Forfatter Emne: Difteri dukket op efter 18 år - slæbt med af "flygtninge"  (Læst 5645 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hun - Phil
« Svar #15 Dato: Januar 19, 2016, 05:56:15 pm »

Hvad så med dig og dine pol-pot lignende masse myrdende kommunistvenner, og dine masse voldtagende terrorist venner - skulle de være bedre ?

Nej dit had er ikke fremmedfjendtligt for det er kun danskerne du hader.

Hvis jeg husker rigtigt, er Landboen tilhænger af Venstre, og da du har meget begrænsede svarmuligheder, så du vil selvfølgelig ramme ret langt forbi nogen gange :biggrin:

Når han kan kalde, jeg tror det var hellefreds venner, for nazister over en bred front ved vi udmærket hvor han står, - det kan vi ikke bruge dig til at belære os om.

Hun står!

Du er naiv, fordi du tror, det er kommunister, som gør den slags.

Læste du ikke linket fra Trykkefrihedsselskabet? De er måske også kommunister?

Jeg finder lige et link fra DF også.

« Senest Redigeret: Januar 19, 2016, 05:59:28 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Difteri dukket op efter 18 år - slæbt med af "flygtninge"
« Svar #16 Dato: Januar 19, 2016, 06:24:06 pm »
GuBBi:
Citér
Men du bebrejder vel for fanden ikke flygtninge at de er syge?

Jeg må vel hellere svare på det indlysende, inden du beskylder mig for at ville kommandere de syge ud på hårdt fysisk arbejde på sneklædte marker, bevogtet af SS-lignende lyshårede mænd i "sømstøvler"! Jeg mener, det er jo den alvor, du plejer at gå til sagen med, når dine modstandere vover et pip....

Jeg bebrejder naturligvis først og fremmest politiker-flertallet, at de igen-igen lader tusinder og atter tusinder vandre ind i danskernes fædreland. Uden denne invasion var risikoen for, at vi får disse smitsomme sygdomme tilbage, jo meget minimal. Desuden bebrejder jeg regeringen, at man ikke screener indvandrere, når det kan lade sig gøre i vore nabolande.

Det var "for fanden" og sgu bare det, jeg ville med oplægget.

Du så vist helst at de fik et spark i rumpetten af en "sømstøvle" og så ud af landet - Du ville nok ikke græde (kun krokodille tårer)  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Hellefront

• Gæst
« Svar #17 Dato: Januar 19, 2016, 07:51:00 pm »
Landboen:
Citér
Nåhhh de indlæg der ikke er rygklapperskriverier til fordel for dig og dine nazilignende venner.

Jeg vil fastholde, at jeg synes du i den tid jeg har frekventeret Din-debat, har virket utroligt vrissen og nedladende i mange indlæg. (Og jeg gider ikke at sidde og lede for at finde dem frem.)  Hvem er det, du kalder mine "nazilignende venner"? Jeg regner med, at du nævner dem ved navn og fortæller nøjagtigt, hvad det er der gør, at du mener at kunne tillade dig at kalde folk sådan.
Mht venner. Jeg kunne forstå, hvis du skrev meningsfæller - for at kunne kalde sig en af mine venner, skal jeg gerne have set/mødt/snakket med folk. Længe. Jeg har aldrig kendt en Din-debat-bruger personligt, så ville jeg næppe kunne holde masken.   :girl_cool:

Citér
At jeg ligefrem skulle skrive indvandrer-lobbyistisk plat må du meget gerne dokumentere.
Jeg har en ret klar holdning til den indvandring, der finder sted pt. Jeg er blot ikke så hadsk og fremmedfjendtlig i mine skriverier som du og dine venner er det.

Jeg mener, det jeg skrev om dig og "Det er mig". Jeg synes, at I søger at udviske de mange negative ting masseindvandringen af ikke-vestlige personer på en mere end tarvelig måde ved at insinuere, at de ellers udryddede sygdommes tilbagevenden, skyldes at danskere rejser på ferie. Helt ærligt...!
Yes yes, du har "en anden holdning" etc. etc. Det lyder grangiveligt som Tigermanden.
Det kan undre, at du "flagede" med en gammel Venstre-plakat i valgkampen i maj-juni, når man har læst hvad du har skrevet. Det er nærliggende at tro, du er fulgt i Jens Rohdes fodspor - mindst!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 19, 2016, 08:01:39 pm »
Landboen:
Citér
Nåhhh de indlæg der ikke er rygklapperskriverier til fordel for dig og dine nazilignende venner.

Jeg vil fastholde, at jeg synes du i den tid jeg har frekventeret Din-debat, har virket utroligt vrissen og nedladende i mange indlæg. (Og jeg gider ikke at sidde og lede for at finde dem frem.)  Hvem er det, du kalder mine "nazilignende venner"? Jeg regner med, at du nævner dem ved navn og fortæller nøjagtigt, hvad det er der gør, at du mener at kunne tillade dig at kalde folk sådan.
Mht venner. Jeg kunne forstå, hvis du skrev meningsfæller - for at kunne kalde sig en af mine venner, skal jeg gerne have set/mødt/snakket med folk. Længe. Jeg har aldrig kendt en Din-debat-bruger personligt, så ville jeg næppe kunne holde masken.   :girl_cool:

Citér
At jeg ligefrem skulle skrive indvandrer-lobbyistisk plat må du meget gerne dokumentere.
Jeg har en ret klar holdning til den indvandring, der finder sted pt. Jeg er blot ikke så hadsk og fremmedfjendtlig i mine skriverier som du og dine venner er det.

Jeg mener, det jeg skrev om dig og "Det er mig". Jeg synes, at I søger at udviske de mange negative ting masseindvandringen af ikke-vestlige personer på en mere end tarvelig måde ved at insinuere, at de ellers udryddede sygdommes tilbagevenden, skyldes at danskere rejser på ferie. Helt ærligt...!
Yes yes, du har "en anden holdning" etc. etc. Det lyder grangiveligt som Tigermanden.
Det kan undre, at du "flagede" med en gammel Venstre-plakat i valgkampen i maj-juni, når man har læst hvad du har skrevet. Det er nærliggende at tro, du er fulgt i Jens Rohdes fodspor - mindst!
Hvis du skal citere noget jeg har skrevet, så gør det ordentligt.
Jeg skrev faktisk at det let kunne være turister der kom fra de pågældende lande og havde smitte med. Jeg skrev sgu ikke noget som helst om at det var danskere der kom retur med smitten.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Hellefront

• Gæst
« Svar #19 Dato: Januar 19, 2016, 08:07:01 pm »
Aha - tjoh,  t e o r e t i s k  kunne det sikkert have været en japaner på vej til at fotografere Den lille Havfrue!
Lad mig nu høre, hvem alle de "nazilignende venner" er. Hvad bliver det til ?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 19, 2016, 08:25:14 pm »
Aha - tjoh,  t e o r e t i s k  kunne det sikkert have været en japaner på vej til at fotografere Den lille Havfrue!
Lad mig nu høre, hvem alle de "nazilignende venner" er. Hvad bliver det til ?
Så kommer hidsigproppen op i dig igen, hva'....
Du ved udemærket selv hvem dine kumpaner udi fremmedhad er her på siden. Dem behøver jeg ikke liste op. De ved også godt selv hvem de er.

Og ja, så længe der kommer folk til DK fra andre lande, som dyrt betalende turister, er der risiko for at de er smittebærere.

Samtidig er det jo sådan, at de fleste her er vaccineret mod difteri.
Hvis ikke du ved det, så er det den vaccine småbørn får, di-te-pol.

Og de tåbelige halvhjernede forældre der mener at vaccinationer er til mere skade end gavn, de har så selv bedt om det!
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Hellefront

• Gæst
« Svar #21 Dato: Januar 19, 2016, 08:33:12 pm »
Landboen:
Citér
Så kommer hidsigproppen op i dig igen, hva'....
Du ved udemærket selv hvem dine kumpaner udi fremmedhad er her på siden. Dem behøver jeg ikke liste op. De ved også godt selv hvem de er.
[....]
Hvis ikke du ved det, så er det den vaccine småbørn får, di-te-pol.
Og de tåbelige halvhjernede forældre der mener at vaccinationer er til mere skade end gavn, de har så selv bedt om det!

Det er mærkeligt, at du opfatter mig som en hidsigprop. Særlig i dette tilfælde; jeg må jo spørge dig, hvem de er, og hvorfor du mener at kunne tillade dig at kalde dem "nazilignende", når det er dig, der har trukket det meget omtalte nazi-kort.
Men "de ved godt selv, hvem de er."  Bøøh!

