Forfatter Emne: Tak til Anklager, Machiavelli og Homofaber  (Læst 1391 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Tak til Anklager, Machiavelli og Homofaber
« Dato: Januar 20, 2016, 06:00:47 pm »
De to sidstnævnte er ikke rigtigt med. Mac blev desværre kylet ud over en bagatel.

Men takken skyldes at den tvinger os realister til at tænke sig om.

Der er dog altid et svar på Anklagers "dumme" spørgsmål, men måske står svaret ikke altid klar. Det er i tankeprocessen at man lærer noget.

Men det er ved spørgsmål, at man lærer mere om sig selv. Senest har fascisme beskyldninger i den offentlige debat lært folk hvad fascisme egentligt er.

Tak
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
Jean-Paul Sartre
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2016, 12:32:43 am »
Hvis jeg skal bekende mig til noget, og jeg kun måtte vælge en ting, så ville det være eksistenstialisme.

Det starter som bekendt med spørgsmålet: Hvorfor er jeg her?

De to sidstnævnte er ikke rigtigt med. Mac blev desværre kylet ud over en bagatel.

Der er dog altid et svar på Anklagers "dumme" spørgsmål, men måske står svaret ikke altid klar. Det er i tankeprocessen at man lærer noget.

Men det er ved spørgsmål, at man lærer mere om sig selv. Senest har fascisme beskyldninger i den offentlige debat lært folk hvad fascisme egentligt er.

Tak

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Jean-Paul Sartre
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2016, 04:43:05 am »
Hvis jeg skal bekende mig til noget, og jeg kun måtte vælge en ting, så ville det være eksistenstialisme.

Det starter som bekendt med spørgsmålet: Hvorfor er jeg her?

Tak

Udmærket emne Anklager, jeg er faktisk glad for du tager det op her i denne tråd ... hvorfor er jeg her og hvorfor er der nogle af mine medborgere der ikke som Jeg bekymrer sig for det land vi nu bor i ?? ... :ermm:

« Senest Redigeret: Januar 21, 2016, 04:52:29 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
    • Vis profil
Sv: Tak til Anklager, Machiavelli og Homofaber
« Svar #3 Dato: Januar 27, 2016, 08:34:26 pm »

Tak

Jeg er ikke helt med. Mac blev kylet ud for over 8 år siden, og er Anklageren den samme, du referer til som også skrev dengang? Ham, der havde en muslimsk ven, og som lovede at fortælle om ham. Han var rigtig sjov.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Tak til Anklager, Machiavelli og Homofaber
« Svar #4 Dato: Januar 29, 2016, 09:00:52 am »
Jeg er ikke helt med. Mac blev kylet ud for over 8 år siden, og er Anklageren den samme, du referer til som også skrev dengang? Ham, der havde en muslimsk ven, og som lovede at fortælle om ham. Han var rigtig sjov.

Nej, det er bestemt ikke den samme "Anklager(en)".
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"