Forfatter Emne: Så er der endelig dokumentation for det overnaturlige  (Læst 1503 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Så er der endelig dokumentation for det overnaturlige
« Dato: Februar 01, 2016, 04:23:59 pm »
Den er god nok, der ER mere mellem himmel og jord
https://www.youtube.com/watch?v=q9EEbebegsk
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Så er der endelig dokumentation for det overnaturlige
« Svar #1 Dato: Februar 01, 2016, 08:56:23 pm »
Den er god nok, der ER mere mellem himmel og jord
https://www.youtube.com/watch?v=q9EEbebegsk

Ja, - det er nok også forklaringen på det med syglerne
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Saltefanden

• Gæst
« Svar #2 Dato: Februar 02, 2016, 04:05:39 am »
Nu har jeg set klippet igennem - ja, vel nok 20 gange efterhånden.. - Jeg hører sikkert nok til skeptikerne, hvad angår den slags - men jeg må sgu indrømme at jeg er kommet noget i tvivl nu.. :geek:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 02, 2016, 04:26:08 am »
Kunne bedst lide den første, den med lagenet den tror jeg mere på ...  :biggrin:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 01, 2016, 01:08:07 pm »
Naturligvis er der mere mellem himmel og jord. Husk at det kun er ca. 1-2% af alting, vi kan se med vore blotte øjne. Der er forskellige lag af dimensioner omkring os. Selv befinder vi os i den tredje dimension. I den fjerde dimension lige udenfor vort normale synsfelt er det, at vi har ånder, spøgelser og andre interdimensionelle væsener. Nogle mennesker er jo i stand til at se disse og det sker til tider, at disse væsener kommer til syne også for almindelige mennesker. Af og til bliver spøgelser og interdimensionelle væsener jo fanget på kamera.

Universet menes af mange at være et hologram, d.v.s. en slags illusion eller skal vi populært sagt kalde det en computerstyret fake virkelighed. Hvis dette er sandt, er det, vi opfatter som vor virkelighed, ikke nødvendigvis mere virkeligt end SIM2 eller SIM3 er.

Den fysiske virkelighed er altså muligvis en illusion. Det, vi opfatter som den fysiske, materielle virkelighed, er i virkeligheden blot hologrammer, som via vor hjerne/indre computer bliver dekodet således, at vi opfatter det som en fysisk/materiel virkelighed. Lidt ligesom vi jo ved at et bord eller et hus inde i SIM2 er en illusion - men hvis vi forestiller os, at figurerne i SIM2 havde bevidsthed, ville de jo selv opfatte bordet eller huset inde i spillet som fysiske realiteter. Men vi andre, der sidder og spiller SIM2, ved jo at der er tale om hologrammer/tegninger.

Ånden/sjælen er formentlig også over materien. Så når folk dør, lever sjælen videre og når man er klar til det, optager sjælen et nyt fysisk legeme her på jorden og inkarnerer igen. Dette er reinkarnation og jeg mener selv, at det findes. Kroppe er blot hylstre for sjælen, så sjælen kan få oplevelser og erfaringer her på jorden. Når kroppe bliver udslidte og gamle, skal de skiftes ud og sjælen forlader kroppen (døden) og inkarnerer derefter i et nyt legeme/hylster (undfangelsen og derefter fødslen).
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #5 Dato: September 01, 2016, 03:08:02 pm »
Jeg er tilhænger af den naturvidenskabelige metoder og er meget skeptisk overfor nok så meget, det overnaturlige inkluderet.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 01, 2016, 06:31:28 pm »
Jeg er tilhænger af den naturvidenskabelige metoder og er meget skeptisk overfor nok så meget, det overnaturlige inkluderet.

Der er jo heller intet galt i at ville se beviser. Men at noget ikke umiddelbart lader sig bevise videnskabeligt, udelukker jo ikke, at noget kan eksistere. Videnskaben er meget fin, men har også den begrænsning, at der er mange ting, den ikke kan forklare. Men udgangspunktet om, at man gerne VIL forklare alting logisk er der som sådan intet galt med.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 02, 2016, 12:30:18 am »
Politisk Ukorrekt, jeg føler mig altså nødsaget til at komme med et par indvendinger.

