Forfatter Emne: Nå, kære debattører  (Læst 7056 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Nå, kære debattører
« Dato: Februar 01, 2016, 04:45:34 pm »
NU har jeg smidt en masse emner op. Nogle nok mere interessante og med mere kød på end andre, men der er lidt at lege med.
Ikke alt kan være interessant for alle, men det er mere for lige at se hvordan det nu går.
Så kom nu... overrask mig og vis mig at I kan ;-)

Men please.. forvent ikke af mig at jeg selv kan følge med... jeg har en mere end almindelig travlt uge, men jeg prøver at kigge forbi :-)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Nå, kære debattører
« Svar #1 Dato: Februar 01, 2016, 05:07:33 pm »
Så siger vi så mange tak, for alle dine foreslåede emner og gør mit bedste for at svare  på >hva syntes du< Vil også have lov til at komme med kvalificeret imødekommende svar.
Men sitet hedder jo DinDebat og ikke MinDebat.
 :connie_1:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 02, 2016, 10:50:04 am »
NU har jeg smidt en masse emner op. Nogle nok mere interessante og med mere kød på end andre, men der er lidt at lege med.
Ikke alt kan være interessant for alle, men det er mere for lige at se hvordan det nu går.
Så kom nu... overrask mig og vis mig at I kan ;-)

Men please.. forvent ikke af mig at jeg selv kan følge med... jeg har en mere end almindelig travlt uge, men jeg prøver at kigge forbi :-)

Godt forsøgt Musenfryd  :smile: jeg tror desværre at Danmarks problemer / verdens problemer fylder "for meget" ..

Men det ville være sundt, at at debattere andet, det er jeg helt enig i !

Hellefront

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 02, 2016, 12:09:47 pm »
lyjse:
Citér
Godt forsøgt Musenfryd  :smile: jeg tror desværre at Danmarks problemer / verdens problemer fylder "for meget" ..
Men det ville være sundt, at at debattere andet, det er jeg helt enig i !

I samtlige godt 14 måneder, jeg har deltaget herinde, har nogle brugere sukket efter "noget andet" end det, de kalder "muslim-tråde". Nu har Adm. så taget sig tid til at finde på en lang række emner, derefter måtte det vel være op til de sukkende medlemmer at debattere - og helst selv komme med nogle emnetråde. Ikke?

Jeg tror, jeg er ret i enig med dig, lyjse, hvad angår "fylder for meget".
Sagen er jo, at vi hele tiden har været nogle stykker, som søgte et forum hvor man kunne diskutere eksistens - i forståelsen Danmarks og det danske folks eksistens (kamp). Og da den eneste voldelige og slemme trussel imod denne eksistens efter Den kolde Krigs ophør hedder islam, og hvad deraf følger, kan man naturligvis ikke diskutere dette uden at nævne ondet i sig selv og dets rod. Vel?

Men jo, det er mægtig sundt at diskutere så meget andet. Her spiller tidsprioritering blot ind for de fleste af os. Og mon ikke mange vil give mig ret i, at indvandringen af hundredetusinder af fremmede med en tro/kultur i bagagen som bygger på at slå "vantro" ihjel, vejer lidt tungere - f.eks. ved tanken om børn og børnebørn - end telefoner og pylrede forældre? Uden at de sidste ikke kan optage en meget  :girl_sigh:

Jeg kan bare stadig ikke se, hvordan det ene skulle udelukke det andet? Selv har jeg da ofte deltaget - efter evne - i den hensygnede tråd "Hvad skal du have til aftensmad?" Andre interesserer mig ikke - og så springer jeg selvfølgelig blot dem over.
Der bør da være plads til det hele. Lægger Din-debat sådan set ikke også op til det?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 02, 2016, 01:44:51 pm »
Ja, hvis der blev diskuteret andet end muslimer, ville din-debat være et fint sted. Desværre fylder muslim-debatten alt for meget herinde. Sitet burde næsten tage navneforandring til MUSLIMDEBATTEN. Eller "Vi-hader-muslimer.dk". Denne ensidighed i emnerne er den primære grund til, at jeg kun har deltaget i moderat omfang herinde. Jeg har andre fora, hvor muslimerne ikke fylder nær så meget og hvor der også er plads til andre emner.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 02, 2016, 02:10:46 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Ja, hvis der blev diskuteret andet end muslimer, ville din-debat være et fint sted. Desværre fylder muslim-debatten alt for meget herinde. Sitet burde næsten tage navneforandring til MUSLIMDEBATTEN. Eller "Vi-hader-muslimer.dk". Denne ensidighed i emnerne er den primære grund til, at jeg kun har deltaget i moderat omfang herinde. Jeg har andre fora, hvor muslimerne ikke fylder nær så meget og hvor der også er plads til andre emner.

Den sang er hørt et par gange. Vi mangler stadig at få at vide:
Hvordan kan der "mangle plads" til de emner, du interesserer dig for?
Hvor og hvornår er du blevet nægtet at oprette emnetråde på Din-debat?
Hvor mange gange har du prøvet at skrive et indlæg og så, når du har forsøgt at poste det, blevet afvist med, at der ikke er plads???

Svar afventes i spænding.
Manner, Manner!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 02, 2016, 03:38:06 pm »
politisk ukorrekt:
Citér

Hvor mange gange har du prøvet at skrive et indlæg og så, når du har forsøgt at poste det, blevet afvist med, at der ikke er plads???

Jeg har faktisk prøvet at oprette emner, der interesserede mig. Men der kom ingen eller kun sparsom respons. Der er nogle enkelte som Phil, GuBBi o.s.v., som også gerne diskuterer andre emner, men jeg oplever at muslimer er det som primært optager 90% af brugerne herinde.

Så du har ret i, at jeg ikke decideret er forhindret i at skrive om andre ting. Blot er der jo i praksis sparsom respons på sådanne oplæg, hvorfor det i realiteten fungerer sådan, at 90% af debatterne omhandler muslimer.

Det er selvfølgelig ikke fordi jeg mener, at der OGSÅ skal være plads til den slags debatter. Jeg synes bare de fylder for meget.
« Senest Redigeret: Februar 02, 2016, 03:41:01 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du må forstå, at nogen kun interesserer sig for muslimer
« Svar #7 Dato: Februar 02, 2016, 04:01:41 pm »
Så er det ikke nemt at deltage i debatter om andre emner.

politisk ukorrekt:
Citér

Jeg har faktisk prøvet at oprette emner, der interesserede mig. Men der kom ingen eller kun sparsom respons. Der er nogle enkelte som Phil, GuBBi o.s.v., som også gerne diskuterer andre emner, men jeg oplever at muslimer er det som primært optager 90% af brugerne herinde.

Så du har ret i, at jeg ikke decideret er forhindret i at skrive om andre ting. Blot er der jo i praksis sparsom respons på sådanne oplæg, hvorfor det i realiteten fungerer sådan, at 90% af debatterne omhandler muslimer.

Det er selvfølgelig ikke fordi jeg mener, at der OGSÅ skal være plads til den slags debatter. Jeg synes bare de fylder for meget.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 02, 2016, 04:47:26 pm »
Jamen lad os da så bare debattere noget andet og glemme der er noget der hedder: Muslimer ...  :ahappy:

Men så er jeg bange for at jeg ville føle mig som komiske Ali, (Saddams propagandaminister under den sidste Irakkrig) der hårdnakket på TV erklærede at Amerikanerne endnu ikke var nået ind i Bagdad også Ifølge Bagdad-Dagblad ... :ahappy: ... Kort efter larmede US Tanks rundt i Bagdads gader ...  :w00t:

Måske liidt af en sammenligning ... Men det er lidt der hen ad ...

Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 02, 2016, 04:49:26 pm »
Hellefront skrev:

Citér
I samtlige godt 14 måneder, jeg har deltaget herinde, har nogle brugere sukket efter "noget andet" end det, de kalder "muslim-tråde". Nu har Adm. så taget sig tid til at finde på en lang række emner, derefter måtte det vel være op til de sukkende medlemmer at debattere - og helst selv komme med nogle emnetråde. Ikke?

Ja - det var et forsøg værd, og dem der klager over muslim-debatterne, burde jo holde de nye tråde "i live".. eller oprette andre emner selv..

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 02, 2016, 05:32:00 pm »
Jamen lad os da så bare debattere noget andet og glemme der er noget der hedder: Muslimer ...  :ahappy:

Men så er jeg bange for at jeg ville føle mig som komiske Ali, (Saddams propagandaminister under den sidste Irakkrig) der hårdnakket på TV erklærede at Amerikanerne endnu ikke var nået ind i Bagdad også Ifølge Bagdad-Dagblad ... :ahappy: ... Kort efter larmede US Tanks rundt i Bagdads gader ...  :w00t:

Måske liidt af en sammenligning ... Men det er lidt der hen ad ...

Ja Ali fik sgu smilet frem på læben, jeg vil gå så langt som at sige, at amerikanerne lavede kaninører med fingrene, bag ved ham da han blev filmet og den snotdumme Ali fattede ikke noget.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 03, 2016, 12:53:30 am »
Hellefront skrev:

Citér

Ja - det var et forsøg værd, og dem der klager over muslim-debatterne, burde jo holde de nye tråde "i live".. eller oprette andre emner selv..

Tjaaa, men en af dem, der klager, er faktisk kvinden, der betaler for fornøjelsen - som altså helt tydeligt ikke finder fornøjelse i alle muslim-trådene, så hvad med en smule respekt?
I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 03, 2016, 03:28:22 am »

Sagen er jo, at vi hele tiden har været nogle stykker, som søgte et forum hvor man kunne diskutere eksistens - i forståelsen Danmarks og det danske folks eksistens (kamp). Og da den eneste voldelige og slemme trussel imod denne eksistens efter Den kolde Krigs ophør hedder islam, og hvad deraf følger, kan man naturligvis ikke diskutere dette uden at nævne ondet i sig selv og dets rod. Vel?

Jeg synes, det er uvenligt at ignorere Musenfryds henstilling.

Er du nu helt ærlig om, at du ønsker at diskutere det danske folks eksistens (kamp)? for du har flere gange smækket med døren og slettet din profil, når du bliver modsagt.

Man kan godt få det indtryk, at du ønsker en platform til at føre propaganda for det danske folks racerenhed, og at du er kold over for, at det kolliderer med Musenfryds interesser - fordi du føler, at du har en mission i en højere sags tjeneste.

Jeg kan ikke forstå, at du stadig forsøger at omvende Musenfryd, når Musenfryds seneste posterier tydeligt viser, at dine hundrede historier om "halshugger kulturens" voldtægter ikke har båret frugt.

Jeg forstår jer ikke, for I vil gerne have en platform, hvor I kan få nogen proselytter - og når I endelig har sådan en platform, så tjener det da ikke jeres interesse at ødelægge den.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Hellefront

• Gæst
« Svar #13 Dato: Februar 03, 2016, 10:54:01 am »
Anklageren:
Citér
Jeg synes, det er uvenligt at ignorere Musenfryds henstilling.

Jeg har læst Musenfryds indlæg om, at hun ikke gider lægge forum til en børnehave, sådan at hun først og fremmest er træt af visse brugeres nedladende og grove debatform overfor hinanden. Ikke sådan at hun mener, brugerne skal pålægge sig selv emne-selvcensur og lade være med at nævne islam i trådene. Det tror jeg snarere er opfundet af Tigermanden og dig.
At hun selv - trods sparsom tid - startede over 20 tråde i mandags, tager jeg som en erkendelse af, at dem, der kagler om "muslim-tråde" er for dovne eller ikke har evnerne til at oprette de efterlyste emner om "noget andet". Men jeg kan naturligvis ikke vide det, bare et gæt.

