Forfatter Emne: Er Muslimer virkeligt klogt nok  (Læst 7324 gange)

Det er mig

• Gæst
Er Muslimer virkeligt klogt nok
« Dato: Januar 18, 2016, 03:22:21 pm »
Hvis de gjorde som Europæerne gjorde i f.eks. Syd Afrika.

Først myrde dem som ikke lytter, derefter plyndre landet for ressourcer, imens processen er i gang myrde de originale befolkning bare som
et sport og tidsfordriv. (bushmand)
Herefter ansatte de indfødte som slaver på de beslaglagte plantager og  miner.
Indføre segregation/apartheid.

Vil du finde dig ind hvis Muslimer gjorde så noget ond mod os, eller vil du protestere

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
Sv: Er Muslimer virkeligt klogt nok
« Svar #1 Dato: Januar 18, 2016, 03:38:33 pm »
Først kom lige tilbage til nutid.. hvad der skete i 1400 tallet kan ingen i dag - stå til regnskab for, vi skulle gerne være blevet klogere !

Vidste du ikke, at det er muslimernes (Islams) mål, at overtage hele verden ?

Citér
Først Irak-Syrien – så hele verden

http://blogs.bt.dk/verdenifoelgekhader/2014/06/12/forst-irak-syrien-sa-hele-verden/

Det er mig

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 18, 2016, 05:27:57 pm »
Først kom lige tilbage til nutid.. hvad der skete i 1400 tallet kan ingen i dag - stå til regnskab for, vi skulle gerne være blevet klogere !

Vidste du ikke, at det er muslimernes (Islams) mål, at overtage hele verden ?

Citér
Først Irak-Syrien – så hele verden

http://blogs.bt.dk/verdenifoelgekhader/2014/06/12/forst-irak-syrien-sa-hele-verden/

Mærkeligt at hukommelse er så selektivt, og viden så nemt ignorerede.

Apartheid sluttede officielt i 1994, altså "officielt"
Kender du navner som Cecil Rhodes, historien om Bushmand, Rhodesien, Swaziland, Congo, Karin Blixen, Desmond Tutu, Mandela

Selv Boko Haram udspringer fra de konflikter de hvide satte i gang.
Ved ikke om du vil lære noget om Syd Afrika, men hvis det er tilfældet kan jeg anbefale læse linket, så er du hurtigt med igen

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjw6Y-F47PKAhVngXIKHaJmBkgQFggdMAA&url=http%3A%2F%2Fu-landsnyt.dk%2Fnode%2F120143&usg=AFQjCNED8bPj0qM-3GZ-Tq-ObM82IWCPEQ

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 18, 2016, 05:47:36 pm »
Det begyndte i 1400 tallet - har jeg læst.

Er det din alvorlige mening, at mennesker skal straffes for, hvad afdøde mennesker har gjort ?

At andres fejltagelser - giver Islamister retten til, at overtage verden  :blink: :bad:

At vi skal sættes flere tusind år tilbage -  i måden at leve på = islam.

Det er en underlig tankegang du har  :bb:

Det er mig

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 18, 2016, 06:18:59 pm »
Det begyndte i 1400 tallet - har jeg læst.

Er det din alvorlige mening, at mennesker skal straffes for, hvad afdøde mennesker har gjort ?

At andres fejltagelser - giver Islamister retten til, at overtage verden  :blink: :bad:

At vi skal sættes flere tusind år tilbage -  i måden at leve på = islam.

Det er en underlig tankegang du har  :bb:

Mht, 1400 tallet har du læst forkert, det er 1900 tallet.

Om vi skal straffes for hvad der skete, svaret er nej. Men vi bliver straffede og en af de straffe er de mange migranter vi ser i dag.
De er bl.a. resultatet af vores politik i 1900 tallet, og det rager os.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 18, 2016, 09:20:09 pm »
Du åbnede din tråd:

Citér

Du nævnte ikke noget om Apartheid !

Citér
Postet af: Det er mig
« Dato: I dag ved 03:22:21 pm » Indsæt citat

Først myrde dem som ikke lytter, derefter plyndre landet for ressourcer, imens processen er i gang myrde de originale befolkning bare som

Vil du finde dig ind hvis Muslimer gjorde så noget ond mod os, eller vil du protestere

Og jeg søgte og fandt dette:

https://afrika.dk/vidensbank/sydafrika-under-apartheid/sydafrika-f%C3%B8r-apartheid

Citér
I 1488 så de første hvide mennesker Sydafrika. Det var portugiseren Bartholomeu Dias, der var sejlet dertil i håb om at finde en søvej til Indien. På det tidspunkt hvor de første hvide dukkede op på Sydafrikas kyster regner man med, at der boede op mod 2 millioner mennesker i landet. Da det gik op for de øvrige europæiske søfartsnationer England, Frankrig, Holland også Danmark, at det var muligt at komme til Asien ad denne vej, blev Sydafrika et vigtigt sted for anskaffelse af proviant. Det var hollænderne, som var tidens største søfartsnation, der for alvor begyndte at bygge en forsyningsstation på Sydafrikas kyst. Hollænderne gav byen navnet Kapstaden (Cape Town). I starten var denne by kun tiltænkt som forsyningsstation og ikke for bosættelse. Men det dejlige klima fik mange til at bosætte sig i området.

Citér
Englændernes overtagelse af Kapstaden var på mange måder boerne imod. De brød sig ikke om englændernes relative moderne og liberale styre og blev dybt chokerede, da englænderne forbød handel af slaver i 1808.
Citér
I 1910 blev Sydafrika samlet med status under det britiske imperium. Med oprettelsen af den Sydafrikanske Union under hvidt magtmonopol dannedes der i løbet af nogle år forskellige politiske modbevægelser. ANC (African National Congress) i 1912 som den første politiske organisation for frie sorte, og i 1914 Nationalistpartiet med baggrund i anti-britisk og racistisk politik. En jordlov året forinden, i 1913, bestemte hvor sorte måtte eje jord, hvilket kun svarede til 7% af landet.

Og det skulle så være begrundelsen for -  at islam vil overtage hele verden   :dash2:

Hvad foregår der i hovedet på dig  :connie_22:

Du sidder og undskylder terrorister !

Det er mig

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 19, 2016, 08:45:41 am »
Du åbnede din tråd:

Citér

Citér

https://afrika.dk/vidensbank/sydafrika-under-apartheid/sydafrika-f%C3%B8r-apartheid

Citér
I 1488 så de første hvide mennesker Sydafrika. Det var portugiseren Bartholomeu Dias, der var sejlet dertil i håb om at finde en søvej til Indien. På det tidspunkt hvor de første hvide dukkede op på Sydafrikas kyster regner man med, at der boede op mod 2 millioner mennesker i landet. Da det gik op for de øvrige europæiske søfartsnationer England, Frankrig, Holland også Danmark, at det var muligt at komme til Asien ad denne vej, blev Sydafrika et vigtigt sted for anskaffelse af proviant. Det var hollænderne, som var tidens største søfartsnation, der for alvor begyndte at bygge en forsyningsstation på Sydafrikas kyst. Hollænderne gav byen navnet Kapstaden (Cape Town). I starten var denne by kun tiltænkt som forsyningsstation og ikke for bosættelse. Men det dejlige klima fik mange til at bosætte sig i området.

Citér
Englændernes overtagelse af Kapstaden var på mange måder boerne imod. De brød sig ikke om englændernes relative moderne og liberale styre og blev dybt chokerede, da englænderne forbød handel af slaver i 1808.
Citér
I 1910 blev Sydafrika samlet med status under det britiske imperium. Med oprettelsen af den Sydafrikanske Union under hvidt magtmonopol dannedes der i løbet af nogle år forskellige politiske modbevægelser. ANC (African National Congress) i 1912 som den første politiske organisation for frie sorte, og i 1914 Nationalistpartiet med baggrund i anti-britisk og racistisk politik. En jordlov året forinden, i 1913, bestemte hvor sorte måtte eje jord, hvilket kun svarede til 7% af landet.

Og det skulle så være begrundelsen for -  at islam vil overtage hele verden   :dash2:

Du åbnede din tråd:

Citér

Citér

Citér

Citér
Citér

Lyjse, du har gjort fremskrid, men lad endeligt være med at forme min meninger, eller bekymre dig om hvad der foregår i mit hovet.
Hold dig venligst til bolden

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 19, 2016, 02:55:46 pm »
Ok - du skrev:

Citér

Vil du det ?