Naturligvis er der mere mellem himmel og jord. Husk at det kun er ca. 1-2% af alting, vi kan se med vore blotte øjne. Der er forskellige lag af dimensioner omkring os. Selv befinder vi os i den tredje dimension. I den fjerde dimension lige udenfor vort normale synsfelt er det, at vi har ånder, spøgelser og andre interdimensionelle væsener.

Nej. Jeg tror at du har hørt at kun 3-4% af universet er de ting vi kan se og mærke. Og det er korrekt. Men det betyder ikke hvad du påstår, og har ikke (nødvendigvis) noget med andre dimensioner at gøre, og da slet ikke ånder.

Det bliver lidt langhåret, men de 3-4% er ting som atomer, lys og andre partikler som vi kan måle, og som vi kan bruge i almindelig kemi osv. Derudover er der ca. 22% mørkt stof som er stof med masse der hober sig op i galakser, men som IKKE interagerer med almindeligt stof, og som ikke påvirker verden på andre måder end med dens massetiltrækning (tyngdekraft). Vi kan måle hvor den er, men vi er endnu ikke sikre på hvilken type partikel det er.
Herefter består resten af universet af mørk energi. Vi ved endnu ikke så meget om mørk energi, og det var også først for knap 20 år siden at vi blev overbeviste om dens eksistens. Universet udvider sig hele tiden, men ikke nok med det, så accelerer denne udvidelse. Det burde være umuligt da tyngdekraften bliver bremse udvidelsen langsomt. Mørk energi er det vi kalder den "vakuum energi" der skubber galakserne fra hinanden. Ingen steder i modellen er der behov for paralelle universer med ånder.

Jeg tror du har samlet det med andre dimensioner op fra streng teori. Der er (så vidt jeg husker) mellem 9 og 14 dimensioner i vores verden ifølge strengteori, men de bliver som regel forklaret ved at de er i vores univers men bare krøllet omkring sig selv på så småt et plan at vi ikke kan måle det. Det hører med til historien at strengteori IKKE er andet end en hypotese på dette tidspunkt. Ingen versioner af strengteori har nogen beviser på sin side, andet end at matematikken er flot. Strengteori forudsiger flere dimensioner end vi kan måle, og mange gange flere typer partikler i universet end vi er stødt på. En kynisk person ville sige at den allerede var falsificeret.

Citér
Universet menes af mange at være et hologram, d.v.s. en slags illusion eller skal vi populært sagt kalde det en computerstyret fake virkelighed. Hvis dette er sandt, er det, vi opfatter som vor virkelighed, ikke nødvendigvis mere virkeligt end SIM2 eller SIM3 er.

Den hypotese er jo heller ikke falsificerbar. jeg vil dog sige at hvis jeg skulle simulerer et univers, ville jeg ikke bruge spild-energi på at simulerer parallelle universer der alligevel ikke rigtig interagerer.

Citér
Ånden/sjælen er formentlig også over materien. Så når folk dør, lever sjælen videre og når man er klar til det, optager sjælen et nyt fysisk legeme her på jorden og inkarnerer igen. Dette er reinkarnation og jeg mener selv, at det findes. Kroppe er blot hylstre for sjælen, så sjælen kan få oplevelser og erfaringer her på jorden. Når kroppe bliver udslidte og gamle, skal de skiftes ud og sjælen forlader kroppen (døden) og inkarnerer derefter i et nyt legeme/hylster (undfangelsen og derefter fødslen).

Hvordan ville du finde ud af om noget andet havde en sjæl? Og hvordan ville du finde ud af at du selv havde en?

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 02, 2016, 09:37:48 am »
Politisk Ukorrekt, jeg føler mig altså nødsaget til at komme med et par indvendinger.

Naturligvis er der mere mellem himmel og jord. Husk at det kun er ca. 1-2% af alting, vi kan se med vore blotte øjne. Der er forskellige lag af dimensioner omkring os. Selv befinder vi os i den tredje dimension. I den fjerde dimension lige udenfor vort normale synsfelt er det, at vi har ånder, spøgelser og andre interdimensionelle væsener.

Nej. Jeg tror at du har hørt at kun 3-4% af universet er de ting vi kan se og mærke. Og det er korrekt. Men det betyder ikke hvad du påstår, og har ikke (nødvendigvis) noget med andre dimensioner at gøre, og da slet ikke ånder.

Det bliver lidt langhåret, men de 3-4% er ting som atomer, lys og andre partikler som vi kan måle, og som vi kan bruge i almindelig kemi osv. Derudover er der ca. 22% mørkt stof som er stof med masse der hober sig op i galakser, men som IKKE interagerer med almindeligt stof, og som ikke påvirker verden på andre måder end med dens massetiltrækning (tyngdekraft). Vi kan måle hvor den er, men vi er endnu ikke sikre på hvilken type partikel det er.
Herefter består resten af universet af mørk energi. Vi ved endnu ikke så meget om mørk energi, og det var også først for knap 20 år siden at vi blev overbeviste om dens eksistens. Universet udvider sig hele tiden, men ikke nok med det, så accelerer denne udvidelse. Det burde være umuligt da tyngdekraften bliver bremse udvidelsen langsomt. Mørk energi er det vi kalder den "vakuum energi" der skubber galakserne fra hinanden. Ingen steder i modellen er der behov for paralelle universer med ånder.

Jeg tror du har samlet det med andre dimensioner op fra streng teori. Der er (så vidt jeg husker) mellem 9 og 14 dimensioner i vores verden ifølge strengteori, men de bliver som regel forklaret ved at de er i vores univers men bare krøllet omkring sig selv på så småt et plan at vi ikke kan måle det. Det hører med til historien at strengteori IKKE er andet end en hypotese på dette tidspunkt. Ingen versioner af strengteori har nogen beviser på sin side, andet end at matematikken er flot. Strengteori forudsiger flere dimensioner end vi kan måle, og mange gange flere typer partikler i universet end vi er stødt på. En kynisk person ville sige at den allerede var falsificeret.

Citér

Den hypotese er jo heller ikke falsificerbar. jeg vil dog sige at hvis jeg skulle simulerer et univers, ville jeg ikke bruge spild-energi på at simulerer parallelle universer der alligevel ikke rigtig interagerer.

Citér

Hvordan ville du finde ud af om noget andet havde en sjæl? Og hvordan ville du finde ud af at du selv havde en?

Der er ikke noget der tyder på at politisk ukorrekt ikke udmærket skulle kende til både dark matter, dark energy, string teory og lignende, derfor tror jeg slet ikke det er det han mener.

Så vidt jeg har forstået ham skal ordet "ånder" og "sjæl" erstattes med ordet "bevidsthed" (consiousness) for en bedre forståelse.
Spørgsmålet er hvad er bevidsthed ? Er det er egenskab ved mennesket, der forsvinder når vi dør, eller noget der gennemsyrer hele universet og eksisterer for evigt ?
Du, Gubbi, tror han mener hvad du har beskrevet (dark matter, dark energy, string teory og lignende) - det tror jeg ikke, tværtimod.
Det er derfor relevant at spørge PU om det han mener ikke ligger nærmere de spørgsmål der behandles her

Does Death Exist?: Life Is Forever, Says Theory
http://www.huffingtonpost.com/robert-lanza/does-death-exist-life-is_b_410306.html

Eller endnu bedre her

The Suppressed Science of Consciousness - Full Documentary
https://www.youtube.com/watch?v=oF1SUYhDjZ8

Håber politisk ukorrekt gider kigge på det og vende tilbage med en kommentar.

Er du en af suppresserne Gubbi ? - matematikken her er mindst lige så valid som i stringteorien, og det er jo sket flere gange at man først har haft matematikken der forudsagde f.eks. partiklers eksistens og derudfra vidste hvor man skulle lede og derefter ganske rigtigt fandt partiklerne. Bl.a. mener CERN nu endelig at have påvist eksistensen af Higgs boson.

Aldrig har forskningens frontlinie vist været så interessant som i vore dage, og især fordi internettet har gjort den både let tilgængelig og let forståelig for hvermand, - selv om jeg skal indrømme der er meget crap imellem, og man absolut skal have sin kritiske sans med sig.

Jeg siger ikke det ER sådan, men helt at afvise at det KAN være sådan, er som i 1400 tallet, helt at afvise muligheden af jorden KUNNE være rund.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 02, 2016, 06:31:47 pm »
Ja, jeg tror, at bevidstheden lever videre efter døden. Menneskekroppe er blot hylstre for sjælen og i princippet kan vi antage en hvilken som helst form, da kroppe blot er holografiske hylstre (tror jeg - det er min teori, naturligvis ikke noget jeg VED). En krop har man kun til låns. I det ene liv kan man være en ekstremt overvægtig fed person på 150 kg., der ikke kan løbe 20 meter. Og i det næste liv kan man i princippet være olympisk topatlet. Men sjælen opsøger naturligvis de kroppe, der passer på sjælens stadie og på den erfaring, som sjælen har brug for at gøre sig.

Jeg tror også, at der findes parallele universer. Det forklarer muligvis den såkaldte MANDELA EFFECT. Den drejer sig om, at i takt med at vor bevidsthed udvikler sig, så forandres vor virkelighed og vort univers sig også. Derfor er der små nuancer her i verden, der i dag er anderledes end for bare 20-30 år siden. Måske har vi udviklet os, så vi (eller nogle af os) nu har bevæget os over i et parallelt univers. Da jeg var barn, husker jeg f.eks. at Panama-kanalen gik fra vest mod øst. I dag går den fra nord mod syd. Ligeledes husker jeg, at Sydamerika lå nærmest lige nedenunder Nordamerika. I dag ligger Sydamerika forskudt i forhold til Nordamerika og er langt tættere på Afrika end jeg husker fra min barndom. Mandela-effekten handler om, at mange oplever en ændring i deres virkelighed. Den er opkaldt efter Mandela, fordi mange har en erindring om, at Mandela i 80´erne døde i fængslet. Men i vor nuværende virkelighed blev han jo over 90 år og døde for kun et par år siden. Jeg husker også fra min barndom, at Mandela døde i fængslet. Og jeg husker min overraskelse, da jeg nogle år senere hørte, at han var i live endnu og blev løsladt. Derfor navnet Mandela-effekten.

Panama-kanalen går i dag fra nord til syd:

Og Sydamerika ligger ikke længere skråt UNDER Nordamerika - men fuldstændigt forskudt i forhold til Nordamerika - langt mod øst:

« Senest Redigeret: September 02, 2016, 06:40:56 pm af politisk ukorrekt »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 02, 2016, 09:12:27 pm »
Ja, jeg tror, at bevidstheden lever videre efter døden. Menneskekroppe er blot hylstre for sjælen og i princippet kan vi antage en hvilken som helst form, da kroppe blot er holografiske hylstre (tror jeg - det er min teori, naturligvis ikke noget jeg VED). En krop har man kun til låns. I det ene liv kan man være en ekstremt overvægtig fed person på 150 kg., der ikke kan løbe 20 meter. Og i det næste liv kan man i princippet være olympisk topatlet. Men sjælen opsøger naturligvis de kroppe, der passer på sjælens stadie og på den erfaring, som sjælen har brug for at gøre sig.

Jeg tror også, at der findes parallele universer. Det forklarer muligvis den såkaldte MANDELA EFFECT. Den drejer sig om, at i takt med at vor bevidsthed udvikler sig, så forandres vor virkelighed og vort univers sig også. Derfor er der små nuancer her i verden, der i dag er anderledes end for bare 20-30 år siden. Måske har vi udviklet os, så vi (eller nogle af os) nu har bevæget os over i et parallelt univers. Da jeg var barn, husker jeg f.eks. at Panama-kanalen gik fra vest mod øst. I dag går den fra nord mod syd. Ligeledes husker jeg, at Sydamerika lå nærmest lige nedenunder Nordamerika. I dag ligger Sydamerika forskudt i forhold til Nordamerika og er langt tættere på Afrika end jeg husker fra min barndom. Mandela-effekten handler om, at mange oplever en ændring i deres virkelighed. Den er opkaldt efter Mandela, fordi mange har en erindring om, at Mandela i 80´erne døde i fængslet. Men i vor nuværende virkelighed blev han jo over 90 år og døde for kun et par år siden. Jeg husker også fra min barndom, at Mandela døde i fængslet. Og jeg husker min overraskelse, da jeg nogle år senere hørte, at han var i live endnu og blev løsladt. Derfor navnet Mandela-effekten.

