sted mellem 25.000 og 40.000 med familiesammenføringer på ét år - så har vi problemerne!

Det er klart at det fylder både aviserne sider ustandseligt og også sociale mediers sider hele tiden!

Jeg ved ikke om musenfryd kapper ledningen den 1. marts 2016 som bebudet, men jeg synes alligevel at man skal give det en chance for at kunne fortsætte!
« Senest Redigeret: Februar 03, 2016, 07:19:38 pm af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
« Svar #22 Dato: Februar 03, 2016, 07:23:32 pm »
Baron von Münchhausen:
Citér

Jeg kan kun gentage, at jeg synes, det er uvenligt at ignorere Musenfryds henstilling.

Jeg forstår jer ikke, for I vil gerne have en platform, hvor I kan få nogen proselytter - og når I endelig har sådan en platform, så tjener det da ikke jeres interesse at ødelægge den.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 03, 2016, 10:09:50 pm »
Baron von Münchhausen:
Citér

Jeg kan kun gentage, at jeg synes, det er uvenligt at ignorere Musenfryds henstilling.

Jeg forstår jer ikke, for I vil gerne have en platform, hvor I kan få nogen proselytter - og når I endelig har sådan en platform, så tjener det da ikke jeres interesse at ødelægge den.

Gudfaderbevares
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #24 Dato: Februar 04, 2016, 03:29:26 am »
Ah men altså. ....
Det ene udelukker jo ikke det andet, vel?
Man kan vel godt skrive om sin hobby eller dele oplevelser eller diskutere miljø eller vindmøller eller dagpengeloven eller akt muligt andet, samtidig med at man snakker flygtninge og muslimer?
Hvis I kendte hinanden lidt bedre mht andre ting, og måske fandt fælles interesser, så er jeg overbevist om at det også ville give en bedre tone herinde.
Ingen siger at man skal bidrage i alle tråde, men der er forhåbentlig andet der fylder i jeres liv end lige muslimer og flygtninge?
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Februar 04, 2016, 04:29:58 am »
Jeg vil igen påpege at der burde være en kategori der omhandlede specielt problemer med etniske minoriteter ... Ved bare ikke hvad man så skulle kalde den kategori ... :ermm:

Mvh ...
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Anklageren

• Gæst
« Svar #26 Dato: Februar 04, 2016, 07:08:24 am »
Jeg vil igen påpege at der burde være en kategori der omhandlede specielt problemer med etniske minoriteter ... Ved bare ikke hvad man så skulle kalde den kategori ... :ermm:

Mvh ...

Bonderøven.

Polle

• Gæst
« Svar #27 Dato: Februar 04, 2016, 10:28:16 am »
Ah men altså. ....
Det ene udelukker jo ikke det andet, vel?
Man kan vel godt skrive om sin hobby eller dele oplevelser eller diskutere miljø eller vindmøller eller dagpengeloven eller akt muligt andet, samtidig med at man snakker flygtninge og muslimer?
Hvis I kendte hinanden lidt bedre mht andre ting, og måske fandt fælles interesser, så er jeg overbevist om at det også ville give en bedre tone herinde.
Ingen siger at man skal bidrage i alle tråde, men der er forhåbentlig andet der fylder i jeres liv end lige muslimer og flygtninge?

Jeg tror at man er nød til at dele det op på to forskellige sider Musenfryd!

En mulig løsnings idé:

Det er ret sjovt, at man sådan kan komme på nye ideer hele tiden*S*! :biggrin:

Forslaget lyder således:

I melder jeg alle ind hos minglerne og dér fortrinstvist debattere flygtninge, migrant og muslim situationen i Danmark og i verden!

Samtidigt bliver I/jeg også her på siden, og fortrinstvist debatterer det modsatte af ovennævnte!

Dette tror jeg bliver nødvendigt, for at denne side kan bestå og at musenfryd vil sætte pris på og blive glad for!

Ps. det er jo ikke ulovligt at være medlem f.eks med samme brugernavn to steder, så vi ved hvem hinanden er!

Hvad mener man om den idé, så musenfryd ikke lukker denne side?

Er det en god idé?

Er det en vanvittig idé?

Eller er det fuldstændig urealistisk?

Jeg ved så ikke, om musenfryds deltagelse i debatterne på det seneste betyder, at denne side alligevel ikke lukkes den 1. marts 2016, som ellers konsekvent er bebudet fra sidens ejer?

Hvis dette er tilfældet, kan man glemme alt om mit forslag og idé ovennævnt*S*! :biggrin:

Det er mig

• Gæst
« Svar #28 Dato: Februar 04, 2016, 03:18:54 pm »

Mvh ...

Bonderøven.

Selvom bonderøven er godt, så er mit forslag, Gylle debatten

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #29 Dato: Februar 04, 2016, 06:51:01 pm »
Det kan sagtens lade sig gøre polle. 
Omvendt tror jeg ikke på at dele det op.
Jeg ved godt at jeg smed en del tråde forleden, men tager jeg fejl hvis jeg synes at andre også har lavet emner med andet end muslimer?
Og det kan godt være at der ikke er den store respons lige nu, men det kan komme hvis vi bliver ved.

Jeg har netop modtaget fakturaen for det næste år.  Den har forfaldsdato  d. 18 februar.
Lad os nu se. ...
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning