Forfatter Emne: Hvem er du?  (Læst 6091 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Hvem er du?
« Dato: Februar 01, 2016, 04:09:01 pm »
Lad os vide lidt mere om hinanden, hvem er du?
Jeg starter gerne:

Jeg hedder Mette, er 46 år, bor på Møn med min mand og er mor til tvillinger på 19 år, bonus mor til en pige på 26 og en knægt på 24. Og sørme også bonusmormor til den dejligste dreng på lige over et halvt år.
jeg har lavet alt muligt underligt i mit liv (altså jobmæssigt), men for knap 4 år blev jeg selvstændig med mit eget callcenter hvor vi udbyder telefonpasning til alle mulige andre firmaer, dvs vi tager telefonen når de ikke selv kan.
Jeg har ingen uddannelse, så det var lidt et sats, men når alle andre kan, så kunne jeg vel også, og det er gået meget godt, jeg har 7 piger nu, og den 8. starter om en måneds tid.
Jeg er ret pjattet med at rejse og med dyr, så det er det der fylder. Jeg er med i en gruppe der arbejder for at hjælpe de bosniske gadehunde, og jeg rejser gerne flere gange om året. Sommerferien går som oftest til Slovenien og Kroatien. Vi burde nok  opleve noget andet, men det har vi nu prøvet, og det er der vi har det bedst.
Sportsmenneske har jeg aldrig været, så det tror jeg bare jeg vil undlade at skrive mere om ;-)

her er jeg:

Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Hvem er du?
« Svar #1 Dato: Februar 01, 2016, 04:11:23 pm »
Det synes jeg, er et godt initiativ. Jeg poster her min profiltekst fra den hedengangne Sol-debat:

Verdensborger, der nyder livet, tilværelsen og mine dejlige medmennesker. Jeg har altid været på farten. Efter jeg uddannede mig ved Den Frie Lærerskole, boede jeg i kollektiv i San Francisco i 1970'erne, backpackede i Indien og boede i bjælkehytte i Norges vildmark. Jeg rejste også rundt i Østeuropa i tiden omkring Murens fald, hvor jeg boede hos gode venner og arbejdede sammen med dem på landbrug eller på mindre fabrikker. Det hele har lært mig at tackle tilværelsen sådan lidt på gefühl, da det ikke altid er det regelrette og konforme, der er lykken. Alt det er jeg i gang med at skrive en bog om.

Vi skal tættere på naturen. Den grønne revolution er vejen frem! Jeg går aldrig af vejen for en god diskussion, for det er så vigtigt, at de borgerlige til stadighed udfordres på deres holdninger.

Jeg har stærke værdipolitiske holdninger, og jeg mener, vi bør trække debatten i en mere respektfuld retning, hvor den danske indre svinehund ikke hører hjemme. Jeg holder meget af de frirum, der trods alt stadigvæk findes i vores kolde samfund, der stadig lider på grund af de skiftende borgerlige regeringers gerninger og hensynsløse nedskæringer. Politisk ligger jeg på den humanistiske venstrefløj, for vi skal sgu behandle hinanden ordentligt!

I min fritid dyrker jeg kampsport og har gjort det i mange år. Der er en åndelig dimension ved Østens forskellige slags kampsport, som udover den fysiske træning, tiltaler mig i høj grad. I det hele taget vil jeg beskrive mig selv som et åndeligt væsen, hvor jeg især har arbejdet meget med krystalenergier og astrologi.

Jeg elsker at møde mange forskellige mennesker og fremmede kulturer, og mon ikke også jeg kan gøre nye behagelige bekendtskaber her. Jeg accepterer og respekterer alle mennesker, for det er den eneste vej frem.

For 13 år siden slog jeg mig til ro, og bor nu med min elskede Kirsten i det midtjyske, med hvem jeg er far til Solrun og Torulf. Jeg driver et mikrolandbrug til hjemmets egne behov.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2016, 04:17:18 pm af Tigermanden »
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 01, 2016, 04:46:38 pm »
Mon ikke de fleste ved hvem jeg er og hvad jeg står for. Gennem mine indlæg, på bla, sol først som sejler, dernæst som Perkins og nu som Phil er jeg vist nogenlunde den der har fortalt mest om mig selv, - men ellers er enhver da velkomne til at stille spørgsmål.

