Forfatter Emne: Overgreb splitter venstrefløjen  (Læst 3683 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Overgreb splitter venstrefløjen
« Dato: Januar 12, 2016, 09:42:37 pm »
Kors i røven hvor er venstrefløjs politikerne nogle hyklere at høre på.

Nu kommer de og påstår de har været naive og kun undertrykt og fortiet kriminaliteten, volden og voldtægterne fra muslimerne, fordi de selv var bange for at blive kaldt racister.

Det har de ellers haft temmelig travlt med at kalde kritikerne af truslerne og volden, netop for at den kunne fortsætte så længe som muligt.

Så de er stadig lige naive hvis de tror folk hopper på den, og regner med de skulle være blevet klogere nu ? - slet ikke - det bliver de nemlig aldrig.

De vidste udmærket hvad de gjorde, og de gjorde det med vilje, og de ønsker at fortsætte. De indser nemlig aldrig selv hvor naive de er, men andre får det at føle temmelig kontant.

Så danskerne hopper forhåbentlig ikke på deres dumme undskyldninger nu, for så bliver det da først rigtig slemt.

I kølvandet på overgrebene i Köln og andre byer revser SF-formand Pia Olsen Dyhr venstrefløjen og feminister for at være berøringsangste i debatten om sammenhængen mellem kultur og seksuelle overgreb.
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE8360133/overgreb-splitter-venstrefloejen/
« Senest Redigeret: Januar 12, 2016, 09:45:05 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Lad nu være med at opkaste dig til ekspert
« Svar #1 Dato: Januar 12, 2016, 09:51:09 pm »
Du ved jo ikke engang, hvor mange voldtægter vi taler om.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Overgreb splitter venstrefløjen
« Svar #2 Dato: Januar 13, 2016, 06:57:04 am »
Tyske toppolitikere har ellers været ude med meldinger om, at der slet ikke er fundet overgreb sted. Og hvis der har, har det intet med Islam at gøre. Husk nu det: Det har intet med Islam at gøre!
Midlerne er underordnede.

Det er mig

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 13, 2016, 07:56:59 am »
Kors i røven hvor er venstrefløjs politikerne nogle hyklere at høre på.

Nu kommer de og påstår de har været naive og kun undertrykt og fortiet kriminaliteten, volden og voldtægterne fra muslimerne, fordi de selv var bange for at blive kaldt racister.

Det har de ellers haft temmelig travlt med at kalde kritikerne af truslerne og volden, netop for at den kunne fortsætte så længe som muligt.

Så de er stadig lige naive hvis de tror folk hopper på den, og regner med de skulle være blevet klogere nu ? - slet ikke - det bliver de nemlig aldrig.

De vidste udmærket hvad de gjorde, og de gjorde det med vilje, og de ønsker at fortsætte. De indser nemlig aldrig selv hvor naive de er, men andre får det at føle temmelig kontant.

Så danskerne hopper forhåbentlig ikke på deres dumme undskyldninger nu, for så bliver det da først rigtig slemt.

I kølvandet på overgrebene i Köln og andre byer revser SF-formand Pia Olsen Dyhr venstrefløjen og feminister for at være berøringsangste i debatten om sammenhængen mellem kultur og seksuelle overgreb.
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE8360133/overgreb-splitter-venstrefloejen/

Ikke kun det at venstre er splittede, de protestere nu også med banana politikken i eget parti.
http://eas8.emediate.eu/eas?camp=201683;ty=ct;EASLink=http://www.politiko.dk/nyheder/venstre-folk-protesterer-mod-regeringens-udlaendingepolitik

Før jeg kritisere nogen vil jeg gerne vente på en redegørelse fra politiet, DF har lige krævet en undersøgelse om hvor mange blevet forulempet i de sidste stuk tid.
Snart har vi tal på bordet takket være DF

