jeg elsker hunde, og hunde er den eneste dyrart der virkeligt elsker os mennesker.
Hitler var altid god ved dyr. Hitler ville ikke overlade Blondie til en uvis skæbne i bolchevikkernes hænder. Det er da ynkeligt at se din manglende evne til at erkende egne fejl, kære Antirød.
Citat fra: PU efter Juli 26, 2016, 06:54:01 pmHitler var altid god ved dyr. Hitler ville ikke overlade Blondie til en uvis skæbne i bolchevikkernes hænder. Det er da ynkeligt at se din manglende evne til at erkende egne fejl, kære Antirød.Tak for belæringen, det er en af ideerne med debatten, man kan ændre standpunkt.Jeg erkender Hitler nok var god mod dyr, men et ualmindeligt modbydeligt svin mod mennesker.Du har ret.Jeg mener så stadigvæk, at den måde muhammedanere behandler hunde på, viser hvad de er. Denne video er ikke den eneste. Søg på youtube så skal du bare se.
Citat fra: Anti-rød efter Juli 26, 2016, 08:31:55 pmCitat fra: PU efter Juli 26, 2016, 06:54:01 pmHitler var altid god ved dyr. Hitler ville ikke overlade Blondie til en uvis skæbne i bolchevikkernes hænder. Det er da ynkeligt at se din manglende evne til at erkende egne fejl, kære Antirød.Tak for belæringen, det er en af ideerne med debatten, man kan ændre standpunkt.Jeg erkender Hitler nok var god mod dyr, men et ualmindeligt modbydeligt svin mod mennesker.Du har ret.Jeg mener så stadigvæk, at den måde muhammedanere behandler hunde på, viser hvad de er. Denne video er ikke den eneste. Søg på youtube så skal du bare se.Nu har jeg ikke set videoen, men jeg kan tænke mig til, hvad det er, og i mange af de tilfælde handler det om, at hunde kan risikere at smitte kvæg eller mennesker med sygdomme og potentielt tab af indtjening eller mangle på fødevarer, da der ikke findes vaccine. Det er også derfor, de bliver brændt på stedet. Det er ikke et sprøgsmål om islam, som du forsøger dig med.
Det er hykleri af dig. Når du ikke har set videoen kan du ikke udtale dig.
Citat fra: GuBBi efter Juli 26, 2016, 06:30:51 pmCitat fra: Anti-rød efter Juli 26, 2016, 03:21:52 pmjeg elsker hunde, og hunde er den eneste dyrart der virkeligt elsker os mennesker.Vis hvordan du behandler hunde og jeg skal fortælle dig hvem/hvad du er.<Argumentum ad hitlerum>Hitler var eftersigende god ved sin hund</argumentum ad hitlerum>Hitler gav sin schæferhund blondie cyankalium , så...........
Citat fra: Anti-rød efter Juli 26, 2016, 03:21:52 pmjeg elsker hunde, og hunde er den eneste dyrart der virkeligt elsker os mennesker.Vis hvordan du behandler hunde og jeg skal fortælle dig hvem/hvad du er.<Argumentum ad hitlerum>Hitler var eftersigende god ved sin hund</argumentum ad hitlerum>
jeg elsker hunde, og hunde er den eneste dyrart der virkeligt elsker os mennesker.Vis hvordan du behandler hunde og jeg skal fortælle dig hvem/hvad du er.
Ahhh El_Nino "Eva Hitler"... Hun hed Eva Anna Paula Braun
Nu har jeg ikke set videoen, .........
Citat fra: El_Nino efter Juli 27, 2016, 09:25:30 amCitat fra: Anti-rød efter Juli 26, 2016, 06:39:52 pmCitat fra: GuBBi efter Juli 26, 2016, 06:30:51 pmCitat fra: Anti-rød efter Juli 26, 2016, 03:21:52 pmjeg elsker hunde, og hunde er den eneste dyrart der virkeligt elsker os mennesker.Vis hvordan du behandler hunde og jeg skal fortælle dig hvem/hvad du er.<Argumentum ad hitlerum>Hitler var eftersigende god ved sin hund</argumentum ad hitlerum>Hitler gav sin schæferhund blondie cyankalium , så...........Ja til sidst - ikke at glemme, men ellers var han meget glad for Blondie - Hans kone Eva Hitler tog jo også en cyankalium pille.Ahhh El_Nino "Eva Hitler"... Hun hed Eva Anna Paula Braun
Citat fra: Anti-rød efter Juli 26, 2016, 06:39:52 pmCitat fra: GuBBi efter Juli 26, 2016, 06:30:51 pmCitat fra: Anti-rød efter Juli 26, 2016, 03:21:52 pmjeg elsker hunde, og hunde er den eneste dyrart der virkeligt elsker os mennesker.Vis hvordan du behandler hunde og jeg skal fortælle dig hvem/hvad du er.<Argumentum ad hitlerum>Hitler var eftersigende god ved sin hund</argumentum ad hitlerum>Hitler gav sin schæferhund blondie cyankalium , så...........Ja til sidst - ikke at glemme, men ellers var han meget glad for Blondie - Hans kone Eva Hitler tog jo også en cyankalium pille.