Der blev desværre ikke meget konkret debat i min tråd om de ydre grænser. Nu prøver jeg med noget nyt. Der er mange der hævder at de fremmede skal "sendes hjem". Der er forskellige definitioner af hvem "de fremmede" er, nogle mener muslimerne, men lad os lege med tanken alligevel og få noget KONKRET om hvordan det skal foregå.Nogle gange lyder det som en smal sag, bare at sige til dem at de skal rejse hjem. Hmmmmmmm......... hvad så hvis de ikke følger henstillingen?Så har der været sager hvor nogen kriminelle er blevet sendt hjem. men det har kun været i tilfælde hvor hjemlandet har indvilliget i at modtage dem. Nogle gange har det været til tortur og/eller død. I Libyen under Gaddafi blev de hjemsendte kørt du på lastbiler i ørkenen og droppet til den visse død. I strid med vor humanitære tradition, men det foregår fjernt fra os. Og så batter det ikke noget med de flygtningestrømme der er i gang eller med de 30 millioner muslimer der er i Europa.Så er der dem med faldskærmene. Det er rent pjat.Nogen realistiske bud om det med at sende dem hjem?
Når vi skal løse et problem, plejer vi at skelne til hvad andre har gjort eller forbereder at gøre i samme situation.Derefter vurderer vi om det er noget vi kan bruge eller vi skal finde vor egen løsning.Foreløbig er vi kun nået til at se på hvad andre forbereder, så for ikke at få skyld for en hel masse, gør jeg omhyggeligt opmærksom på at dette er hvad andre forbereder, - også i Europa, - hemmelige fema camps oprettet af CIA siges allerede at findes bl.a. i Polen og Grækenland.Så uden at tage stilling. Dette er hvad andre forbereder, - om det er det rigtige eller ej, ved jeg ikke, men det er i hvert fald realistisk.
De kan sendes til Sibirien, der er god plads - så kan de gøre gavn derovre ...
Mange blevet danske statsborgere og deres efterkommere vil altid blive her (fordi de ikke er statsborgere andre steder, hvor de kan sendes hen - født som de jo er i Danmark af danske statsborgere).
Når vi skal løse et problem, plejer vi at skelne til hvad andre har gjort eller forbereder at gøre i samme situation.Derefter vurderer vi om det er noget vi kan bruge eller vi skal finde vor egen løsning.Foreløbig er vi kun nået til at se på hvad andre forbereder, så for ikke at få skyld for en hel masse, gør jeg omhyggeligt opmærksom på at dette er hvad andre forbereder, - også i Europa, - hemmelige fema camps oprettet af CIA siges allerede at findes bl.a. i Polen og Grækenland.Så uden at tage stilling. Dette er hvad andre forbereder, - om det er det rigtige eller ej, ved jeg ikke, men det er i hvert fald både realistisk og konkret.The Useless Eaters Need to Be Eliminated
Der findes faktisk nogen private initiativer, en kender jeg personligt.Det går ud på at der bliver investerede penge og handlinger i en bestemt udvalgt område, byen og området blomstrer og mennesker som først har forlad området kommer tilbage. Nu vil andre i området også være med, de private investorer kan godt lide succes og udvider stille og roligt.
Internere dem i hemmelige lejre i Polen og Rumænien. Eneste måde for dem at redde livet, er at rejse tilbage til hjemlandet.
Så vidt jeg kan se går den afbildede planlægning vist mere ud på en direkte billet hjem til ham Allan, - uden den overflødige omvej omkring hjemlandet.
Der er stadig ingen kunder der har klaget.Hvis Danmark indfører transportøransvar og tyskerne ikke vil kontrollere ID, så vil trafikken stoppe ved grænsen.Iøvrigt er det spild af min tid at diskutere transportøransvar ud fra dine politiske synspunkter.Skulle du have flere spørgsmål kan jeg kun henvise dig til at søge dine oplysninger på google, - du er trods alt ikke kunde hos os.https://da.wikipedia.org/wiki/Transport%C3%B8ransvarhttp://www.ft.dk/samling/20151/lovforslag/L74/index.htmIøvrigt syntes jeg Danmark bare skulle indføre transportøransvar uden at spørge Tyskerne om noget som helst, lige som Svenskerne gjorde, - så må trafikken jo bare stoppe ved grænsen hvis Bundesbahn ikke vil tjekke ID."Du har i øvrigt skrevet, at du jævnligt rådfører dig med jurister om transportøransvaret, så du ikke kan debattere sagen, men godt kan meddele, hvordan det forholder sig." skriver du, - det er også løgn.Jeg har aldrig skrevet jeg rådfører mig med jurister om tranportøransvar. Jeg skrev jeg ofte taler med andre transportører om det juridiske ansvar og aspekter, folk der også har det som deres erhverv, - det er vi simpelthen nødt til når transportøransvar, forsikringsansvar m.v. skal koordineres internationalt. Juraen har vi helt styr på, den står jo i de forskellige landes lovgivning. Den er ikke særlig indviklet. Det er sjældent vi behøver hjælp til det.