Og det giver ikke muslimerne ret til at være onde  - fordi andre har været det, i tidens løb - der er ingen undskyldning !

« Senest Redigeret: Januar 19, 2016, 02:57:58 pm af lyjse »

Det er mig

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 19, 2016, 03:45:19 pm »
Ok - du skrev:

Citér

Vil du det ?

Og det giver ikke muslimerne ret til at være onde  - fordi andre har været det, i tidens løb - der er ingen undskyldning !

Jeg vil ikke finde mig i noget som helst fra Muslimers side, jeg kan ikke lide dem ret meget, vil ikke bo hvor de bor og ikke dele mit hus med dem.
Dog kender jeg en del flinke
Som mit indlæg startede med, så tror jeg ikke at de er klogt nok at gøre som Europæerne gjorde for hundred år siden i Afrika.

Når det er sagt, så taler vi om mennesker, som er skabt på lige fod med dig og mig, de fortjener et rimeligt behandling af mig og resten
af vores verden, hvis ikke andet bare for at vise dem hvordan man gør.
Dansk frikadeller parti skal ikke fortælle mig hvad jeg skal synes om andre, og jeg godkender ikke deres flæskesteg metoder.

Jeg kender ud over omtaler og nyheder om IS ikke nogen onde Muslimer, og jeg køber ikke al den pjat fra pressens side hvor hvert enkelt fejl eller overgreb de upassende unge laver skal fremhæves i nyheder som om vi ikke har nok med de alkoholiserede og stofmisbrugende vildfaren Danske unge.

Du har ret, historien retfærdiggør ingen undskyldninger, men det siger sandeligt også noget om hvor vi kan ende, hvis vi ikke passer på

« Senest Redigeret: Januar 19, 2016, 03:55:31 pm af Det er mig »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 19, 2016, 04:09:06 pm »
Jeg vil heller ikke bo i et muslimsk land, dem der gør det f.eks. kristne, må finde sig i, at blive halshugget og få brændt deres kirker ned.

Hvis muslimerne vil indordne sig under danske forhold - ikke stille krav til kosten i børnehaver / sygehuse m.m. - ikke voldtage vores piger, og ikke stikke vores unge mænd ned med knive - ikke bombe og ikke  brænde container  af, for derefter at kaste sten efter brandmændene, når de kommer for at redde andres liv o.s.v. og o.s.v. - så var det noget andet.

Hvis de kan opføre sig ordentligt, og tjene deres egne penge, være taknemmelige over, at vi åbner vores land for dem, selvom vi har fattige hjemløse, der må ligge og sove i kulden - ældre der ikke kommer i bad og får den pleje de har behov for - men har betalt deres skat i  50 år ... børnene .. der må spares på skoler og børnehaver o.s.v.  ja hvis de vil være taknemmelige over, at andre må undvære for deres skyld, så er det OK.

Du tror åbenbart ikke på, hvad du kan læse i nyhederne.. går du med bind for øjnene.. hvad med alle dem, det går ud over.. dem er du ligeglad med.. en ung mand, blev stukket ned på Valby station, jeg har en søn, der også tager toget fra Valby station..  skal vi ikke kunne færdes frit i vores eget land ?

Hvis alle forbryderne blev sendt hjem, så kan de slås dernede, og vi kunne få fred.

De trækker jo bare krigen med herop !

Hvor blev vores gode gamle Danmark af..det er ikke det land vi kendte engang.

« Senest Redigeret: Januar 19, 2016, 04:11:56 pm af lyjse »

Det er mig

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 19, 2016, 04:39:01 pm »
Jeg vil heller ikke bo i et muslimsk land, dem der gør det f.eks. kristne, må finde sig i, at blive halshugget og få brændt deres kirker ned.

Hvis muslimerne vil indordne sig under danske forhold - ikke stille krav til kosten i børnehaver / sygehuse m.m. - ikke voldtage vores piger, og ikke stikke vores unge mænd ned med knive - ikke bombe og ikke  brænde container  af, for derefter at kaste sten efter brandmændene, når de kommer for at redde andres liv o.s.v. og o.s.v. - så var det noget andet.