Lige en ting til ang. "henstilling": Jeg har aldrig fået en. Det har du (for ulideligt gentagne nazist-beskyldninger mod en række brugere, herunder mig.)

Citér
Er du nu helt ærlig om, at du ønsker at diskutere det danske folks eksistens (kamp)? for du har flere gange smækket med døren og slettet din profil, når du bliver modsagt.

Jeg går altid ind i debatten for at debattere. På Din-debat blev det imidlertid ret hurtigt, navnlig pga Tigermandens, Carlos og din tilstedeværelse sådan, at mine - og flere andres - oplæg som regel blev forsøgt blokeret eller hæmmet i at udvikle sig, fordi I som følge af mangel på argumenter og viden, forfaldt til jeres speciale: At nedgøre og sjofle oplæg-skribentens profil-billede, køn og kilder uden at kommentere emnet.

Da jeg i sin tid slettede min profil, var det som følge af denne brovtende, chauvinistiske kampagne og det faktum, at du ugentligt beskyldte mig for at være et fremtrædende medlem af Danskernes Parti, selv om jeg i flere indlæg havde nævnt, at jeg støttede Dansk Samling.

Citér
Man kan godt få det indtryk, at du ønsker en platform til at føre propaganda for det danske folks racerenhed, og at du er kold over for, at det kolliderer med Musenfryds interesser - fordi du føler, at du har en mission i en højere sags tjeneste.
Jeg kan ikke forstå, at du stadig forsøger at omvende Musenfryd, når Musenfryds seneste posterier tydeligt viser, at dine hundrede historier om "halshugger kulturens" voldtægter ikke har båret frugt.

"...føre propaganda for det danske folks racerenhed."   :girl_impossible:
Nej, det indtryk får "man" i hvert fald ikke. Det er blot et led i den sygdom, du har lidt af i hele din tid som "debattør" herinde - du ser som bekendt "nazister" og "neo-nazister" alle vegne. Dine evige beskyldninger i den retning fik du en henstilling for af Musenfryd sidst i november. Men du fortsætter, også her - omend du ikke for nylig har brugt ordet direkte. Men altså -  "racerenhed"!
Det er SÆRT, at du ikke respekterer hendes henstilling!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 03, 2016, 11:35:59 am »

Nu skal du huske at tage årstiden og temperaturen i betragtning Helle.
Med Europas stort set ikke-eksisterende grænser og den invasion der har været især gennem de sidste år, og som forventes at stige til 4 millioner i år, er det vel ikke så svært at forudse hvordan det vil udvikle sig når det først bliver forår, temperaturen stiger og det bliver længere lyst om aftenen.
Ellers så bare kig til de lande der allerede har prøvet det, dem er der en del af, og selv om detaljerne kan være forskellige, er det generelle mønster det samme.
Udsigten til en sommer så fuld af uroligheder og konflikter at det vil udløse, ikke blot et politisk skred, men måske snarere en politisk lavine i det meste af Europa, er nok hvad der er i vente.

Det ser ud til at "rettidig omhu" lige nu, er at maximere alle muligheder og evner til global mobilitet, både personligt, erhvervsmæssigt, økonomisk og politisk.

Men det er så blot den vurdering af tilstande og udvikling jeg har i sinde at tage højde for, andre kan naturligvis have andre vurderinger og indstillinger som de så må tage højde for, - og konsekvensen af.
Men er det ikke lidt fjollet at fastlåse sig selv i en situation hvor man er tvunget til at leve med de åbenlyse fremtidige konsekvenser af andres dårlige valg ?

Der var en gang en Helle på sol-debatten der boede i U.S.A. - er det dig, eller bor du i DK ?
« Senest Redigeret: Februar 03, 2016, 11:41:21 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.