Forfatter Emne: Invitationer via www.onlinefotoservice.dk?  (Læst 2515 gange)

Offline AnneS (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Invitationer via www.onlinefotoservice.dk?
« Dato: Maj 01, 2013, 01:49:57 pm »
Hej Alle

Jeg skal til at lave invitationer til Lillepigens barnedåb. Jeg vil gerne have så personlige invitationer som muligt...gerne med et billede eller to af lillepigen. Jeg har fundet en masse muligheder på en hjemmeside (http://www.onlinefotoservice.dk/kort-og-invitationer/kort-saet-med-10-stk.html), og der er egentlig også et par design, jeg synes om, men jeg kender ikke siden.

Så er der nogen, der har købt noget gennem hjemmesiden? Hvordan er kvaliteten?

På forhånd mange tak for jeres hjælp. :-)

Mange hilsner

Anne

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Invitationer via www.onlinefotoservice.dk?
« Svar #1 Dato: Maj 01, 2013, 03:07:31 pm »
Nej, jeg kender ikke det firma.
Synes i øvrigt det er en underlig maner, at tilmelde sig og lave et indlæg, der mere minder om reklame end et egentlig indlæg, uden at have gjort sig nogen anstrengelser for lige at sig hej her er jeg.......
Kan være jeg er helt galt på den - men desværre er det alt for ofte set at "folk" opretter sig udelukkende for at misbruge siden til gratis reklame.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Campanule

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 02, 2013, 09:00:28 am »
Jeg synes ikke, det på hjemmesiden ser ud til at være bedre end andre steder, men jeg har ikke benyttet dem

Offline AnneS (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 02, 2013, 09:57:45 am »
J.Hartmann...undskyld mig...men jeg har aldrig brugt et forum før, og jeg vidste ikke, man skulle lave en længere præsentation for at stille et spørgsmål. Jeg søgte på Google og så, at folk bruger siden til at få svar på alt muligt. Og jeg tænkte, jeg måske kunne få hjælp her.

Men hej, her er jeg. Jeg hedder Anne og er 28. Jeg har fornylig fået en datter, som skal døbes i nærmeste fremtid. Jeg bor i Nordjylland og kender ikke meget til dette forum...

Offline AnneS (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 02, 2013, 09:59:44 am »
Og til Campanule: Mange tak for dit svar :-)

Campanule

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 03, 2013, 08:04:36 am »
Velkommen til, AnneS

Jeg er selv fra Nordjylland men bor i København nu - har boet der i mange år. Det bliver spændende med barnedåb

Jeg har gennem årene fået lavet flere ting hos www.vistaprint.dk - men det er nok heller ikke bedre end andre steder. Jeg har dog været glad for de ting, jeg har fået lavet. Meeeen de sendte lige lovlig mange nyhedsmails ud, så det frameldte jeg igen

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 03, 2013, 03:18:43 pm »
J.Hartmann...undskyld mig...men jeg har aldrig brugt et forum før, og jeg vidste ikke, man skulle lave en længere præsentation for at stille et spørgsmål. Jeg søgte på Google og så, at folk bruger siden til at få svar på alt muligt. Og jeg tænkte, jeg måske kunne få hjælp her.

Men hej, her er jeg. Jeg hedder Anne og er 28. Jeg har fornylig fået en datter, som skal døbes i nærmeste fremtid. Jeg bor i Nordjylland og kender ikke meget til dette forum...
hvis du vidste hvor mange der "bare lige...." opretter sig, smider links til mere eller mindre seriøse sider, og så hører man ikke mere fra/til dem... Derfor mit lidt sure opstød.

Og ellers ville jeg da stadig mene, at det er god opdragelse lige at sige hej når man kommer ind i et nyt hus!

Men velkommen til.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Offline AnneS (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 13, 2013, 02:36:31 pm »
Hmm...det kan godt være, det er "god opdragelse lige at sige hej", men det vidste jeg ærlig talt ikke var nødvendigt. Jeg troede alle og enhver kunne bruge forummet, som de ville.

Og ja, jeg må indrømme, at jeg ikke kommer så meget her i forummet. Jeg tænkte bare, at det kunne være et godt sted at spørge andre til råds - derfor oprettede jeg mig. Jeg tvivler på, jeg selv kommer til at give min mening i særlig mange debatter, men jeg skal da prøve at huske at melde mig en gang imellem...

Og tak for jeres svar. Jeg kender godt Vistaprint og har tidligere prøvet dem, men jeg synes, de sender alt alt for mange mails. Det er ikke til at holde ud. Derfor ville jeg gerne prøve noget andet.

Jeg endte med Onlinefotoservice.dk, og jeg har været fuldt ud tilfreds. På et tidspunkt skal jeg vist prøve et af deres andre fotoprodukter - overvejer bl.a. dette vendespil (http://www.onlinefotoservice.dk/fotogaver/spil-og-toejdyr/vendespil.html) med mine egne billeder! Det kunne være en mega sjov julegave til mine søsters børn :-D

Campanule

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juni 13, 2013, 07:54:40 pm »
Ja det er det med de mange mails. De tæppebomber jo nærmest folk med mails  :biggrin:

Det lyder godt, hvis du kigger ind engang imellem

Og så vil jeg lige kigge på dit link

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 14, 2013, 05:00:48 pm »
J.Hartmann...undskyld mig...men jeg har aldrig brugt et forum før, og jeg vidste ikke, man skulle lave en længere præsentation for at stille et spørgsmål.

Det skal du heller ikke. J.Hartmann har det med at være noget krakilsk iblandt.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 18, 2013, 02:53:30 pm »
SUK - ikke underligt at der ikke er mere debat her.
Krakilsk?? Fordi man forventer en smule høflighed.

Måske tiden bare er til, at man skal søge andre græsgange.