Har fundet denne Officer daggert på en Tysk våbenside til 250euro ... Et godt køb eller ?? ingen tæring af nævneværdig art ... Der står intet om det er en reproduktion ... På klingen står der: "Alles Fur Deutschland" ... Men må man i det hele taget reproducere sådan et våben med Svastika og hele Svineriet ??
Har fundet denne Officer daggert på en Tysk våbenside til 250euro ... Et godt køb eller ?? ingen tæring af nævneværdig art ... Der står intet om det er en reproduktion ... På klingen står der: "Alles Fur Deutschland" ... Men må man i det hele taget reproducere sådan et våben med Svastika og hele Svineriet ?? ...
Ein kleines messer
Debatsvinet: CitérHar fundet denne Officer daggert på en Tysk våbenside til 250euro ... Et godt køb eller ?? ingen tæring af nævneværdig art ... Der står intet om det er en reproduktion ... På klingen står der: "Alles Fur Deutschland" ... Men må man i det hele taget reproducere sådan et våben med Svastika og hele Svineriet ?? Det må man ganske givet ikke i Tyskland. Men kan du forstørre billedet, så man kan se det er et hagekors, Debatsvin? Jeg har blæst det op i 350-400 og kan stadig ikke se, det er et hagekors (inde ved skæftet). Prøv. Det ligner det ikke, for mig at se.
Ein kliene Messer - Messer er intetkøn.
https://www.politi.dk/da/borgerservice/vaabentilladelse/blankvaaben.htmBlankvåben som kræver tilladelseDer findes våben, der som udgangspunkt er ulovlige, og som politiet kun i ganske særlige tilfælde giver tilladelse til:•Knive beregnet til stød •Springknive og springstiletter •Faldknive og faldstiletter •Enhåndsbetjente foldeknive og butterflyknive •Knive konstrueret til at hænge om halsen eller skulderen, således de kan trækkes med en hånd. •Kastestjerner, kasteknive, kasteøkser mm. •Våben der fremtræder som en anden genstand som f.eks. kårdestokke. •Slag- og stødvåben som f.eks. knojern, totenschlægere og gummiknipler. Slagvåben må dog gerne bruges til jagt og lystfiskeri uden tilladelse. •Spraydåser, patroner og ampuller samt lignende genstande, der er beregnet til at virke skadevoldende, bedøvende eller irriterende.
Knivloven gør at flere hundredtusinde danskere overtræder loven, incl. mig selv. Jeg har et heftigt stikvåben købt af en masai. i det tilfælde hjemmerøveren banker på.