Forfatter Emne: "Danmarks anseelse"  (Læst 4289 gange)

Det er mig

• Gæst
Sv: "Danmarks anseelse"
« Svar #45 Dato: Januar 25, 2016, 09:19:25 am »

Der er intet´forkert med den gratis reklame Danmárk får her for tiden, det har Støjberg selv sagt, og så er det jo sandt ikke.

Det er faktisk god turist reklame for et land, at lukke af for flygtninge. Ingen gider længere holde ferie på de græske øer eller andre steder hvor det myldrer med dem.

Flygtningene har næsten smadret hele den græske turistindustri efterhånden, betalende turisterne flygter på grund af flygtninge invasionen - selv om Grækenlands billige priser netop nu, burde have tiltrukket en masse turister i stedet.

Helt enig Phil, Sharm al Sheik tiltrækker stadigvæk masser af mennesker til trods for alle de døder, bomber og dårlige omtaler.
Før at Danmark virkeligt kan komme med i sværvægt turistklasse skal vi måske myrde en håndful migranter, så viser man trygheden i topklasse.

Men jeg lader trygt fremtiden i Støjbergs kyndige forklarings hænder, altså når hun taler engelsk.
Alene dette kan være et turist attraktion i fremtiden.

Mener du virkeligt at der er mindre turister i Grækenland, det er ellers vores fortrukne land, og vi ville også derned i April.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Må jeg tale for mig selv Phil?
« Svar #46 Dato: Januar 25, 2016, 10:48:03 am »
Det er lovligt folkevalgte som dem her - og tusinder af andre lovlige borgere - "I" vil "hente" - og bringe for en slags revolutionstribunal efter "befrielsen" - fordi de er uenige med jer om indvandrerpolitikken.

(Jeg kalder det en revolution, fordi de er afskåret fra at blive folkevalgte efter "befrielsen").

« Senest Redigeret: Januar 25, 2016, 12:06:25 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Anklagen vil lyde på folkemord
« Svar #47 Dato: Januar 25, 2016, 11:34:34 am »
De vil nok ikke blive anklaget for "indvandrerpolitikken", men for helt bevidst at føre en politik der fører til folkemord.

Har disse mennesker været medskyldige i folkemord eller forsøg på folkemord som defineret ?

"Generelt folkedrab betyder ikke nødvendigvis den umiddelbare ødelæggelse af en nation, undtagen når opnås ved massedrab for alle medlemmer af en nation. Det er hensigten snarere at betegne en koordineret plan for forskellige handlinger, der sigter mod ødelæggelsen af væsentlige grundlaget for det liv i nationale grupper,  med det formål at udslette grupperne selv. målene for en sådan plan ville være nedbrydning af de politiske og sociale institutioner, kultur, sprog, nationale følelser, religion, og den økonomiske eksistens  for nationale grupper, og ødelæggelse af den personlige sikkerhed, frihed, sundhed, værdighed, og selv livet for de personer, der tilhører sådanne grupper.. .. "

Definitionen på folkemord findes her, så vidt jeg kan se har disse mennesker opfyldt en hel del af dem, - men lad en retssag afgøre det.

https://en.wikipedia.org/wiki/Genocide_definitions

Det er lovligt folkevalgte som dem her - og tusinder af andre lovlige borgere - "I" vil "hente" - og bringe for en slags revolutionstribunal
- fordi de er uenige med jer om indvandrerpolitikken.

« Senest Redigeret: Januar 25, 2016, 11:52:20 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Anklagen vil lyde på folkemord
« Svar #48 Dato: Januar 25, 2016, 11:59:32 am »
De vil nok ikke blive anklaget for "indvandrerpolitikken", men for helt bevidst at føre en politik der fører til folkemord.

Har disse mennesker været medskyldige i folkemord eller forsøg på folkemord som defineret ?

