Forfatter Emne: Privat besked fra Tigermanden:  (Læst 6903 gange)

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Privat besked fra Tigermanden:
« Svar #30 Dato: Januar 30, 2016, 06:04:19 pm »
godt jeg ikke har nogen cykel.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Meget sær tolkning af ytringsfriheden
« Svar #31 Dato: Januar 30, 2016, 07:53:29 pm »
Ytringsfriheden betyder ikke, at der kan være 5 millioner forskellige tolkninger af, hvornår det er i orden at lukke munden på nogen (uanset hvor travlt politiet har)!

Der er ikke ret meget forskel på, at biblen er forbudt i Saudi Arabien og at det er forbudt at bygge kirker dernede - og på det som nogen her gerne vil indføre.

Du virker især meget naiv set i lyset af, hvordan jøderne er blevet forfulgt i mange århundreder i Europa.

Saudi Arabien er en repræsentant for kæft, trit og retning bevægelser, hvor anderledes tænkende bliver holdt nede ved hjælp af bestialske straffemetoder.

I modsætning til det står Danmark som et frit land, hvor borgerrettigheder er skrevet ind i grundloven, så man skal være loyale over for disse frihedsrettigheder, hvis man bor i Danmark. Det er efter min mening også det, som gør Danmark bedre end Saudi Arabien.

Det betyder selvklart ikke, at man må stene andre borgere eller hugge hovedet af dem, for man skal også overholde straffeloven i et frit land - ellers var det jo ikke frit.

Desværre er der nogen danskere, som ikke mener, at man må tænke og sige, hvad man vil her i landet, og det er svært at se den principielle forskel på dem - og på Saudi Arabien - selvom det selvfølgelig ikke er den samme religion, som man forfølger.

I forbindelse med Tigermanden betyder dette, at enten har han overtrådt nogen love, og er blevet meldt til politiet - eller også falder forfølgelsen af ham ind i den samme kategori, som Saudi Arabien befinder sig i som et ufrit samfund.

I et Kalifat med Sharialove kan jeg garantere dig, at man ikke ville se sådanne handlinger.

En af grundene til at demokratimodstandere ikke vil have hans skriblerier på DD

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2836.msg30829;topicseen#new

Politiet har desværre resurseproblemer. Når du ankommer på en Dansk politi station ( dem der er tilbage ) skal du trække et nr. i kategorien du søger som borger > tyveri, pas, bøder OSV men ikke noget med skjult terror.

Desværre er der nogen danskere, som ikke mener, at man må tænke og sige, hvad man vil her i landet, og det er svært at se den principielle forskel på dem - og på Saudi Arabien - selvom det selvfølgelig ikke er den samme religion, som man forfølger.

Det er netop friheden til at sige hvad man vil, vi kæmper for. At sammenligne danske skribenter og Saudi-Arabien, er da kun noget en fløjls-hippie kan skrive!!! 

Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Kæft, trit og retning
« Svar #32 Dato: Januar 30, 2016, 10:07:39 pm »
Det er netop friheden til at sige hvad man vil, vi kæmper for. At sammenligne danske skribenter og Saudi-Arabien, er da kun noget en fløjls-hippie kan skrive!!!

Hvorfor må Tigermanden så ikke sige hvad han vil?

Du skal læse hele tråden Carlo i stedet for at stille et feber spørgsmål. her er en ledetråd i tråden. « Svar #25 Dato: I dag ved 02:54:22 pm »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: En af forskellene på os to, Anklager -
« Svar #33 Dato: Januar 31, 2016, 12:30:13 pm »
Germania Magna:
Citér
Ankagleren er her ikke som almindelig debattør - der er ikke nogen mennesker, der passer en 37-timers arbejdsuge, samtidig med de er på et debatforum 20 timer i døgnet. Nej, her har I det rene had til Danmark, og pengene kommer formentlig fra en fundamental moske et sted i Mellemøsten

Nok ikke helt usandsynligt. Eventuelt via en af de store "danske" moskeer.