Din sidste linje er jeg fuldstændig enig med dig i.

Hellefront

• Gæst
« Svar #22 Dato: Januar 19, 2016, 09:38:46 pm »
Landboen:
Citér
Og ja, så længe der kommer folk til DK fra andre lande, som dyrt betalende turister, er der risiko for at de er smittebærere.

"I Italien har man fundet 27 flygtninge med borreliose, og man frygter, at et udbrud med 117 døde af svineinfluenza i Iran og Tyrkiet vil nå til Danmark via flygtninge."

https://document.dk/2016/01/19/3010/

"...dyrt betalende turister", Landboen - og Yackety Yak!

PS Hellere "hidsigprop" end vil-blind!!
Godnat og tak for i dag.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 20, 2016, 10:03:14 am »
Landboen:
Citér

"I Italien har man fundet 27 flygtninge med borreliose, og man frygter, at et udbrud med 117 døde af svineinfluenza i Iran og Tyrkiet vil nå til Danmark via flygtninge."

Godnat og tak for i dag.
Så det du påstår er, at det kun er flygtninge der kan være smittebærere?
Eller at det er helt usandsynligt at der kunne komme folk fra Iran og Tyrkiet på helt legalt vis, som turister, forretningsrejsende e.l. til Danmark?
Du er jo fuldstændig forblændet i dit had til alt hvad der ikke er dansk.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 20, 2016, 10:49:34 am »
Landboen:
Citér

Godnat og tak for i dag.
Eller at det er helt usandsynligt at der kunne komme folk fra Iran og Tyrkiet på helt legalt vis, som turister, forretningsrejsende e.l. til Danmark?

Den manipulation ser jeg sjældent til aldrig folk indenfor statistik lave, da de altid vil lave en usikkerhedsberegning sammen med resultatet. Det jeg ser er JOURNALISTER der slet slet ikke forstår hvordan de skal læse tal, der mistolker dem og skriver lange artikler baseret på komplette fejltolkninger af de tal som statistikere har lavet.

Har faktisk et eksempel her:
http://www.dr.dk/nyheder/indland/nordjyder-er-svaere-rive-op-med-roden

Overskriften er: "Nordjyder er svære at rive op med roden", og artiklen beskriver så folk i Nordjylland simpelthen er for glade for Nordjylland til at flytte derfra. Problemet er bare at artiklen er baseret på nogle tal der intet siger om hvor mange der flytter fra Nordjylland. Tallene som hele skidtet er bygget på beskriver hvor stor en andel der bor et sted der også blev født der, og der ligger Nordjylland højt, og København meget lavere. Forklaringen er naturligvis at en masse folk flytter TIL København, og det sker i meget mindre grad i Nordjylland.
Så for at lave en historie der matcher de tal de rent faktisk har, burde overskriften være "Hvorfor gider ingen flytte til Nordjylland?"
Det kan bekræftes af statistikbankens FLY66 at flere folk flytter fra region Nordjylland end der flytter til.

Hele den artikel er tåkrummende elendig læsning af tal, i et forsøg på at lave en "feel-good" historie om Nordjylland. Og det er ikke sjældent at journalister laver den slags brølere, fordi de nok bliver sat til at lave historier der omhandler statistik, uden selv at være undervist i statistik.

Hellefront

• Gæst
« Svar #25 Dato: Januar 20, 2016, 01:42:28 pm »
Landboen:
Citér

Nej, det du der opfinder, står ikke i mine indlæg.
Men det kan ikke nytte, at du bliver ved med enøjet at se turister som omvandrende sygdomsbomber - hvis de var det, var det nok blevet opdaget, mon ikke?
Forskellen på dig og mig er, at du forsøger at vende og dreje realiteterne, så de tager sig ud til masseindvandringens fordel - eller i det mindste ikke det modsatte. Jeg forholder mig hele tiden til reelle migranter og virkelige udsagn fra læger og et eksisterende seruminstitut.

Mere:
I et interview med Die Welt har dr. Michael Melter, cheflæge ved universitetshospitalet i Regensburg sagt, at der ankommer migranter til hans hospital med sygdomme, som næsten aldrig ses i Tyskland mere. Altså det samme som er konstateret i Danmark.

Fra Die Welt: "Lægerne er i øjeblikket i højeste alarmberedskab, fordi smitsomme kan komme ind i landet sammen med hundredetusindvis af flygtninges ankomst. Der er ikke tale om hysteri. Det er blot en udfordring, som vores sundhedssystem ikke har stået over for i mange årtier.
[....]
Max Kaplan, direktør for Bayerns lægekammer, Bayerische Landesärztekammer, udtaler, at udfordringerne i forbindelse med lægebehandlingen af migranter forværres af sproglige og kulturelle barrierer, som er "trættende, tidskrævende og til tider umulige at overvinde."
Det føjer her spot til skade, at mange muslimske mænd nægter at blive behandlet af kvinder! Kaplan har opfordret til, at man i det tyske sundhedsvæsen bestiller lægetjek til alle asylansøgere, så snart de ankommer til Tyskland, og inden de sendes videre til andre egne.

Landboen, der ankommer hundredetusinder af velfærdssøgere til Tyskland og ti-tusinder til Danmark. Og du snakker om turister...  (Suk! )
« Senest Redigeret: Januar 20, 2016, 01:45:03 pm af Hellefront »

Det er mig

• Gæst
« Svar #26 Dato: Januar 20, 2016, 01:46:05 pm »
Landboen:
Citér

Men det kan ikke nytte, at du bliver ved med enøjet at se turister som omvandrende sygdomsbomber - hvis de var det, var det nok blevet opdaget, mon ikke?
Forskellen på dig og mig er, at du forsøger at vende og dreje realiteterne, så de tager sig ud til masseindvandringens fordel - eller i det mindste ikke det modsatte. Jeg forholder mig hele tiden til reelle migranter og virkelige udsagn fra læger og et eksisterende seruminstitut.

Mere:
I et interview med Die Welt har dr. Michael Melter, cheflæge ved universitetshospitalet i Regensburg sagt, at der ankommer migranter til hans hospital med sygdomme, som næsten aldrig ses i Tyskland mere. Altså det samme som er konstateret i Danmark.

Fra Die Welt: "Lægerne er i øjeblikket i højeste alarmberedskab, fordi smitsomme kan komme ind i landet sammen med hundredetusindvis af flygtninges ankomst. Der er ikke tale om hysteri. Det er blot en udfordring, som vores sundhedssystem ikke har stået over for i mange årtier.
[....]
Max Kaplan, direktør for Bayerns lægekammer, Bayerische Landesärztekammer, udtaler, at udfordringerne i forbindelse meed lægebehandlingen af migranter forværres af sproglige og kulturelle barrierer, som er "trættende, tidskrævende og til tider umulige at overvinde."
Det føjer her spot til skade, at mange muslimske mænd nægter at blive behandlet af kvinder. Kaplan har opfordret til, at man i det tyske sundhedsvæsen bestiller lægetjek til alle asylansøgere, så snart de ankommer til Tyskland, og inden de sendes videre til andre egne.

Landboen, der ankommer hundredetusinder af velfærdssøgere til Tyskland og ti-tusinder til Danmark. Og du snakker om turister.  (Suk! )

Fantastisk, og du husker helt sikker ikke noget om Ebola, sygdommen blev KUN slæbt med af turister og arbejdende rejsende

Du har dog et point i at sygdommer kommer med fremmede, ironisk nok efter vi har bragt det til dem, var det ikke den Spanske armada som udrydde 95% af nord amerika
« Senest Redigeret: Januar 20, 2016, 07:19:12 pm af Det er mig »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 20, 2016, 03:39:59 pm »
Landboen:
Citér

Mere:

[....]
Max Kaplan, direktør for Bayerns lægekammer, Bayerische Landesärztekammer, udtaler, at udfordringerne i forbindelse med lægebehandlingen af migranter forværres af sproglige og kulturelle barrierer, som er "trættende, tidskrævende og til tider umulige at overvinde."
Det føjer her spot til skade, at mange muslimske mænd nægter at blive behandlet af kvinder! Kaplan har opfordret til, at man i det tyske sundhedsvæsen bestiller lægetjek til alle asylansøgere, så snart de ankommer til Tyskland, og inden de sendes videre til andre egne.

Landboen, der ankommer hundredetusinder af velfærdssøgere til Tyskland og ti-tusinder til Danmark. Og du snakker om turister...  (Suk! )
Et er at migranterne har sygdomme med - men det forhindrer jo ikke at uskyldige turister også kan føre sygdomme med sig. Hvorfor kan du ikke bare erkende at det er fakta?

Og for lige at slå det helt fast; jeg er bestemt ikke tilhænger af masseindvandring, hverken af vestlige eller ikke-vestlige personer.
Så længe der er danske statsborgere der mangler et hjem, ingen indtægt har, osv. er der i min verden ikke plads til også at forsørge alverdens ulykkelige mennesker.

Men derfra og så til dit, og dine meningsfællers fremmedhad, kun rettet mod muslimer, er der meget langt.

Offline Germania Magna

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Daner, grib til våben!
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Januar 20, 2016, 05:34:44 pm »
Kære Helle, tak for et godt og eftertænksomt indlæg. Ja, der følger nok mere med masseindvandring, end Væmmeligboerne og andet godtfolk sådan lige er villige til at erkende, og det ser vi jo også her, hvor du selvfølgelig skal angribes af de frelste - udelukkende for at skrive sandheden. Nej, klø du bare på - de er kun efter dig, fordi de frygter dig; nok især i denne tid, hvor de mennesker så småt begynder at mærke fundamentet glide væk under fødderne på sig.

Offline Anti-rød

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Socialisme - verdens menneskefjendske ideologi
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 20, 2016, 06:20:11 pm »
Kære Helle, tak for et godt og eftertænksomt indlæg. Ja, der følger nok mere med masseindvandring, end Væmmeligboerne og andet godtfolk sådan lige er villige til at erkende, og det ser vi jo også her, hvor du selvfølgelig skal angribes af de frelste - udelukkende for at skrive sandheden. Nej, klø du bare på - de er kun efter dig, fordi de frygter dig; nok især i denne tid, hvor de mennesker så småt begynder at mærke fundamentet glide væk under fødderne på sig.

Hej Germania Magna.

Vi kan ikke forvente folk med svag intelligens, skal forstå dybden af det alvorlige Helle belyser her.
Ræsonnerer man over de aspekter Helle trækker frem, ser man alvoren. Selvfølgelig er hele aspektet komplekst i en globaliseret verden. Det drejer sig bare ikke om det.

Lad mig fortælle om en ting jeg oplevede i tv News forleden. Det er nok ikke mange der ser sagen i den uhyggelige vinkel som der er.

Jeg forsøger kort at gengive fra folketingets spørgetid.
Det er mellem Kristian Thulesen Dahl KD, og Lars Løkke LL.

KD til LL. Du sagde i din åbningstale tilstrømningen af flygtninge skulle begrænses. Og der er fremmedede der ikke har arbejdet i ti tyve eller tredive år.
LL, ja og vi har gjort en indsats der har begrænset stigningen i antal til at være mindre end det ellers kunne være.
Det koster ekstra på budgettet. Derfor kan vi ikke få råd til det vi hellere vil. Vi må erkende samfundet ikke kan bære den mængde der kommer.

KD der kommer alligevel endnu flere end før. Vi i DF forslår derfor disse flygtninge bor i lejre, og ikke må arbejde, indtil de kan sendes hjem

LL. Det vil jeg ikke gå med til, det er bedre de kommer ud og arbejder og bidrager til samfundet.
KD, du sagde lige samfundet ikke kunne bære det og de der allerede er her, ikke har arbejdet i ti tyve og tredive år.

Det forstsatte så med bla bla bla. Jeg hørte ikke mere, da jeg skulle ud og brække mig.

Prøv lige engang at tænke over det. evt. find debattten frem og hør den.
Hvad siger det om landets ledelse. Eller mangel på evner til at træffe kvalitetsmæssige kloge dispositioner. Det hele er kuliser i en teaterforestilling - bizart teater - dødens triumf eller lign.

Et tillæg.
I Davos diskuterer man arbejdsløshedssituationen i Europa.
Jeg har for lang tid siden stillet spørgsmålet " hvad skal vi med arbejde" men ikke engang de der bilder sig ind at være kapable til at lede Europa, har gjort sig de mindste overvejelser om det.

Vi kunne lige så godt bede en flok blinde om at spille håndbold på Danmarks landshold. Resultatet ville være lige nedslående.
Når nu "pingerne" drager hvert til sit, godt mætte af gode frokoster vil resultatet være lig nul.
Der kommer ikke så meget som et job ud af det.

« Senest Redigeret: Januar 20, 2016, 06:21:46 pm af Anti-rød »