Forfatter Emne: "Hvide mænd er meget værre"  (Læst 1246 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
"Hvide mænd er meget værre"
« Dato: Januar 09, 2016, 05:52:16 pm »
Vi må lige slå koldt vand i blodet efter de mange uheldige episoder i Tyskland nytårsaften, så det her ikke kommer til at gå ud over integrationen og mere generelt de ændringer, Vesteuropa undergår i øjeblikket. Heldigvis har mange af de gode kræfter på venstrefløjen og fra Moskeerne været ude og berette sandheden om, at hvide mænd er meget værre eller i hvert fald ligeså slemme. Og samtidig har jeg endnu ikke set ét bevis på, at der var tale om Muslimske mænd. Herhjemme bliver de fleste voldtægter stadig begået af hvide danskere.
Ulla Tornemand er en af dem, der påpeger, at hvide mænd er langt værre i deres kvindesyn: http://politiken.dk/debat/ECE3007049/den-sexkraenkende-hvide-mand-har-kronede-dage/

Og jeg må da også bare sige, at i et Kalifat med Sharialove ville den slags aldrig være sket. Dér kan borgerne leve stille og roligt uden noget at frygte.  :aww: :Cherna_29:
« Senest Redigeret: Januar 09, 2016, 05:57:55 pm af Tigermanden »
Observér, dokumentér, rapportér!

Det er mig

• Gæst
Sv: "Hvide mænd er meget værre"
« Svar #1 Dato: Januar 09, 2016, 06:13:12 pm »
Vi må lige slå koldt vand i blodet efter de mange uheldige episoder i Tyskland nytårsaften, så det her ikke kommer til at gå ud over integrationen og mere generelt de ændringer, Vesteuropa undergår i øjeblikket. Heldigvis har mange af de gode kræfter på venstrefløjen og fra Moskeerne været ude og berette sandheden om, at hvide mænd er meget værre eller i hvert fald ligeså slemme. Og samtidig har jeg endnu ikke set ét bevis på, at der var tale om Muslimske mænd. Herhjemme bliver de fleste voldtægter stadig begået af hvide danskere.
Ulla Tornemand er en af dem, der påpeger, at hvide mænd er langt værre i deres kvindesyn: http://politiken.dk/debat/ECE3007049/den-sexkraenkende-hvide-mand-har-kronede-dage/

Og jeg må da også bare sige, at i et Kalifat med Sharialove ville den slags aldrig være sket. Dér kan borgerne leve stille og roligt uden noget at frygte.  :aww: :Cherna_29:

Du aner ikke hvad ordet ""slå kold vand i blodet"" betyder

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 09, 2016, 06:43:25 pm »
Vi må lige slå koldt vand i blodet efter de mange uheldige episoder i Tyskland nytårsaften,

Det er ikke nogen uheldig episode, men islam i en nøddeskal.

Der står i koranen at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand. OK, ligemeget. Der står så meget åndsvagt i hellige skrifter. Hvis det ikke lige var fordi det er noget enhver muslim er parat til at håndhæve med næverne. Mens de muslimsk hanner gerne må kn.... vantroende kvinder af hjertens lyst.

Grov racisme

De skulle hentes af nogle håndfast, hætteklædte gutter i  mørke og tågede nætter, bagbindes med gaffatape, og slæbes ud til afklapsningspladsen bag Sankt Jørgenskoven og have deres bekomst.

Citér
.............. så det her ikke kommer til at gå ud over integrationen........

Tak vi er slet ikke interesseret i integration af de racister.

Citér
, at hvide mænd er meget værre eller i hvert fald ligeså slemme.

Hold op med det pjat. Ingen jeg kender kunne drømme om at krænke kvinder.

Citér
Og samtidig har jeg endnu ikke set ét bevis på, at der var tale om Muslimske mænd.

Pjat. Gu' var de ærkemuslimer.

I en ideel verden, åbnede Gud nogle spalter til Jordens glødende magma og skubbede hele islam derned.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Januar 11, 2016, 01:24:07 am »
Carlo, du vrøvler. I et Kalifat med Sharialove kan jeg garantere dig, at man ikke ville se sådanne handlinger.
« Senest Redigeret: Januar 11, 2016, 01:30:45 am af Tigermanden »
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 11, 2016, 02:21:56 am »
Carlo, du vrøvler. I et Kalifat med Sharialove kan jeg garantere dig, at man ikke ville se sådanne handlinger.

Det ville i hvert fald være meget dumt at gøre det. Så bliver man vel stenet bagefter. Eller hængt.

Men ønsker du virkelig et samfund, hvor man hænger og stener forbrydere? Er det ikke mere humant med god gammeldags fængselsstraf? Hvis man bruger øje for øje og tand for tand-princippet, sætter man så ikke sig selv ned på samme usle niveau som den, man vil strafffe? Det mener jeg at man gør.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 12, 2016, 11:46:42 am »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 30, 2016, 03:04:42 pm »
Hvilke holdninger og hvilket kvindesyn ligger der bag mænd der tager på sexrejser til lande med mindre købekraft?

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.