Forfatter Emne: Hjælp til hvad jeg skal gøre med eksen.  (Læst 1267 gange)

Offline Wingtn (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hjælp til hvad jeg skal gøre med eksen.
« Dato: Juli 24, 2013, 11:42:54 am »
HEj med jer.

Vil lige fortælle (så kort som det kan være) om  hvordan min situation er lige pt. Håber i har nogle gode råd omkring hvad jeg skal gøre.
Min eks og jeg gik fra hinanden for to mdr siden. Jeg tog et lån for et år siden på to mobil (står i mit navn). Vi lavede en mundtlig aftale at han ville betale halvdelen af regningen hver mdr. så han kunne beholde hans mobil. Nu er vi desværre kommet så langt ud af han IKKE vil betale dem eller aflevere min mobil tilbage.. Han siger han ikke har den, hvad nu hvis den er solgt eller forsvundet, eller jeg ikke kan få den i hel tilstand tilbage, eller at han ødelægger den.. (jeg ved dog at han har den endnu)

Men han nægter, og jeg står her med en regning hver mdr.

Det var dog meningen han have overført penge til den første på 3500 (han skylder 3600 for tlf) Pengene skule komme fordi han ikke kunne stoppe en overførsel for huslejen. Så vi har kommunikeret frem og tilbage at jeg ville beholde de penge, hvis han ikke gav mig en underskrift på at han ville afdrage hver måned, eller give mobilen tilbage) .
Han så sig meget sur på dette og "truede" mig vil jeg mene..

Citaterne lød sådan her: "jaja, så sku nok få pengene, om jeg så gør noget for at ødelægge noget", Ellers skal du nok ikke regne med dine ting er i orden", Så kan jeg godt love dig for du finder ud af hvordan dit bo sted er", "KÆFT EN LUDER MAN", "Håber du bliver kørt ned".... .

I dag fik han dog lukket den overførsel.. Jeg har valgt ikke at svare ham mere.. Jeg ved hverken fra eller til, så jeg spørger jer derude? Hvis i har kendskab til dette eller hvad man kunne gøre...

Håber at dette indslag ikke har stødt nogen, for er ikke min hensigt, er bare meget forvirret over hvad jeg skal foretage mig herfra, som er juridisk korrekt.

Mange tak fordi i læste med.

Mvh den fortvivlede.

Offline Sif

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hjælp til hvad jeg skal gøre med eksen.
« Svar #1 Dato: Juli 24, 2013, 02:08:17 pm »
Få spæret de mobiler, så kan han da ikke lave flere telefonregninger.

Lånet må du nok selv betale, tag det som lærepenge, og næste gang du falder for en fyr, så sørg for at det økonomiske er helt på plads, og få tingene skriftligt.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Sv: Hjælp til hvad jeg skal gøre med eksen.
« Svar #2 Dato: Juli 29, 2013, 12:36:42 pm »
jeg er helt enig med Sif, det lyder som om det er bedst bare at lade det være.
Surt, men jeg tror det er det smarteste at gøre
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning