Forfatter Emne: Difteri dukket op efter 18 år - slæbt med af "flygtninge"  (Læst 5618 gange)

Hellefront

• Gæst
Difteri dukket op efter 18 år - slæbt med af "flygtninge"
« Dato: Januar 19, 2016, 01:05:56 pm »
Der er fundet difteri hos to libyske "flygtninge". Sygdommen kan være farlig, hvis man ikke er vaccineret mod den.
Difteri er ikke set i Danmark i 18 år, og blev derfor mere eller mindre betragtet som udryddet her hos os.

Men som det også har vist sig vedrørende tuberkulose, dukker den op igen, fordi de fremmede slæber den med sig, og risikoen for udbredelse af disse sygdomme er begribeligvis større nu, hvor mennesker fra fjerne verdensdele vælter ind over vores grænser.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/flygtninge-har-taget-draebersygdom-med-til-danmark/5915047

Difteri kan være dødelig.

Statens Seruminstitut advarer hospitaler om den smitsomme sygdom - men der kommer indvandrerne vel først, når de er blevet syge ??!
Et europæisk agentur mod smittespredning har i følge Metro Express og Ekstra Bladet i december anbefalet, at alle lande screener flygtninge og "flygtninge" for smitsomme sygdomme. Det gør Tyskland, Holland og Norge f.eks. også. Du har sikkert gættet, hvem der ikke gør!!
Sundheds-Sophie (Løhde) "følger situationen." 

Det trygge, trygge Danmark.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Difteri dukket op efter 18 år - slæbt med af "flygtninge"
« Svar #1 Dato: Januar 19, 2016, 01:08:02 pm »
Ja vi burde følge de internationale anbefalinger og screen flygtninge for sygdomme. Men du bebrejder vel for fanden ikke flygtninge at de er syge?

Hellefront

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 19, 2016, 01:21:25 pm »
GuBBi:
Citér
Men du bebrejder vel for fanden ikke flygtninge at de er syge?

Jeg må vel hellere svare på det indlysende, inden du beskylder mig for at ville kommandere de syge ud på hårdt fysisk arbejde på sneklædte marker, bevogtet af SS-lignende lyshårede mænd i "sømstøvler"! Jeg mener, det er jo den alvor, du plejer at gå til sagen med, når dine modstandere vover et pip....

Jeg bebrejder naturligvis først og fremmest politiker-flertallet, at de igen-igen lader tusinder og atter tusinder vandre ind i danskernes fædreland. Uden denne invasion var risikoen for, at vi får disse smitsomme sygdomme tilbage, jo meget minimal. Desuden bebrejder jeg regeringen, at man ikke screener indvandrere, når det kan lade sig gøre i vore nabolande.

Det var "for fanden" og sgu bare det, jeg ville med oplægget. 

Det er mig

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 19, 2016, 01:40:44 pm »
Der er fundet difteri hos to libyske "flygtninge". Sygdommen kan være farlig, hvis man ikke er vaccineret mod den.
Difteri er ikke set i Danmark i 18 år, og blev derfor mere eller mindre betragtet som udryddet her hos os.

Men som det også har vist sig vedrørende tuberkulose, dukker den op igen, fordi de fremmede slæber den med sig, og risikoen for udbredelse af disse sygdomme er begribeligvis større nu, hvor mennesker fra fjerne verdensdele vælter ind over vores grænser.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/flygtninge-har-taget-draebersygdom-med-til-danmark/5915047

Difteri kan være dødelig.

Statens Seruminstitut advarer hospitaler om den smitsomme sygdom - men der kommer indvandrerne vel først, når de er blevet syge ??!
Et europæisk agentur mod smittespredning har i følge Metro Express og Ekstra Bladet i december anbefalet, at alle lande screener flygtninge og "flygtninge" for smitsomme sygdomme. Det gør Tyskland, Holland og Norge f.eks. også. Du har sikkert gættet, hvem der ikke gør!!
Sundheds-Sophie (Løhde) "følger situationen." 

Det trygge, trygge Danmark.

Hysteriet tager ingen ende, godt hjulpet af den radikale højrefløj.
I årtier har det været kendt at det ikke er ufarligt at rejse til Egypten, titusinder af Danskere har glemt at få stivkrampe behandling før de rejser
Samme statens seruminstitut sender gang på gang advarsler ud fordi det er et problem.

Samme gør rejse organisatorer og det er talrige gange kommet i nyheder, dog forgæves.
og du skal selvfølgeligt tørre det af på migranter

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjNoI3C8bXKAhWHEXIKHRcIASUQFghJMAQ&url=http%3A%2F%2Fforum.woman.dk%2Fdebatten%2Fdit-liv%2Fhar-du-vaeret-i-egypten&usg=AFQjCNHTkjTCZICdxTSqI8kGWApCLH8c8Q

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 19, 2016, 01:46:58 pm »
GuBBi:
Citér

Jeg må vel hellere svare på det indlysende, inden du beskylder mig for at ville kommandere de syge ud på hårdt fysisk arbejde på sneklædte marker, bevogtet af SS-lignende lyshårede mænd i "sømstøvler"! Jeg mener, det er jo den alvor, du plejer at gå til sagen med, når dine modstandere vover et pip....

Jeg bebrejder naturligvis først og fremmest politiker-flertallet, at de igen-igen lader tusinder og atter tusinder vandre ind i danskernes fædreland. Uden denne invasion var risikoen for, at vi får disse smitsomme sygdomme tilbage, jo meget minimal. Desuden bebrejder jeg regeringen, at man ikke screener indvandrere, når det kan lade sig gøre i vore nabolande.

Nu kan sygdomme, for fanden, jo også komme til landet med den lovlige turister som kommer fra de områder! Vil du også have dem screenet før de bliver lukket ind i "dit" lille kongerige?
Få dig et liv i stedet for konstant at sidde og trævle nettet igennem for flygtningehistorier du kan hidse dig op over.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Hellefront

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 19, 2016, 01:53:56 pm »
Det er mig:
Citér
I årtier har det været kendt at det ikke er ufarligt at rejse til Egypten, titusinder af Danskere har glemt at få stivkrampe behandling før de rejser
Samme statens seruminstitut sender gang på gang advarsler ud fordi det er et problem.

Samme gør rejse organisatorer og det er talrige gange kommet i nyheder, dog forgæves.

Det synes smuttet forbi din opmærksomhed, hvor difteri blev fundet: To "flygtninge" fra Libyen.
Det er dig, der forsøger at tørre det af på danske turister - og du ved det. Indvandrer-lobbyister opererer imidlertid efter det kendte princip "går den, så går den." Det er usmagligt, da der er tale om en farlig smitsom sygdom. Alvoren i det bør afholde selv det ekstreme venstre fra at prøve at slå plat på det.
« Senest Redigeret: Januar 19, 2016, 02:06:38 pm af Hellefront »

Hellefront

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 19, 2016, 02:04:23 pm »
Landboen:
Citér
Nu kan sygdomme, for fanden, jo også komme til landet med den lovlige turister som kommer fra de områder! Vil du også have dem screenet før de bliver lukket ind i "dit" lille kongerige?
Få dig et liv i stedet for konstant at sidde og trævle nettet igennem for flygtningehistorier du kan hidse dig op over.

Det ville måske være en god idé, jævnfør HIV.
Men i hvert fald synes jeg, at både dit og "Det er mig"s indlæg er styret af indvandrer-lobbyistisk plat. (Se mit svar til ham.) Smitsomme sygdomme er ét blandt flere onder, som dukker op i kølvandet på de landevejsvandrende velfærdssøgere. Og de to libyske personer FINDES altså. Jeg har ikke opfundet dem!

Vil ønske for dig, at du (vist efter megen søgning for nylig) omsider "får dig" et fast arbejde. Det kunne måske minimere dine mange hadske indlæg herinde.

Mit banderi var en parodi på den "friske", intellektuelle GuBBi. Jeg bander ellers ikke meget. 

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 19, 2016, 02:06:37 pm »
Stort set alle er vaccineret mod difteri via børnevaccinationsprogrammet.

http://www.vaccination.dk/sygdomme/difteri/

Vi bør også udvikle en vaccination imod hysteri.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Hellefront

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 19, 2016, 02:13:23 pm »
Anklageren:
Citér
Stort set alle er vaccineret mod difteri via børnevaccinationsprogrammet.
http://www.vaccination.dk/sygdomme/difteri/

Vi bør også udvikle en vaccination imod hysteri.

Arj, jeg er ikke sikker på, at en vaccine er nødvendig til det sidste. En nu afdød læge, jeg kendte personligt, har engang fortalt mig, at en smældende lussing gør det fornødne. Hvis det kunne praktiseres på folk, der ser nazister og neo-nazister bag hveranden lygtepæl, ville meget - ikke mindst Din-debat - se anderledes ud!   :girl_haha:

Det er mig

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 19, 2016, 02:36:35 pm »
Det er mig:
Citér

Det synes smuttet forbi din opmærksomhed, hvor difteri blev fundet: To "flygtninge" fra Libyen.
Det er dig, der forsøger at tørre det af på danske turister - og du ved det. Indvandrer-lobbyister opererer imidlertid efter det kendte princip "går den, så går den." Det er usmagligt, da der er tale om en farlig smitsom sygdom. Alvoren i det bør afholde selv det ekstreme venstre fra at prøve at slå plat på det.

Den var slet ikke smuttet forbi, det sørger frikadeller partiet nok for, vel vidende at det er et helt almindigt stuk regerings arbejde at sørge for
dit og mit helbred og smitte faren som specielt Tyskland er påpasseligt med.

Det er til gengæld usmageligt som du prøver at tørre det af på uskyldige migranter, men det er også meget forventeligt, jeg har indtil vider ikke
set et eneste indlæg eller svar fra dig som ikke handler om indvandre, asyl søgere eller migranter.
Kom igen

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 19, 2016, 03:21:43 pm »
GuBBi:
Citér

Fair nok at bebrejde regeringen (inklusiv støttepartier naturligvis) at de ikke får screenet de flygtninge der kommer ind, for smitsomme sygdomme.
Jeg er ikke selv så klar til at bebrejde regeringen for at der kommer folk herop, for det er en smule ude af deres hænder. Men synes godt vi kan bebrejde Europa som helhed for ikke at have opbygget et ordenligt flygtningesamarbejde så de har strømme ikke vandrer hele europa igennem.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 19, 2016, 03:55:16 pm »
Landboen:
Citér

Det ville måske være en god idé, jævnfør HIV.
Men i hvert fald synes jeg, at både dit og "Det er mig"s indlæg er styret af indvandrer-lobbyistisk plat. (Se mit svar til ham.) Smitsomme sygdomme er ét blandt flere onder, som dukker op i kølvandet på de landevejsvandrende velfærdssøgere. Og de to libyske personer FINDES altså. Jeg har ikke opfundet dem!

Vil ønske for dig, at du (vist efter megen søgning for nylig) omsider "får dig" et fast arbejde. Det kunne måske minimere dine mange hadske indlæg herinde.

Mit banderi var en parodi på den "friske", intellektuelle GuBBi. Jeg bander ellers ikke meget.
Hadske indlæg??????
Nåhhh de indlæg der ikke er rygklapperskriverier til fordel for dig og dine nazilignende venner.
At jeg ligefrem skulle skrive indvandrer-lobbyistisk plat må du meget gerne dokumentere.
Jeg har en ret klar holdning til den indvandring der finder sted pt. Jeg er blot ikke så hadsk og fremmedfjentlig i mine skriverier som du og dine venner er det.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 19, 2016, 04:09:16 pm »

Hadske indlæg??????
Nåhhh de indlæg der ikke er rygklapperskriverier til fordel for dig og dine nazilignende venner.
At jeg ligefrem skulle skrive indvandrer-lobbyistisk plat må du meget gerne dokumentere.
Jeg har en ret klar holdning til den indvandring der finder sted pt. Jeg er blot ikke så hadsk og fremmedfjentlig i mine skriverier som du og dine venner er det.

Hvad så med dig og dine pol-pot lignende masse myrdende kommunistvenner, og dine masse voldtagende terrorist venner - skulle de være bedre ?

Nej dit had er ikke fremmedfjendtligt for det er kun danskerne du hader.
« Senest Redigeret: Januar 19, 2016, 04:13:23 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du er nærmest en debatrobot
« Svar #13 Dato: Januar 19, 2016, 04:33:59 pm »

Hvad så med dig og dine pol-pot lignende masse myrdende kommunistvenner, og dine masse voldtagende terrorist venner - skulle de være bedre ?

Hvis jeg husker rigtigt, er Landboen tilhænger af Venstre, og da du har meget begrænsede svarmuligheder, så du vil selvfølgelig ramme ret langt forbi nogen gange :biggrin:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Du er nærmest en debatrobot
« Svar #14 Dato: Januar 19, 2016, 05:44:03 pm »

Hvis jeg husker rigtigt, er Landboen tilhænger af Venstre, og da du har meget begrænsede svarmuligheder, så du vil selvfølgelig ramme ret langt forbi nogen gange :biggrin:

Når han kan kalde, jeg tror det var hellefreds venner, for nazister over en bred front ved vi udmærket hvor han står, - det kan vi ikke bruge dig til at belære os om.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.