Diverse > Job og uddannelse

Hvilken uddannelse har du?

(1/2) > >>

musenfryd:
Hvad er du uddannet til, om noget?
Og skulle du starte forfra, hvad skulle det så være som?
Og hvad skulle det bestemt ikke være?

begrund gerne ;-)

Tigermanden:
Jeg er uddannet lærer, og på min skole underviser jeg i dansk, historie og samfundsfag. Hvis jeg skulle starte helt forfra, ja så ville jeg givetvis vælge det samme. Arbejdet med børnene er meget, meget givende. Man lærer meget om sig selv og om fællesskabet, og der er så gode muligheder for at udvikle sig selv som person. Fællesskab gør stærk - og det er så dejlig med de mange oplevelser, man har med mennesker - både af den slags der ligner en selv og dem, der kommer med andre baggrunde og inputs i hverdagen.

El_Nino:
Uddannet telegrafist og sejlede som sådan i 11 år - oversøisk alle år. Har altid interesseret mig for fly og flykonstruktion, så det kunne måske være den retning.

Debatsvinet:
Jeg skulle egentlig have været Bliktud eller Mekaniker men endte som Teknisk assistent ... Svineavlen kan jeg ikke leve af da det kun er et lille hobbybrug og derfor ikke får alle de fine EU tilskud ... :ermm:

Men interesserer mig da stadig for det mekaniske og pusler med det i min fritid (Veteran motorcykler) ... :ahappy:

Anklageren:

--- Citat fra: Debatsvinet efter April 03, 2016, 09:26:51 am ---Jeg skulle egentlig have været Bliktud eller Mekaniker men endte som Teknisk assistent ... Svineavlen kan jeg ikke leve af da det kun er et lille hobbybrug og derfor ikke får alle de fine EU tilskud ... :ermm:

Men interesserer mig da stadig for det mekaniske og pusler med det i min fritid (Veteran motorcykler) ... :ahappy:

--- Afslutning på citat ---

Du kunne overveje at anskaffe russiske vildsvin, for dem er der kød på.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version