"Generelt folkedrab betyder ikke nødvendigvis den umiddelbare ødelæggelse af en nation, undtagen når opnås ved massedrab for alle medlemmer af en nation. Det er hensigten snarere at betegne en koordineret plan for forskellige handlinger, der sigter mod ødelæggelsen af væsentlige grundlaget for det liv i nationale grupper,  med det formål at udslette grupperne selv. målene for en sådan plan ville være nedbrydning af de politiske og sociale institutioner, kultur, sprog, nationale følelser, religion, og den økonomiske eksistens  for nationale grupper, og ødelæggelse af den personlige sikkerhed, frihed, sundhed, værdighed, og selv livet for de personer, der tilhører sådanne grupper.. .. "

Tror du ikke du overdriver en anelse. Det er ligesom når Antirød bedyrer os at gaderne flyder med halshuggede lig.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Der kan du selv se
« Svar #49 Dato: Januar 25, 2016, 12:14:53 pm »
Så har du også svaret på, hvorfor NATO vil blive sat ind imod jer (ligesom imod jugoslaverne), hvis det skulle blive nødvendigt.

Det er jo helt sindssygt at beskylde Morten Østergaard, Sofie Carsten Nielsen, Martin Lidegaard, Marianne Jelved m.fl for folkemord og at bringe dem for en slags domstol af den grund.

Definitionen på folkemord findes her, så vidt jeg kan se har disse mennesker opfyldt en hel del af dem, - men lad en retssag afgøre det.

https://en.wikipedia.org/wiki/Genocide_definitions

Det er lovligt folkevalgte som dem her - og tusinder af andre lovlige borgere - "I" vil "hente" - og bringe for en slags revolutionstribunal
- fordi de er uenige med jer om indvandrerpolitikken.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Sv: Anklagen vil lyde på folkemord
« Svar #50 Dato: Januar 25, 2016, 12:16:37 pm »

Tror du ikke du overdriver en anelse. Det er ligesom når Antirød bedyrer os at gaderne flyder med halshuggede lig.

Det er op til dig selv at vurdere om deres politik har virket nedbrydende på sociale institutioner, som flere borgmestre jo siger det gør og vil gøre endnu mere i fremtiden, eller om det i skoler, børnehaver, svømmehaller m.v. har nedbrudt national kultur, sprog, nationale følelser, religion, o.s.v.

Alle de lokale og nationale særpræg vi prøver at hjælpe urskovsfolk, aboriginer og indianere med at bevare må åbenbart gerne nedbrydes i DK ?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Sv: Der kan du selv se
« Svar #51 Dato: Januar 25, 2016, 12:18:02 pm »
Så har du også svaret på, hvorfor NATO vil blive sat ind imod jer

Vil du sende Nato til Philippinerne ?

Desuden er nato ikke en kommunistisk kampgruppe som afa
« Senest Redigeret: Januar 25, 2016, 12:27:01 pm af Phil »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Forhold dig nu til sagen i stedet for at tale udenom
« Svar #52 Dato: Januar 25, 2016, 01:56:34 pm »
Næh selvfølgelig er NATO ikke en kommunistisk kampgruppe, og jeg har allerede beskrevet hvordan NATO bombede Jugoslavien på grund af folkemordet på muslimerne. Jugoslavien var nærmere det kommunistiske land, men det er handlingerne, som er det afgørende.

Du er meget naiv, hvis du tror at Danmarks NATO partnere vil se passivt til, mens I hænger eller skyder de lovligt valgte politikere fra de Radikale og deres "håndlangere".

Vi har jo ofte læst, hvordan der vil komme et retsopgør hvis i kommer til magten, og I sammenligner det med retsopgøret imod nazisterne efter krigen, og der ved jeg at nogen blev skudt, så jeg overdriver ikke her.

Så har du også svaret på, hvorfor NATO vil blive sat ind imod jer

Vil du sende Nato til Philippinerne ?

Desuden er nato ikke en kommunistisk kampgruppe som afa

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Europa er som en naiv turist
« Svar #53 Dato: Januar 25, 2016, 04:12:33 pm »
Næh selvfølgelig er NATO ikke en kommunistisk kampgruppe, og jeg har allerede beskrevet hvordan NATO bombede Jugoslavien på grund af folkemordet på muslimerne. Jugoslavien var nærmere det kommunistiske land, men det er handlingerne, som er det afgørende.

