Forfatter Emne: Overgreb splitter venstrefløjen  (Læst 3682 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Du virker faktisk ikke, som om du er rigtig klog
« Svar #15 Dato: Januar 13, 2016, 06:09:57 pm »

De mange mænd og kvinder, der har svaret, at de føler sig trygge i politiets undersøgelse - forsvarer og undskylder ikke voldtægstsmændene i Køln og de andre steder,

Man skal være en rendyrket tosse, for at tænke sådan.

Det er ikke så underligt, at ingen gider stemme på jeres slags.

Er du helt sikker på du ikke har fået sne-kuller ?

Jep -  for jeg har ikke skrevet andet, end at danskerne føler sig trygge, og så skal man lede længe efter noget mere idiotisk at skrive.

Citat:

JALEH TAVAKOLI
Min opfordring til de virkelighedsfjerne, faktaresistente og postfaktuelle på venstrefløjen, er at de i stedet begynder at beskæftige sig med fiktion, det ville være meget lettere for dem selv, og meget mere meningsfyldt for debatten.

http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/jalehtavokoli/ECE8360958/ikke-kun-vores-vaerdier-men-selve-virkeligheden-er-i-fare/
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Er politi, brandfolk og ambulancer trygge i voldsmose ?
« Svar #16 Dato: Januar 13, 2016, 06:28:29 pm »

De mange mænd og kvinder, der har svaret, at de føler sig trygge i politiets undersøgelse - forsvarer og undskylder ikke voldtægstsmændene i Køln og de andre steder,

Man skal være en rendyrket tosse, for at tænke sådan.

Det er ikke så underligt, at ingen gider stemme på jeres slags.

Er du helt sikker på du ikke har fået sne-kuller ?

Jep -  for jeg har ikke skrevet andet, end at danskerne føler sig trygge, og så skal man lede længe efter noget mere idiotisk at skrive.

Politiets interne papirer afslører: Så farlige er nordafrikanske flygtninge

Som hovedregel må Kølns politibetjente ikke arbejde alene, når de skal anholde eller kontrollere identiteten af unge, kriminelle nordafrikanere, der internt i politiet betegnes som »nafrier« - kort for politirapportens N.Afrikaner.

De unge mænd anses for så farlige og aggressive, at politibetjentene kun bør gå til dem parvis, og helst i grupper på tre eller flere. Det viser interne arbejdspapirer fra et analyseprojekt for Kølns politi, som journalister fra det lokale dagblad Kölner Stadt-Anzeiger har fået adgang til.

http://www.bt.dk/udland/politiets-interne-papirer-afsloerer-saa-farlige-er-nordafrikanske-flygtninge
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Du virker faktisk ikke, som om du er rigtig klog
« Svar #17 Dato: Januar 13, 2016, 07:17:00 pm »
Aldrig har jeg benægtet, at indvandrere fra ikke vestlige lande er mere kriminelle end danskerne er.

Det får mig bare ikke til at besvime.

Citat:

JALEH TAVAKOLI
Min opfordring til de virkelighedsfjerne, faktaresistente og postfaktuelle på venstrefløjen, er at de i stedet begynder at beskæftige sig med fiktion, det ville være meget lettere for dem selv, og meget mere meningsfyldt for debatten.

http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/jalehtavokoli/ECE8360958/ikke-kun-vores-vaerdier-men-selve-virkeligheden-er-i-fare/

Hard Syssel

• Gæst
Sv: Du virker faktisk ikke, som om du er rigtig klog
« Svar #18 Dato: Januar 13, 2016, 07:48:10 pm »
Anklageren:
Citér

Nej, hvad rager det "latterlige lille land" i det hele taget én, som sidder oppe på isen og udspyr giftigheder dagen lang. Om det lille folk, som - ikke mindst kvinderne - må døje med det islamiske kvindesyn og hvad deraf følger!

Anklageren

• Gæst
Hvad forstand har en tastaturkriger på kvindekamp?
« Svar #19 Dato: Januar 13, 2016, 10:07:57 pm »
Jeg tvivler meget stærkt på, at der er nogen her, som har gjort så meget for voldsramte kvinder, som jeg har. Jeg undgår så vidt muligt vold, men jeg er opvokset i et hårdt kvarter, og kan godt forsvare mig selv, når det kniber.

Nu er det ganske vist længe siden, men jeg havde engang et kollektiv. Det kan man per definition ikke have, men det var mig, der ejede huset (en to etages ejendom).

Min kone døde da hun var 31 år gammel, og da hun var mit livs kærlighed, kom jeg i krise og kunne ikke sove, fordi mine tanker kørte i ring omkring hendes død.

Jeg blev også ret ligeglad med mig selv, og samtidig omdannede jeg kollektivet til et kvindehus, hvor jeg også selv boede. Det var ikke sådan et lukket kvindehus, som man ellers kender.

Jeg stillede mig fysisk imellem kvinderne, og de mænd der forfulgte dem. Det var ikke planlagt, men det blev jeg ligesom nødt til. Tre gange skulle jeg skydes af nogen, der kunne finde på det, og der var andre alvorlige episoder. Jeg have mange kammerater af forskellig typer, og også nogen som var vant til den slags, så når det kneb hjalp de.

Jeg gjorde det nok fordi, at der skulle så meget til at få mine tanker væk fra min afdøde kone, så jeg havde noget at gå op i, indtil jeg kunne komme videre. Det var som sagt ikke planlagt, så det er nærmere en forklaring på, at jeg ikke trak følehornene til mig.

Det vil sige, at jeg med min egen krop har forsvaret voldsramte kvinder - reddet dem ud af deres forhold - og jeg har også forhindret mindst en voldtægt. Selvfølgelig skete det ikke uden at nogen kom til skade, men det blev holdt på et minimum, og jeg blev ikke straffet. Det var jo sådan set også mig, der var den uskyldige.

Derfor føler jeg mig ikke ramt af sådan nogen debatkrigere som jer.

Jeg tog vist nok også alt det der skete ret roligt, det er jo ikke alle der hidser sig op hele tiden.

Jeg holdt først op da mit nye liv begyndte at kede mig, og kvinderne var heller ikke solidariske nok, når det kom til stykket.

Noget af det værste man kan forestille sig er, at der bliver dannet borgerværn af sådan nogen borgere, hvor blodet koger hele tiden (og som kender selveste SANDHEDEN).

Anklageren:
Citér

Nej, hvad rager det "latterlige lille land" i det hele taget én, som sidder oppe på isen og udspyr giftigheder dagen lang. Om det lille folk, som - ikke mindst kvinderne - må døje med det islamiske kvindesyn og hvad deraf følger!
« Senest Redigeret: Januar 13, 2016, 11:03:46 pm af Anklageren »