Apropos danskerhad: Jeg har også bemærket, at Tigermand tit har skrevet, at han/hun kender så mange imamer, specielt i Aarhus og Midtjyllands-området.
Husk, at Grimhøjvej-moskeen i Aarhus er en af de mest radikale i Danmark, hvis imam flere gange har udtalt sympati for IS. Mange "Syrien-krigere" er "uddannet" i den moske. Politiets svar har været "at ta' nogle hyggesnakker med dem"!

Men der er jo også Kejlstrupvej 90 B, Silkeborg - altså nær islamisten Johannes´ bopæl i Framlev (8462 Harlev J.) Før huset på Kejlstrupvej blev bygget, måtte tilhængerne af voldtægts- og halshuggerkulturen på Silkeborg-egnen samles i lejede lokaler eller frekventere moskeerne i Aarhus eller Ikast.

Blot lidt lokal orientering for eventuelt interesserede -                :JC_cheers: 
Det er med at sætte cyklerne ind om aftenen, siger de!   :JC-hysterical:

Vil du godt lade være med ar viderebringe oplysninger om, hvor jeg bor, og hvilke moskeer jeg kommer i?!! ER DET DIG; DER HAR VÆRET FORBI MINE BØRNS CYKLER???
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: En af forskellene på os to, Anklager -
« Svar #34 Dato: Januar 31, 2016, 12:32:08 pm »

Vil du godt lade være med ar viderebringe oplysninger om, hvor jeg bor, og hvilke moskeer jeg kommer i?!! ER DET DIG; DER HAR VÆRET FORBI MINE BØRNS CYKLER???

Hvor står de cykler ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Januar 31, 2016, 12:38:09 pm »
Det er mig der har været forbi dine børns cykler, troller

Til Phil > Cyklerne står uden for moskeen i Århus, det sted hvor troller indoktrinerer sine børn!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Tigermandens cykler
« Svar #36 Dato: Januar 31, 2016, 12:48:30 pm »
Rigtige muslimer køre ikke på cykel.
Og da slet ikke kvinder og piger haram haram.
Så nu har Tigermanden ikke flere problemer på den front.
På med traveskoene.
« Senest Redigeret: Januar 31, 2016, 07:20:53 pm af ak31 »
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Januar 31, 2016, 12:50:44 pm »

Hvis vi kan få et billede af de cykler, og få at vide nøjagtig hvor de står, er jeg helt sikker på vi er mange andre der også gerne vil slå et smut forbi og hjælpe med at passe på dem ?

Er det dem her ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Januar 31, 2016, 01:16:51 pm »
NÆH  - det er en af jer, der ikke har råd til at give flygtninge mad.

Hvis vi kan få et billede af de cykler, og få at vide nøjagtig hvor de står, er jeg helt sikker på vi er mange andre der også gerne vil slå et smut forbi og hjælpe med at passe på dem ?

Er det dem her ?

Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #39 Dato: Januar 31, 2016, 01:24:09 pm »

Til Phil > Cyklerne står uden for moskeen i Århus, det sted hvor troller indoktrinerer sine børn!!

Pladder med dig - cyklerne står ikke i Århus, men bliver låst forsvarligt inde herhjemme hver aften.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Januar 31, 2016, 01:27:00 pm »
Hvor har jeg ondt af de cykler og den unge bagpå, må da udvikle en opstoppernæse ( fuglelokum )

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Januar 31, 2016, 01:45:25 pm »
Hvor har jeg ondt af de cykler og den unge bagpå, må da udvikle en opstoppernæse ( fuglelokum )

Jamen der kommer jo så mange højtuddannede ingeniører, læger og tandlæger med flygtningestrømmen, - mon ikke der er et par cykelsmede med også ?

Luk øjnene

Offline Semper Fi

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Januar 31, 2016, 06:21:56 pm »
 65 årig med  hjemmeboende børn...........Stakkels unger.

Offline Semper Fi

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det er bare så morsomt, som nogen pudser deres glorie
« Svar #43 Dato: Januar 31, 2016, 07:10:00 pm »
 :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
[/quote]

Som sædvanligt fokuserer du på alt andet end indholdet i oplægget.

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Januar 31, 2016, 07:35:30 pm »
citat af Semper Fi: "Som sædvanligt fokuserer du på alt andet end indholdet i oplægget."

Nå.. helt nyt medlem er du vist ikke.