Forfatter Emne: Hvem er du?  (Læst 12570 gange)

Det er mig

• Gæst
Sv: Hvem er du?
« Svar #45 Dato: Februar 09, 2016, 06:55:00 pm »
Hej,

Jeg vil svare på spørgsmålet.

Jeg er 63 år og har boet på Indre Nørrebro siden 1989. Jeg har arbejdet på skoler, fritidshjem og børnehaver.
Nu er jeg på efterløn. Jeg maler og laver keramik i min fritid

Jeg er ikke noget officielt, men ønsker din beskrivelse velkommen, håber der kommer flere af dem.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Februar 09, 2016, 08:01:54 pm »
Ja ok, jeg vil gerne lege med, men vil nu ikke give nok information til at kunne identificeres.

Jeg er 28 år gammel, har en baggrund fra CBS, er cand.merc'er, og har i øjeblikket arbejde med den finansielle sektor. Jeg bor i storkøbenhavn, og har boet på forskellige adresser i storkøbenhavn hele mit voksne liv (inklusiv en ghetto).
I min fritid dyrker jeg en smule motion (Ikke så meget som jeg gerne ville), og læser en del historie, specielt om antikken, og videnskab generelt. Derudover kan jeg godt lide, når jeg har tid, at debattere på internettet, men det er vidst noget de fleste her har tilfælles. Debatterer også gerne med venner og familie, om alt mellem himmel og jord.

Jeg er hverken gift/i forhold, eller har børn, så kan bruge en masse fritid sammen med venner.

Her er en visuel repræsentation der er så tæt på hvad jeg tør lægge ud på det stygge internet:

Det er muligt at mit hoved er knap så cirkelformet...

Det er mig

• Gæst
« Svar #47 Dato: Februar 09, 2016, 08:07:14 pm »
Ja ok, jeg vil gerne lege med, men vil nu ikke give nok information til at kunne identificeres.

Jeg er 28 år gammel, har en baggrund fra CBS, er cand.merc'er, og har i øjeblikket arbejde med den finansielle sektor. Jeg bor i storkøbenhavn, og har boet på forskellige adresser i storkøbenhavn hele mit voksne liv (inklusiv en ghetto).
I min fritid dyrker jeg en smule motion (Ikke så meget som jeg gerne ville), og læser en del historie, specielt om antikken, og videnskab generelt. Derudover kan jeg godt lide, når jeg har tid, at debattere på internettet, men det er vidst noget de fleste her har tilfælles. Debatterer også gerne med venner og familie, om alt mellem himmel og jord.

Jeg er hverken gift/i forhold, eller har børn, så kan bruge en masse fritid sammen med venner.

Her er en visuel repræsentation der er så tæt på hvad jeg tør lægge ud på det stygge internet:

Gubbi, vil det sige at du har hår

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Februar 09, 2016, 08:08:51 pm »
Så vil jeg også være med og det ligner rimeligt; men har knap så meget skæg.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Februar 09, 2016, 08:09:00 pm »

Ja så meget tør jeg godt afsløre. Forventede du fiskeskæl?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Februar 09, 2016, 08:20:35 pm »
Kun 28 Gubbi? Du må sgu se at få den avatar byttet ud med noget mere passende. Og lade være med at skrive som en på 60+ :-)
(sagde hende bondejokkeren på 55)

Mit avatar er fra star trek, fordi jeg er en håbløs nørd, og fordi lige præcis den reaktion på mit avatar alt for tit er min reaktion på indlæg skrevet både her og, i gamle dage, på solen.
Og i min fritid læser jeg bøger om antikken, så tror ikke jeg kan løbe fra at jeg er noget gammelklog, og at det skinder igennem på min måde at skrive på.

På trods af ovenstående har jeg faktisk ret mange venner og et aktivt socialliv. Det må i bare tage mit ord for :D

Evalu

• Gæst
« Svar #51 Dato: Februar 09, 2016, 08:54:21 pm »
Kun 28 Gubbi? Du må sgu se at få den avatar byttet ud med noget mere passende. Og lade være med at skrive som en på 60+ :-)
(sagde hende bondejokkeren på 55)

Hov, hov...jeg har lige rundet de 60, så fra nu af kan det kun blive positivt (+).  :girl_sigh:

Men hensyn til alderen kan min ryg godt mærke, at jeg har arbejdet indenfor sygehusvæsenet i næsten 40 år  :girl_hospital:; men jeg holder af mit job og håber at kunne holde et par år mere, selvom min mand er gået på efterløn.