Forfriskende musen har tid til at deltage igen, - man burde vel egentlig sige: velkommen tilbage.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Det er mig

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 01, 2016, 05:33:34 pm »
Lad os vide lidt mere om hinanden, hvem er du?
Jeg starter gerne:

Jeg hedder Mette, er 46 år, bor på Møn med min mand og er mor til tvillinger på 19 år, bonus mor til en pige på 26 og en knægt på 24. Og sørme også bonusmormor til den dejligste dreng på lige over et halvt år.
jeg har lavet alt muligt underligt i mit liv (altså jobmæssigt), men for knap 4 år blev jeg selvstændig med mit eget callcenter hvor vi udbyder telefonpasning til alle mulige andre firmaer, dvs vi tager telefonen når de ikke selv kan.
Jeg har ingen uddannelse, så det var lidt et sats, men når alle andre kan, så kunne jeg vel også, og det er gået meget godt, jeg har 7 piger nu, og den 8. starter om en måneds tid.
Jeg er ret pjattet med at rejse og med dyr, så det er det der fylder. Jeg er med i en gruppe der arbejder for at hjælpe de bosniske gadehunde, og jeg rejser gerne flere gange om året. Sommerferien går som oftest til Slovenien og Kroatien. Vi burde nok  opleve noget andet, men det har vi nu prøvet, og det er der vi har det bedst.
Sportsmenneske har jeg aldrig været, så det tror jeg bare jeg vil undlade at skrive mere om ;-)

her er jeg:

Dejligt initiativet, og tak for det, ikke mindst fordi det også betyder håb for DD og overlevelse.

Det er et pinligt emne, spændende og udfordrende for mange vil jeg tro, men også givende og lærerigt.

Jeg vil gøre det ligesom Phil, henvise til tidligere indlæg i debatfora, i dette tilfælde til DD og min tid som Propov, eller Popov, hvor jeg lavede rejse beskrivelser som var lidt personligt.
Men der gik for meget persons fnidder i de hele, nu er jeg faldet til ro med mit nye profil, fordi nu kan jeg bare være Mig

Jeg er til tiden arbejdende fuldtidspensionist, dog er alt arbejd KUN frivilligt, jeg er heldigt med et dejligt 100% Dansk kone og er meget taknemmeligt for livet, det har vist sig at være noget som man ikke kan tage for givet.

I fritiden er jeg lidt mere end amatør fotograf, måske en gal nørd, et rigtigt dyrt hobby, men pengene skal jo bruges, det skal ikke samles støv, så har vi høns, og bruger meget tid med et B&B fortagende.

Det vil være for meget at beskrive hvor jeg har været og levet, bedst er nok at jeg er hjemme uanset hvor det er i verden
Jeg fokuserer kun på de positive ting i livet, alt andet som ikke kan bruges til noget fornuftigt ryger ud.
Nok for nu

« Senest Redigeret: Februar 18, 2016, 09:18:20 pm af Det er mig »

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #4 Dato: Februar 04, 2016, 03:52:01 am »
Phil....
Jeg ved det ikke. ... ;-)

Det er mig. ..
Må vi ikke se nogle af dine fotos?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 04, 2016, 04:53:26 am »
Skal vi sende billeder af os selv, Mus ?? ... Tja ...
Det kan vi måske godt overtales til ... Nogen af os ...  Jeg ligner "Bonderøven" en smule, bare i en liidt ældre udgave ... :ermm:

Kunne da være skægt at se hvordan Feks. Anklageren så ud ...  :ahappy:

Mvh.
« Senest Redigeret: Februar 04, 2016, 05:03:26 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Det er mig

• Gæst
« Svar #6 Dato: Februar 04, 2016, 09:57:54 am »
Skal vi sende billeder af os selv, Mus ?? ... Tja ...
Det kan vi måske godt overtales til ... Nogen af os ...  Jeg ligner "Bonderøven" en smule, bare i en liidt ældre udgave ... :ermm:

Kunne da være skægt at se hvordan Feks. Anklageren så ud ...  :ahappy:

Mvh.

