Forfatter Emne: Spøgelser skræmmer asylansøgere! :)  (Læst 2012 gange)

Hellefront

• Gæst
Spøgelser skræmmer asylansøgere! :)
« Dato: Januar 01, 2016, 12:31:13 pm »
Forleden morgen måtte Migrationsverket (den svenske udlændingestyrelse) tage hånd om 35 asylansøgere, som ikke længere ønskede at bo på asylcentret "Grännaforsa" i Kronobergshed.

Ifølge indvandrerne spøger det på centret. Brandalarmer er gået i gang uden grund, og der er blevet rykket ned på toiletter, uden at nogen var derinde. Spøgelser bevæger sig i haven, og der er lamper, som tændes og slukkes, uden at man kan forklare det!

http://www.smp.se/alvesta/spoken-skrammer-bort-flyktingar-fran-grannaforsa/

Asylansøgerne fortæller nu, at de hellere vil bo i telt end i Grännaforsa!

Enhedschef på Grännaforsa Magnus Pettersson: - Vi tager det alvorligt. Flygtningene kommer fra en anden kultur med en "sjælelig" tro!!

Er der ikke et eller andet dér? Noget brugbart....   :Viannen_moi-girl:

Godt Nytår til "dem, der fortjener det" fra en gammel kending!
« Senest Redigeret: Januar 01, 2016, 12:35:01 pm af Hellefront »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Spøgelser skræmmer asylansøgere! :)
« Svar #1 Dato: Januar 01, 2016, 12:53:02 pm »
Forleden morgen måtte Migrationsverket (den svenske udlændingestyrelse) tage hånd om 35 asylansøgere, som ikke længere ønskede at bo på asylcentret "Grännaforsa" i Kronobergshed.

Ifølge indvandrerne spøger det på centret. Brandalarmer er gået i gang uden grund, og der er blevet rykket ned på toiletter, uden at nogen var derinde. Spøgelser bevæger sig i haven, og der er lamper, som tændes og slukkes, uden at man kan forklare det!

Enhedschef på Grännaforsa Magnus Pettersson: - Vi tager det alvorligt. Flygtningene kommer fra en anden kultur med en "sjælelig" tro!!

Brugbart? ja DU ville vel gerne skræmme dem hjem hvis du kunne, Helle rist?? formoder jeg at det er,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 01, 2016, 03:12:20 pm »

Absolut brugbart.

Det er jo vore forfædres ånder der er dukket op fra Valhal for at gøre noget ved sagen, - nu vi ikke selv gør det.

Det er naturligvis også dem der er begyndt at brænde asylcentrene ned.

Det nytter heller ikke de bare flytter fra Grännaforsa og i telt.  Nu har de tirret ånderne og så lader de dem ikke i fred, men følger med over i teltlejren.

Det eneste sted ånderne ikke fortsat vil forfølge dem er i et muslimsk land.

Det ved enhver der har bare lidt kendskab til ånder naturligvis, - men jeg ved ikke om i syntes vi skal fortælle det videre til flygtningene ?

Vi har også overnattet hos primitive stammer der troede på ånder.
De havde spærret et tomt hjørne i hytten af, og da jeg spurgte hvorfor, fik vi at vide at der boede ånderne og det var for vi ikke skulle gå derover ved en fejltagelse.
Da jeg spurgte hvad der ville ske hvis jeg gik derover alligevel, - om de ville slå mig ihjel ?. - fik jeg at vide at det ville de nok ikke, men jeg kunne rolig regne med jeg blev nødt til at købe en gris og holde en fest for hele landsbyen.

ÅNDERNE SPISER ALTSÅ GRIS.

Det forklarer jo alt.
« Senest Redigeret: Januar 01, 2016, 03:55:30 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Det er pyromaner, der stikker ild på
« Svar #3 Dato: Januar 01, 2016, 04:08:30 pm »
Vi har altid kaldt dem der stikker ild på for pyromaner, og vi ændrer ikke de danske værdier på grund af nogen indvandrere.

Hellefront

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 01, 2016, 05:42:30 pm »
Phil:
Citér
Absolut brugbart.

Det er jo vore forfædres ånder der er dukket op fra Valhal for at gøre noget ved sagen, - nu vi ikke selv gør det.
Det er naturligvis også dem der er begyndt at brænde asylcentrene ned.
Det nytter heller ikke de bare flytter fra Grännaforsa og i telt.  Nu har de tirret ånderne og så lader de dem ikke i fred, men følger med over i teltlejren.
Det eneste sted ånderne ikke fortsat vil forfølge dem er i et muslimsk land.
Det ved enhver der har bare lidt kendskab til ånder naturligvis, - men jeg ved ikke om i syntes vi skal fortælle det videre til flygtningene ?