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 13, 2016, 09:11:50 am »
Anklager: Da du er en mand er det nok ikke så mange sexovergreb begået over dig.
Men allerede i 70erne jagtede de tyrkiske fremmedarbejdere danske kvinder.
Jeg blev flere gange forfulgt og taget fat i med tåbelige spørgsmål, når jeg var i det lokale supermarkedet for at handle.
Der boede en stor del af disse tyrkere lige overfor.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Sharia

• Gæst
Anklageren er måske bøsse?
« Svar #5 Dato: Januar 13, 2016, 12:48:53 pm »
Anklager: Da du er en mand er det nok ikke så mange sexovergreb begået over dig.
Jeg blev flere gange forfulgt og taget fat i med tåbelige spørgsmål, når jeg var i det lokale supermarkedet for at handle.

Anklageren gider ej tage danske kvinder alvorlig?

Det er mig

• Gæst
Sv: Anklageren er måske bøsse?
« Svar #6 Dato: Januar 13, 2016, 01:13:11 pm »

Det har anklageren gode grunde til, lidt mindre end halvdelen af landets anmeldte voldtag sager er falsk, og i flere tilfælde er det kvinden som endte med at blive anklaget.
Når det er sagt, så er et voldtægt, et for meget, og det er skam vi ikke kan få hjælp fra politiets side at fange de mange forbrydere via Interpol fra næste år.

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 13, 2016, 01:21:56 pm »

Når det er sagt, så er et voldtægt, et for meget, og det er skam vi ikke kan få hjælp fra politiets side at fange de mange forbrydere via Interpol fra næste år.

Mon der findes noget eksempel på at en voldtægtsforbrydelse nogen sinde er blevet opklaret via interpol ?

Den slags sager plejer netop ikke, - i modsætning til så mange andre, - at være grænseoverskridende.

Så det var ikke det smarteste sted at bruge det argument.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Det bør gøres til noget frivilligt, om man føler sig tryg i hverdagen
« Svar #8 Dato: Januar 13, 2016, 02:02:02 pm »
Her på din debat er det ikke "tilladt" at føle sig tryg i hverdagen, og det lover ikke godt for fremtiden, at man ikke engang har frihed til at fortælle andre, at man føler sig tryg.

Trådløse-Anna formastede sig til at skrive: "Uuuh! vi er bange nu og må Hellere melde os ind i den Danske forening,  For en sikkerheds skyld."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1690.msg16828#msg16828

Utryghed har man så sandelig ikke lov til at ironisere over, for svaret lød:
"Men prøv engang at læse de kyniske, iskolde ord igen, skrevet af Trådløse-Anna, som altid har tårer og empati til overs i debatten, når noget - i hendes øjne - er uretfærdigt overfor muslimerne.

Men så snart det er "de forkerte", danske piger eller som i mit oplæg nogle stakkels sexslaver fra Mellemøsten, så forvandles hun til en hun-djævel, der ikke har anden kommentar til de ulykkelige pigers situation end en rå og ond latter. Hvad rager de hende, det billige skidt - og det er jo ikke her i landet.
Dér ser du den ækle røde kællings sande ansigt forvrænget til en hadefuld maske af foragt for individer af hendes eget køn, som udsættes for det værst tænkelige.
"

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1690.msg16881#msg16881

I teorien har vi ytringsfrihed og alle bør have tilladelse til at føle sig trygge i hverdagen - men man har bare at parere ordre og føle sig utryg - i det mindste her på debatten (men vistnok også andre steder)!

Det er ikke kun blandt muslimerne, man finder meget aggressive mennesker.

« Senest Redigeret: Januar 13, 2016, 02:39:05 pm af Anklageren »

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det bør gøres til noget frivilligt, om man føler sig tryg i hverdagen
« Svar #9 Dato: Januar 13, 2016, 02:37:11 pm »
Her på din debat er det ikke "tilladt" at føle sig tryg i hverdagen, og det lover ikke godt for fremtiden, at man ikke engang har frihed til at fortælle andre, at man føler sig tryg.

Trådløse-Anna formastede sig til at skrive: "Uuuh! vi er bange nu og må Hellere melde os ind i den Danske forening,  For en sikkerheds skyld."

"Men prøv engang at læse de kyniske, iskolde ord igen, skrevet af Trådløse-Anna, som altid har tårer og empati til overs i debatten, når noget - i hendes øjne - er uretfærdigt overfor muslimerne.

Men så snart det er "de forkerte", danske piger eller som i mit oplæg nogle stakkels sexslaver fra Mellemøsten, så forvandles hun til en hun-djævel, der ikke har anden kommentar til de ulykkelige pigers situation end en rå og ond latter. Hvad rager de hende, det billige skidt - og det er jo ikke her i landet.
Dér ser du den ækle røde kællings sande ansigt forvrænget til en hadefuld maske af foragt for individer af hendes eget køn, som udsættes for det værst tænkelige.
"

I teorien har vi ytringsfrihed og bør have lov til at føle sig trygge i hverdagen - men man har bare at parere ordre og føle sig utryg - i det mindste her på debatten (men vistnok også andre steder)!

Jeg kan ikke se andet end at anklageren her som sædvanlig forsøger at forsvare og undskylde voldtægstsmændene i Køln og de andre steder, udelukkende fordi det er indvandrere fra mellemøsten.

Mon han ville have været lige så "hjælpsom" med undskyldninger hvis det havde været en flok rockere, israelere eller amerikanere, eller Tyskere der havde voldtaget muslimske piger ?

« Senest Redigeret: Januar 13, 2016, 02:43:39 pm af Phil »

Anklageren

• Gæst
Du er og bliver en landsbytosse
« Svar #10 Dato: Januar 13, 2016, 02:43:26 pm »

"

I teorien har vi ytringsfrihed og bør have lov til at føle sig trygge i hverdagen - men man har bare at parere ordre og føle sig utryg - i det mindste her på debatten (men vistnok også andre steder)!

Jeg kan ikke se andet end at anklageren her som sædvanlig forsøger at forsvare og undskylde voldtægstsmændene i Køln og de andre steder, udelukkende fordi det er indvandrere fra mellemøsten.

Mon han ville have været lige så "hjælpsom" med undskyldninger hvis det havde været en flok rockere, israelere eller amerikanere ?

De mange mænd og kvinder, der har svaret, at de føler sig trygge i politiets undersøgelse - forsvarer og undskylder ikke voldtægstsmændene i Køln og de andre steder,

Man skal være en rendyrket tosse, for at tænke sådan.

Det er ikke så underligt, at ingen gider stemme på jeres slags.

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du er og bliver en landsbytosse
« Svar #11 Dato: Januar 13, 2016, 02:46:17 pm »

De mange mænd og kvinder, der har svaret, at de føler sig trygge i politiets undersøgelse - forsvarer og undskylder ikke voldtægstsmændene i Køln og de andre steder,

Er du helt sikker på du ikke har fået sne-kuller ?

Det er mig

• Gæst
« Svar #12 Dato: Januar 13, 2016, 03:40:45 pm »

Mon der findes noget eksempel på at en voldtægtsforbrydelse nogen sinde er blevet opklaret via interpol ?

Den slags sager plejer netop ikke, - i modsætning til så mange andre, - at være grænseoverskridende.

Jeg tror nu nok at du ved alt om de mange forskellige slags voldtægt, det er ikke kun piger som er offer her

Men mistanken om at du kun er efter Muslimer er der

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 13, 2016, 03:49:00 pm »

Jeg tror nu nok at du ved alt om de mange forskellige slags voldtægt, det er ikke kun piger som er offer her

Men mistanken om at du kun er efter Muslimer er der

mistanken om at du prøver at give alle andre skylden for muslimernes overgreb er der også.

Anklageren

• Gæst
Du virker faktisk ikke, som om du er rigtig klog
« Svar #14 Dato: Januar 13, 2016, 05:41:24 pm »

Er du helt sikker på du ikke har fået sne-kuller ?

Jep -  for jeg har ikke skrevet andet, end at danskerne føler sig trygge, og så skal man lede længe efter noget mere idiotisk at skrive.