Du er meget naiv, hvis du tror at Danmarks NATO partnere vil se passivt til, mens I hænger eller skyder de lovligt valgte politikere fra de Radikale og deres "håndlangere".

Vi har jo ofte læst, hvordan der vil komme et retsopgør hvis i kommer til magten, og I sammenligner det med retsopgøret imod nazisterne efter krigen, og der ved jeg at nogen blev skudt, så jeg overdriver ikke her.

Er du ikke lidt forvirret.

Du har åbenbart i sinde at sende nato til philippinerne siden du skriver "I" ?

Desuden kan jeg ikke se hvordan "vi" skulle "få magten", - ingen af de grupper jeg deltager i ønsker nogen magt over nogen andre overhovedet, tværtimod, og stiller derfor heller ikke op til noget politisk valg, - så det må stå hen i tågerne hvad du mener med det.

Jeg har i sinde at holde mig lige så langt væk fra begivenhederne og udviklingen i Europa som dig, - endda noget længere væk og i et noget lunere klima.

Derfor er det jeg beskriver bare en vurdering og konklusion af situationen i Europa som jeg ser den, - lige som dig, - og hvordan jeg mener den vil udvikle sig.

Jeg har absolut ikke i sinde at deltage i et vanvid der er så selvforskyldt som det vi ser udvikle sig i Europa lige nu.

Europa opfører sig som en naiv turist på vej ind i et slumkvarter, med alle sine værdier om halsen eller strittende op af lommerne, - de plejer at blive rullet temmelig effektivt.  Eneste forskel er, at denne gang har turisten inviteret hele slumkvarteret med hjem.

Det bliver sikkert lige så grinagtigt at se resultatet som det plejer.
« Senest Redigeret: Januar 25, 2016, 04:33:54 pm af Phil »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #54 Dato: Januar 25, 2016, 06:28:16 pm »
Hard Syssel:
Citér
Personligt vil jeg blæse de forskruede amerikanske journalister og deres "danske" meddelere en drønende militærmarch.

Selvfølgelig skal de europæiske folk blæse den slags et stykke. Det kører i samme rille - for 16 år siden var det Østrig, der skulle gøres til "nazi" og sættes i skammekrogen (boykottes), fordi man havde formastet sig til at vælge sig en regering, hvori Frihedspartiet indgik. Den slags gruppemobning er ækelt, også når det foregår på statsplan. Det ramte heldigvis ikke Østrig økonomisk eller på turisme, og boycotten faldt snart sammen.

Forsøgene på at føre oppositionspolitik i Danmark ved hjælp af nogle "storebrødre", som puster sig op i udlandet vil heller ikke få indflydelse på Danmarks virkelige anseelse, altså i folkenes opfattelse. Phil er inde på det med sine eksempler.

Det handler simpelthen om, at vi skal handle som modne og voksne mennesker, og dertil hører altså, at vi reagerer på den højredrejning, man desværre har set her i den sidste tid.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: Januar 26, 2016, 01:27:04 pm »
Så nu er sagen med peberspray i Sønderborg nået til Norge.

http://www.tv2.no/nyheter/7979677/
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Januar 26, 2016, 01:31:19 pm »

Den bliver vand på Trumps mølle i U.S.A. - han får den i dag, lad os se om han bruger den.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Januar 26, 2016, 01:48:00 pm »

Den bliver vand på Trumps mølle i U.S.A. - han får den i dag, lad os se om han bruger den.

Tror du også, at Trump vil bruge Danmarks problemer med at få en pantaftale med Tyskland?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Januar 26, 2016, 01:51:59 pm »

Tror du også, at Trump vil bruge Danmarks problemer med at få en pantaftale med Tyskland?

Du kan jo skrive og spørge ham, - men pas på med hans mail adresse, der er en del falske e.mail adresser i omløb, der udgiver sig for at være hans, men som ikke er det.