Vi har også overnattet hos primitive stammer der troede på ånder.
De havde spærret et tomt hjørne i hytten af, og da jeg spurgte hvorfor, fik vi at vide at der boede ånderne og det var for vi ikke skulle gå derover ved en fejltagelse.
Da jeg spurgte hvad der ville ske hvis jeg gik derover alligevel, - om de ville slå mig ihjel ?. - fik jeg at vide at det ville de nok ikke, men jeg kunne rolig regne med jeg blev nødt til at købe en gris og holde en fest for hele landsbyen.

ÅNDERNE SPISER ALTSÅ GRIS.
Det forklarer jo alt.
Glimrende forklaring, Phil.   :girl_sigh:
Hvem andre end ånderne skulle det være, der har brændt alle de asylcentre ned i Sverige? Man kan jo også se, at der ikke er blevet arresteret nogen gerningsmænd.
Ånderne vil jo bare vise os vejen, måske minde os om, at det nogle kalder en masse skældsord i øjeblikket, for godt 70 år siden blev kaldt sabotage til gavn for Danmark og danskerne.
Ånderne er altså ude i et fædrelandskærligt ærinde: De vil hjælpe os nordboer af med den muhammedanske invasion.
« Senest Redigeret: Januar 01, 2016, 05:44:01 pm af Hellefront »

Hellefront

• Gæst
Sv: Værdier?
« Svar #5 Dato: Januar 01, 2016, 06:01:04 pm »
Anklageren:
Citér
Vi har altid kaldt dem der stikker ild på for pyromaner, og vi ændrer ikke de danske værdier på grund af nogen indvandrere.

Hvilke danske værdier?
Det var en værdi for dansksindede under Besættelsen i 40'erne at udøve sabotage, selv om den socialdemokratiske statsminister Vilh. Buhl 2/9 1942 i radioen sagde det modsatte og direkte opfordrede til at blive stikker (selv om han selvfølgelig ikke brugte ordet). Han gentog det iøvrigt i valgkampen i marts 1943.

Der gik ikke lang tid efter besættelsens ophør, før der opstod en såkaldt "modbevægelse" (Børge Outze opfandt udtrykket), hvis formål var at sværte, håne og lyve om modstandsbevægelsen. En af de fremmeste var socialdemokraten Hartvig Frisch, som - også i radioen, aug. 1945, - kaldte stikkerlikvideringerne for "slet og ret mord". Flere historikere og folk fra modstandsbevægelsen har anført, at Frischs udtalelser kostede flere L-folk (modstandsfolk fra likvideringsgrupper) livet i tiden efter - ved selvmord. De havde det i forvejen hårdt, og sådanne udtalelser gav dem det sidste spark.

Anklageren

• Gæst
Makaroni med kødsovs
« Svar #6 Dato: Januar 01, 2016, 10:11:19 pm »
I dag kan Danmark forlade EU og lukke grænsen - Hvis danskerne vil!
I dag kan man stoppe indvandringen - Hvis danskerne vil!
I dag kan Danmark sende indvandrerne retur - Hvis danskerne vil!

Under krigen havde danskerne faktisk ikke nogen valgmuligheder, fordi tyskerne havde indtaget landet militært.

Derfor er det bare pyromaner der sætter ild på - og ikke frihedskæmpere!

Hvis du ikke synes at danskerne skal have lov til at blive i EU - Hvis danskerne vil! - så er du faktisk ikke demokratisk sindet.

Selv så jeg gerne, at vi kom ud af EU, og at indvandringen blev begrænset - men ikke, hvis vi skal ofre demokratiet, for at jeg kan få min vilje!

Så ville jeg jo ikke være bedre end tyskerne var for 70 år siden.

Anklageren:
Citér

Hvilke danske værdier?
Det var en værdi for dansksindede under Besættelsen i 40'erne at udøve sabotage, selv om den socialdemokratiske statsminister Vilh. Buhl 2/9 1942 i radioen sagde det modsatte og direkte opfordrede til at blive stikker (selv om han selvfølgelig ikke brugte ordet). Han gentog det iøvrigt i valgkampen i marts 1943.

Der gik ikke lang tid efter besættelsens ophør, før der opstod en såkaldt "modbevægelse" (Børge Outze opfandt udtrykket), hvis formål var at sværte, håne og lyve om modstandsbevægelsen. En af de fremmeste var socialdemokraten Hartvig Frisch, som - også i radioen, aug. 1945, - kaldte stikkerlikvideringerne for "slet og ret mord". Flere historikere og folk fra modstandsbevægelsen har anført, at Frischs udtalelser kostede flere L-folk (modstandsfolk fra likvideringsgrupper) livet i tiden efter - ved selvmord. De havde det i forvejen hårdt, og sådanne udtalelser gav dem det sidste spark.
« Senest Redigeret: Januar 01, 2016, 10:26:41 pm af Anklageren »