Forfatter Emne: Studie over de sorte, også kaldet negrene, niggerne og negroide  (Læst 9293 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Studie over de sorte, også kaldet negrene, niggerne og negroide
« Svar #15 Dato: Januar 10, 2016, 05:48:47 pm »
Sociobiologerne har en tese om at negre fra fødslen har den biologiske arv, at de er gennemsnitligt er mindre begavede.

Alt indicier peger i den retning. Jeg ved ikke om Anklager og Carlo har noget, de ikke indtil videre har delt med os andre?

Den kulturmarxistiske og sikkert også kristne idee om at mennesket er en tabula rasa har indtil videre ikke meget empirisk belæg.

Som den højtærede lektor Blomme skrev her på din debat: "Afrika er en stor rodebutik" Og det er der et eller andet om. Hvorfor mon?

Tør I se denne lange video med Prof. Eugene Valberg discusses the connection between African language and the mind. https://www.youtube.com/watch?v=WAoNhacojmM   , hvis I får set den, er I måske mere anti-niger end jeg, bagefter.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: IQ-test er et ringe mål for intelligens
« Svar #16 Dato: Januar 10, 2016, 05:54:04 pm »
Næ, det er helt klart at folk der ikke kan definere hvad intelligens er, heller ikke kan se forskel på Superstudenten eller Milakovic, og derfor smider studenten ud og beholder den anden.

Det er da superintelligent af Milakovic at han gennemfører sit projekt.

Hvis man tog dig og anbragte dig i en zigøjnerlejr i Rumænien ville du ikke overleve ret længe. Så er zigøjnerne mere intelligente end dig.

Det er da helt klart, - de er intelligente på zigøjnervis. Jeg har lært en masse af at omgås dem, og har aldrig haft problemer med det.

Det var af dem jeg lærte hvordan du kan undgå zigøjnerne tager røven på dig når i handler.

Du skal heller ikke medbringe noget du ikke kan undvære når du besøger dem. Men naturligvis gerne små gaver, - det behøver ikke være noget dyrt, bare noget der viser du respekterer dem på lige fod med alle andre, og ikke bare kommer for at studere dem som dyr i zoo.

Jeg har haft mange sjove oplevelser med zigøjnere og kun ganske få ubehagelige.
Iøvrigt ligner deres måde at tænke på, meget den vi kender fra Philippinerne, Mexico og lignende steder.

De er alle intelligente på deres måde, afhængig af livsbetingelserne i det miljø de lever i.
Problemerne og IQ forskellen opstår i mange tilfælde først når du flytter dem og i samspillet med de nye omgivelser.

Men det er så bare mit indtryk, måske andre har andre erfaringer ?
« Senest Redigeret: Januar 10, 2016, 06:05:01 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Sv: Hvis man ser nærmere på Phils definition
« Svar #17 Dato: Januar 10, 2016, 06:00:38 pm »
Uha, noget personligt her .............. Jeg var da snotdum i folkeskolen og udsigten var at blive bondekarl, men fik da alligevel en god studentereksamen da jeg var omkring 30. Hvor intelligent er jeg så? Jeg giver ikke en dyt for intelligensbegrebet, for der er håbløse eksistenser der scorer relativt højt i Mensa-målinger. Og ligefrem gør deres omgivelser opmærksom på det, hvilket i sig selv ikke virker synderligt begavet.

Selvfølgelig har intelligens indflydelse på karaktererne, men man måler også meget andet end intelligens, når man giver karakterer.

Mange læreres skræk er "Brian" - der er intelligent - men ikke gider at følge med i skolen og som udnytter sin intelligens til at lave ballade.

Han får dårlige karakterer.

Hvis forældrene drikker og slås, så kommer fagene ofte i anden række, og de børn får også dårlige karakterer, uanset hvor intelligente de er.

Desuden belønnes flid, pligtopfyldenhed og lærerens sympatier - for at nævne nogen faktorer.

Uden at vide det, kan jeg forestille mig, at superstudenten Marius Youbi fra Cameroun er meget målrettet, ambitiøs og arbejder røven ud af bukserne for at komme ud af en vanskelig økonomisk og social situation hjemme i Cameroun (der er et meget fattigt land selv efter afrikanske forhold).

De danske studerende har mindre at kæmpe for, for de er sandsynligvis født med en sølvske i munden (den sociale arv er svær at bryde og æblet falde sjældent langt fra stammen - omend det hænder).

Anklageren

• Gæst
Det lyder interessant
« Svar #18 Dato: Januar 10, 2016, 06:21:04 pm »

Den kulturmarxistiske og sikkert også kristne idee om at mennesket er en tabula rasa har indtil videre ikke meget empirisk belæg.

Menneskets medfødte egenskaber og vores menneskesyn har altid haft min interesse.

Jeg mener bestemt ikke at du har ret i, at det er noget specielt marxistisk, at mennesket er født som en tabula rasa (ubeskrevet tavle som bare venter på, hvad der bliver skrevet på den). Jeg mener også, at det er den almindelige borgerlige opfattelse, at mennesket er født som en tabula rasa.

Jeg mener at mennesket bliver født med nogen sociale egenskaber, og at de af sig selv vil udvikle sig til at være sociale væsener, hvis det ikke bliver ødelagt af et dårligt miljø.

Den amerikanske psykolog Howard Gardner opregnede oprindeligt syv intelligenser i sin teori (siden har andre tilføjet to typer intelligens).

En af Gardners intelligenser er netop social intelligens.

Jeg må lige tilføje, at Gardner på ingen måde er marxist.

Jeg synes med andre ord, at en teori om at man skulle kunne måle en arvelig medfødt intelligens er lidt primitiv.

Her er Gardners oprindelige 7 intelligenser:

Den verbale/sproglige intelligens
Musikalsk intelligens
Matematisk/logiske intelligens (videnskabelig tænkning)
Den spatiale/visuelle intelligens
Den kropslige-kinæstetiske intelligens
Den intrapsykiske intelligens
Den interpsykiske intelligens

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #19 Dato: Januar 10, 2016, 06:32:18 pm »
Jeg mener at vi kan gå så langt tilbage som til græske filosofer, når det drejer sig om de ubeskrevne tavler. Det er ikke min hensigt udelukkende at kritisere marxismen (Eller kristendommen).

Mennesket er født med færdigheder. Ligesom en nyfødt kalv ikke har behov for at lære, hvordan man kommer op på benene, den gør det bare, hvis den er sund og rask.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #20 Dato: Januar 10, 2016, 06:35:58 pm »
Om Gardeners intelligenser, så er det et definitions spørgsmål. Vi kan derfor gøre Amalie fra paradis hotel til intelligent, fordi hun har gode sociale færdigheder(og udseendesmæssigt intelligent).

Anklageren

• Gæst
Et grundlæggende problem ved videnskabelig tænkning
« Svar #21 Dato: Januar 10, 2016, 06:54:03 pm »
PU skriver: "Sociobiologerne har en tese om at negre fra fødslen har den biologiske arv, at de er gennemsnitligt er mindre begavede."

Det er jo ikke sandt, for nogen sociobiologer har en tese om, at negre fra fødslen har den biologiske arv, at de er gennemsnitligt er mindre begavede - men mange afviser den tese.

Der er paralleller mellem sociobiologi og socialdarwinistiske og racehygiejne bevægelser - og den parallel møder man navnligt hos de sociobiologer der har en tese om, at negre fra fødslen har den biologiske arv, at de gennemsnitligt er mindre begavede

Det grundlæggende problem ved videnskabelig tænkning (og det gælder også intelligensforskningen) er, at det kun er det, man kan bevise, der eksisterer.

Det vil sige, at det man kan bevise i morgen ikke eksisterer endnu.

Hvis man tænker nærmere efter, så gælder det måske hovedparten af det, som er værd at vide om f.eks. intelligens - for om 100 år ved man meget mere om intelligens.