Hvis de kan opføre sig ordentligt, og tjene deres egne penge, være taknemmelige over, at vi åbner vores land for dem, selvom vi har fattige hjemløse, der må ligge og sove i kulden - ældre der ikke kommer i bad og får den pleje de har behov for - men har betalt deres skat i  50 år ... børnene .. der må spares på skoler og børnehaver o.s.v.  ja hvis de vil være taknemmelige over, at andre må undvære for deres skyld, så er det OK.

Du tror åbenbart ikke på, hvad du kan læse i nyhederne.. går du med bind for øjnene.. hvad med alle dem, det går ud over.. dem er du ligeglad med.. en ung mand, blev stukket ned på Valby station, jeg har en søn, der også tager toget fra Valby station..  skal vi ikke kunne færdes frit i vores eget land ?

Hvis alle forbryderne blev sendt hjem, så kan de slås dernede, og vi kunne få fred.

De trækker jo bare krigen med herop !

Jeg tror at meget af hvad jeg læser er korrekt, selvom det er lidt farverigt, lidt for meget, men ALLE er uskyldigt til den dag hvor de bliver dømt.

Nej, jeg tror ikke at Morten Koch landet kommer tilbage, vi har heldigt gjort fremskrid, ikke alt var som det skulle være dengang.
Og som du selv er inde på, er hvad der skete for hundred år tilbage ikke noget som vi kan bruge til noget.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 19, 2016, 10:14:46 pm »
Jeg tænker ikke tilbage til Morten Koch - men bare 25 år tilbage... eller først i firserne, hvor de gamle havde det godt, trods der var nogen, der kaldte de år  - for "fattigfirserne" .. led de gamle ingen nød.

Jeg så lige på TV journalisterne besøgte en teltlejr - der var nogle fornuftige indvandrere imellem, en underviste de andre i engelsk, han havde været lærer, hvor han kom fra.

Men som flere af dem sagde, så kom de fra 20 forskellige lande, og mange flyttede krigen med - det var de fornuftige selvfølgelig kede af.

De burde slet ikke behandle deres asylsager, de skal bare ud af Danmark igen !

Vil de slås, kan de gøre det, hvor de kom fra !

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 19, 2016, 11:15:29 pm »
Jeg tænker ikke tilbage til Morten Koch - men bare 25 år tilbage... eller først i firserne, hvor de gamle havde det godt, trods der var nogen, der kaldte de år  - for "fattigfirserne" .. led de gamle ingen nød.

For det første tror jeg du husker et idyliseret billede af Danmar, for mens jeg har svært ved at finde præcise data derfra, så ved jeg at Danmark som helhed var væsenligt fattigere. For det andet er der faktisk en forklaring på hvordan specielt de ældre kunne have haft det bedre dengang. Der var langt færre ældre i forhold til andelen af befolkningen dengang:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 20, 2016, 01:10:51 am »
Jeg tror også at man skal passe på med at idyllisere fortiden. I 70´erne og 80´erne var de ældre danskere generelt utroligt usunde og røg og drak som gale. De fleste i mine bedsteforældres omgangskreds døde inden de blev 70 år, fordi de simpelthen levede meget usundt og røg, drak og spiste utroligt fed mad. Når jeg ser på de ældre i dag, er de generelt meget sundere og lever ofte til de er 80 eller 90. Og de hverken ryger eller drikker som gale og spiser også sundere end de ældre for 30-40 år siden.

Så havde folk det virkeligt så meget bedre i Morten Korch´s Danmark?

Det er mig

• Gæst
« Svar #14 Dato: Januar 20, 2016, 07:48:32 am »
Jeg tror også at man skal passe på med at idyllisere fortiden. I 70´erne og 80´erne var de ældre danskere generelt utroligt usunde og røg og drak som gale. De fleste i mine bedsteforældres omgangskreds døde inden de blev 70 år, fordi de simpelthen levede meget usundt og røg, drak og spiste utroligt fed mad. Når jeg ser på de ældre i dag, er de generelt meget sundere og lever ofte til de er 80 eller 90. Og de hverken ryger eller drikker som gale og spiser også sundere end de ældre for 30-40 år siden.

Så havde folk det virkeligt så meget bedre i Morten Korch´s Danmark?

Godt set.