Jeg ligner bare Mig, føler mig nær beslægtede til Gorm de Gamle, ligner ham også, bare i et unger udgave. men fortæl lidt mere om din fobi om anklageren, det kunne fortælle noget om dig ,o)
« Senest Redigeret: Februar 04, 2016, 03:04:24 pm af Det er mig »

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #7 Dato: Februar 04, 2016, 06:54:19 pm »
Billeder er jo ikke et must hvis man ikke lige synes man har lyst til det.
Jeg kan godt lide at sætte ansigt på, og er ikke bange for at I ved en masse om mig, herunder også hvordan jeg ser ud.
Men det er forskelligt, og fuld respekt for dem der gerne vil være anonyme

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 04, 2016, 07:50:30 pm »
Jeg er en af de få der har haft profilbillede på hele tiden mens jeg har været her. Det er da gået meget godt.
I det mindste er jeg da ikke kommet ud til 4 flade hjul eller en ødelagt cykel. ;))
« Senest Redigeret: Februar 04, 2016, 07:58:05 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 04, 2016, 07:52:34 pm »
I min situation, som fuldtids jobsøger, vil jeg ikke sætte billede på noget debatfora. Mine (underlødige) meninger rager ikke en kommende arbejdsgiver.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 04, 2016, 07:55:52 pm »
I min situation, som fuldtids jobsøger, vil jeg ikke sætte billede på noget debatfora. Mine (underlødige) meninger rager ikke en kommende arbejdsgiver.

Årh, de er nu ikke så underlødige. ;))
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 04, 2016, 08:00:20 pm »

Årh, de er nu ikke så underlødige. ;))

Tak. Men det er der nok delte meninger om :-)
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Dårlige selfier - men alligevel
« Svar #12 Dato: Februar 06, 2016, 06:52:35 pm »
Hej

I dag har jeg været på arbejde, selvom det er lørdag, fordi det er fastelavn, hvor jeg tog billeder af børnene.

Jeg har tænkt på at uploade billeder af mig selv, men jeg havde faktisk ikke nogen, som ikke var mange år gamle.

Derfor tog jeg et par selfier, men de blev desværre ikke så gode, og nu er der ikke mere batteri på kameraet.

Jeg poster dem alligevel, for jeg kan ikke andet end blive til grin.

Jeg fik også en forælder til at tage dette billede af mig, da jeg kørte hjem.

Jeg er 66 år gammel, men er ikke gået på pension endnu, og jeg har lige aftalt med ledelsen, at jeg tager det næste skoleår med, som starter til august. Det er ikke fordi jeg er specielt arbejdsliderlig, men jeg er kommet på sidste løntrin og har nogen rigtig gode tillæg. Jeg ville hellere sejle, fiske og gå på jagt, så det er for pengenes skyld.

Jeg tog disse selfier, og jeg undskylder for grimasserne, men man får nok alligevel en fornemmelse af, hvordan jeg ser ud, fordi de er taget så tæt på.

Jeg ville også have lagt billeder ind af min arbejdsplads, men batteriet løb som sagt tør, og opladeren er oppe på mit arbejde, og nu står vinterferien for døren.

« Senest Redigeret: Februar 06, 2016, 09:05:08 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Johannes

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Februar 06, 2016, 07:37:37 pm »
Det der er anklagerens ven Michael, bosiddende på Grønland.
Jeg kan desvesværre ikke linke til ham, for (navn fjernet af admin) skjulte hans venneliste for nogle år siden da han opdaget jeg kunne finde han i virkeligheden.

« Senest Redigeret: Februar 08, 2016, 12:03:53 pm af musenfryd »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du lyder som en komplet tosse
« Svar #14 Dato: Februar 06, 2016, 07:43:48 pm »
Dem er der nogen stykker af her!

Det der er anklagerens ven Michael, bosiddende på Grønland.
Jeg kan desvesværre ikke linke til ham, for (navn fjernet ad admin) skjulte hans venneliste for nogle år siden da han opdaget jeg kunne finde han i virkeligheden.
« Senest Redigeret: Februar 08, 2016, 12:04:18 pm af musenfryd »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?