Samtidig må det videnskaben vil opdage om intelligens jo eksistere i dag (selvom det ikke er bevist endnu).

Derfor bliver vi nødt til at forholde os til meget, som der ikke er empirisk belæg for - og det gælder også dig PU.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #22 Dato: Januar 10, 2016, 07:07:10 pm »
Afrika kommer til at bidrage med en masseindvandring til Europa - Det er det jeg advarer om.  - Vi vil kun få problemer.

Vi skal derfor først måske acceptere dem, den dag Anklager og kumpaner finder empiriske data, som kan retfærdiggøre indvandring af disse.

Anklageren

• Gæst
Nogen arter er mere sociale and andre
« Svar #23 Dato: Januar 10, 2016, 07:22:28 pm »
Jeg mener at vi kan gå så langt tilbage som til græske filosofer, når det drejer sig om de ubeskrevne tavler. Det er ikke min hensigt udelukkende at kritisere marxismen (Eller kristendommen).

Mennesket er født med færdigheder. Ligesom en nyfødt kalv ikke har behov for at lære, hvordan man kommer op på benene, den gør det bare, hvis den er sund og rask.

En tiger vandrer alene gennem tilværelsen (bortset fra da den var killing og i parringstiden).

En ulv har medfødte sociale egenskaber. Når der er overflod af føde bringer de stærke ulve føde med tilbage til dem, der ikke kan følge med på jagten og de samarbejder om at jage. Det er medfødte egenskaber.

Hvis man forestiller sig det naturlige menneske, så tilhører det en flok. Hvis en i flokken bliver angrebet, så får angriberen hele menneskeflokken på nakken. Det er medfødte sociale egenskaber.

Det er de sociale egenskaber, der har gjort, at menneskearten har kunnet brede sig over hele kloden (enkeltvis er mennesket et let bytte for rovdyr med de svage sanser og muskler, som mennesket har).

Problemer er, at mennesket ikke længere lever naturligt, så det er forvirrende, hvem der tilhører flokken. Menneskearten er nemlig også fjendtlig over for andre menneskeflokke, som flokken ikke vil dele sit territorium med. Det hører også med til de medfødte sociale egenskaber.

Det får muslimerne at mærke, men danskerne tilhører altså heller ikke alle sammen "flokken", og derfor har vi alle de problemer, som vi har. En naturlig menneskeflok, som vores instinkter er tilpasset til, ville måske være på 100 mennesker eller mindre.

Vores miljø passer ikke længere til de medfødte egenskaber. Kloden er overbefolket.

Anklageren

• Gæst
« Svar #24 Dato: Januar 10, 2016, 07:23:31 pm »
Afrika kommer til at bidrage med en masseindvandring til Europa - Det er det jeg advarer om.  - Vi vil kun få problemer.

Vi skal derfor først måske acceptere dem, den dag Anklager og kumpaner finder empiriske data, som kan retfærdiggøre indvandring af disse.

Det tvivler jeg på. Afrikanerne trives ikke godt i Europa.

Desuden går jeg ind for at begrænse indvandringen.
« Senest Redigeret: Januar 10, 2016, 07:26:30 pm af Anklageren »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #25 Dato: Januar 10, 2016, 08:31:10 pm »
Der er klaget over brugen af N-ordet - et ord, som man faktisk kan blive dømt for at bruge.
Midlerne er underordnede.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #26 Dato: Januar 10, 2016, 08:58:14 pm »
Held og lykke muhammedanertigermanden.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 10, 2016, 09:14:36 pm »
hov vi har alle de skævøjede dem kalder jeg for risgnaskere
og jeg kalder for hvad jeg har lyst til.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Januar 10, 2016, 09:47:09 pm »
Der er klaget over brugen af N-ordet - et ord, som man faktisk kan blive dømt for at bruge.

"Musenfryd" bliver træt af at du klager over alt muligt.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 10, 2016, 09:50:46 pm »

"Musenfryd" bliver træt af at du klager over alt muligt.

Mon ikke musen er lige så fløjtende lige glad med kattemors klager som alle andre ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.