Panama-kanalen går i dag fra nord til syd:

Og Sydamerika ligger ikke længere skråt UNDER Nordamerika - men fuldstændigt forskudt i forhold til Nordamerika - langt mod øst:

Det er undtagelsen der bekræfter reglen, at jeg citerer så langt et indlæg ...

Mandela-effekten ...
Jeg er stødt på en, på et andet fora, som også tror på at der er nogen, som både ændrer i lyd og billeder i film - selv på dine gamle vhsbånd!
Jeg kan anbefale sølvpapir i rigelige mængder.
:-)
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 02, 2016, 10:18:56 pm »
Jeg var på Sjælland forleden - skulle til noget der hedder Ll. Valby lige uden for Slagelse -

Men, man havde simpelthen FLYTTET Slagelse siden jeg var der sidst! - Jeg ledte og jeg ledte, selv min gps var snotforvirret - 'foretag en u-vending' blev hende 'kællingen' ved at gentage..

Efter et par rundture i området, så fik jeg dog løst mysteriet - man har bare lavet en omfartsvej vest for byen - uden at gide fortælle mig om det.

Det er sikkert noget lignende der har 'flyttet' hele Mellemamerika skal du se.

:hyper:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 02, 2016, 10:50:14 pm »
Det er sjovt, for jeg har Nordisk Konversationsleksikon stående i min reol, og lige nu kigger jeg på Nordamerika i Bind VI, 4. udgave fra 1965. Her er et fint kort over Nordamerika samt Mellemamerika med Panamakanalen, som går fra nord mod syd, og så aner man lige Sydamerika ude mod højre ligesom på Kort B. længere oppe.

Gad vide om der er nogen, der har lavet om på kortet i mit gamle leksikon.
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 02, 2016, 11:07:38 pm »
Det er sjovt, for jeg har Nordisk Konversationsleksikon stående i min reol, og lige nu kigger jeg på Nordamerika i Bind VI, 4. udgave fra 1965. Her er et fint kort over Nordamerika samt Mellemamerika med Panamakanalen, som går fra nord mod syd, og så aner man lige Sydamerika ude mod højre ligesom på Kort B. længere oppe.

Gad vide om der er nogen, der har lavet om på kortet i mit gamle leksikon.

Ja, jeg har selv tjekket et gammelt leksikon fra 1977, som ligger hjemme hos de gamle (har det ikke selv). Og jeg kan bekræfte, at kortet i den bog ser præcist lige sådan ud som det gør i dag.

Men hvorfor er vi så mange der husker verden anderledes? Teorien går ud på, at hvis vi har skiftet dimension eller har skiftet til et parallelt univers, så har bøgerne også ændret sig med tilbagevirkende kraft, så det er umuligt at dokumentere, at verden har ændret sig.

En vild teori går på, at det er nede i CERN i Schweiz, at alt dette foregår. At de har fundet en portal til at åbne op for parallelle universer og nogle mener, at det er dem dernede i CERN, der har sørget for at flytte os alle til en parallel virkelighed.

Der er læssevis af videoer om denne teori. Her er f.eks. én af dem:

https://www.youtube.com/watch?v=m5NVS6z8S_U

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 06, 2016, 01:22:57 pm »
Der er jo heller intet galt i at ville se beviser.

Beviser er så meget sagt. Bare et eller andet konkret, så vi kan vide hvad vi har at forholde os til

Citér
Men at noget ikke umiddelbart lader sig bevise videnskabeligt, udelukker jo ikke, at noget kan eksistere.

Man kan ikke udelukke noget. Heller ikke at der er en nisse på loftet.

Det som ikke kan efterprøves, kan være alt muligt.

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.