I min fritid er jeg til havebrug (kriminalromaner i liggestolen), rejser og god mad sammen med gode venner med sans for sort humor.

Det er mig

• Gæst
« Svar #52 Dato: Februar 09, 2016, 09:24:17 pm »

Ja så meget tør jeg godt afsløre. Forventede du fiskeskæl?

Som du nok har lagt mærke til er jeg langt fra klogt, jeg kiggede bare på profil billedet og så en skaldet mand.
Beklager hvis du følte dig stødt Gubbi

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #53 Dato: Februar 10, 2016, 01:42:22 am »
Jeg ville da gerne kunne være helt ærlig om min identitet, men min erfaring siger mig, at det er dumt at udlevere sig selv på nettet. Det vil altid blive misbrugt af nogen og husk at personlige oplysninger ligger på nettet for evigt. Så hvis man skriver noget personligt i dag, kan det blive brugt imod én om 20 år.

En smule vil jeg dog godt røbe. Jeg er midtjyde, er i 50´erne og er vel det man kalder social-liberal. Jeg ville nok have ligget omkring CD, hvis de fandtes endnu. Men det gør de ikke. De Radikale er blevet for asociale i deres fordelingspolitik, så dem stemmer jeg heller ikke på. Socialdemokraterne er for meget pampere. Og Venstre er for usolidariske. Så jeg stemmer blankt.

Ligesom Gubbi vil jeg ikke vise rigtige billeder af mig selv, men jeg har fuldskæg og er ikke skaldet - endnu da. Så meget kan jeg godt afsløre.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #54 Dato: Februar 12, 2016, 03:08:21 am »
Stemmer blankt.... det er vel så i overensstemmelse med dine meninger.

Du mener at mine meninger er blanke? :biggrin:

Nja, jeg stemmer blankt fordi intet parti, jeg tidligere har stemt på, har vist sig tilliden værdig. Alle politikere, med enkelte undtagelser, er jo pr. definition fulde af løgn og tomme løfter.

Enhedslisten: kommunister, der vil ensrette alle og kvæle al individualisme.
DF: småracister og småfascister.
Konservative: tørre og kedelige.
Venstre: usolidariske alkoholikere og rødvinsmisbrugere.
De Radikale: naive pladderhumanister.
SF: løgnhalse, der da de kom til magten ikke holdt 10% af hvad de lovede.
S: Pamperpartiet over alle pamperpartier.
LA: Usolidarisk omvendt Robin Hood-princip.
Alternativet: holdt heller ikke hvad de lovede, så de er også dumpet.

Så derfor gider jeg slet ikke stemme på nogen mere.

HVIS jeg skulle stemme, ville jeg måske overveje at stemme personligt, hvis der var en politiker jeg havde speciel fidus til. Men så er partiet mindre vigtigt. F.eks. kan jeg egentlig godt lide en type som Morten Messerschmidt, selvom DF normalt ikke er min kop te. Fordi jeg godt kan lide at han tager kampen op imod de store kanoner nede i EU og så føler jeg, at han er én der har hjertet med og er meget principfast. Derfor mener jeg at han gør en vis gavn, selvom jeg ikke som sådan støtter hans parti. Jeg kunne også nævne en Naser Khader, som jeg også synes er vigtig at have på Tinget, da han gør meget for at bekæmpe ekstremistisk islamisme. En Bertel Haarder respekterer jeg faktisk også, selvom jeg igen ikke er Venstre-mand på nogen måde. Så skulle jeg stemme, ville det blive en personlig stemme på en politiker, jeg som MENNESKE stoler på og som jeg føler har en vis personlig integritet og troværdighed. På Venstrefløjen synes jeg da at hende blondinen fra Enhedslisten virker meget sød, om end hun er lidt naiv og tossegod. Men jeg tror da hun er et fint nok menneske.

Så de få jeg respekterer af politikere er typer som:

Morten Messerschmidt (tør slås med de store nede i EU)
Bertel Haarder (udstråler en høj grad af værdighed og personlig integritet)
Naser Khader (viser stort mod i kampen for integrationen, tør gå imod sine egne)
Johanne Schmidt-Nielsen (meget sympatisk og humanistisk, om end måske lidt naiv)
« Senest Redigeret: Februar 12, 2016, 03:21:30 am af politisk ukorrekt »