Forfatter Emne: Voldtægt/voldtægtsforsøg hver tredje dag i Tyskland  (Læst 5313 gange)

Hard Syssel

• Gæst
Voldtægt/voldtægtsforsøg hver tredje dag i Tyskland
« Dato: Januar 07, 2016, 09:40:37 am »
Begivenhederne i Köln nytårsnat er ikke det eneste bevis på, at den fremmede kultur og deraf følgende opførsel strammer skruen i Tyskland, hvor man nu har givet plads for 1,1 millioner indtrængere. Det er nu offentliggjort, at der fandt en voldtægt eller et voldtægtsforsøg sted i Tyskland hver tredje dag i august måned!

http://newobserveronline.com/germany-one-invader-rape-every-three-days/

Som det ses af den lange - men dog nok ufuldstændige liste - er der børn blandt ofrene for "den nye orden."

Vi vil få meget mere at se. Men mon ikke vi også vil se, hvordan tyskerne reagerer? 

Det er mig

• Gæst
Sv: Voldtægt/voldtægtsforsøg hver tredje dag i Tyskland
« Svar #1 Dato: Januar 07, 2016, 10:18:40 am »
Begivenhederne i Köln nytårsnat er ikke det eneste bevis på, at den fremmede kultur og deraf følgende opførsel strammer skruen i Tyskland, hvor man nu har givet plads for 1,1 millioner indtrængere. Det er nu offentliggjort, at der fandt en voldtægt eller et voldtægtsforsøg sted i Tyskland hver tredje dag i august måned!

Som det ses af den lange - men dog nok ufuldstændige liste - er der børn blandt ofrene for "den nye orden."

Vi vil få meget mere at se. Men mon ikke vi også vil se, hvordan tyskerne reagerer?

Den kommer du ikke langt med kære mand, fra u officielle sources, lige som dine begås der ca. 88.4 voldtægt og forsøg derpå i Tyskland   
I Danmark er tallet 6.8 p/d

Nu skal indvandre lade være lære  fra os andre, og hvert incident er et for meget, men de tal er ikke rystende.
Jeg er faktisk mere bekymret om din had, hvad kan det føre til

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 07, 2016, 10:19:39 am »

De vil nok reagere på samme måde som alle andre lande der er udsat for det samme.

Højrefløjen bliver stærkere.

Det hele vil få lov at fortsætte og oven i købet blive værre og værre, indtil modstanden bliver så stor og tydelig for enhver at "man" ikke længere kan påstå det bare er "højrefløjen, racisterne og nazisterne".

Pamperne og levebrødspolitikerne er der færre og færre der tager højtideligt. De har svigtet på alle fronter og meler klart og tydeligt kun deres egen kage som hedder magt og penge.

Yderligere misbruger de deres voldsmonopol, idet de slet ikke bruger det til at beskytte borgerne, men kun sig selv og deres medpampere, - som da kineserne kom på besøg og politiet blev beordret til at overfalde fredelige demonstranter, eller til meningsløse overfald på Christiania.

Så det er måske kun sundt deres voldsmonopol bliver udfordret af grupper som Danerværn.
Philippinerne har demokrati, fordi politi og militær nægtede at angribe deres egen befolkning, - gid jeg havde samme tillid til de Danske ditto.

Pamperne og levebrødspolitikerne er værre end både præster, herremænd og solkonger nogen sinde har været op gennem historien.
Deres fuphistorier med at have skaffet fremgang i verden, skal ses i lyset af en generel udvikling i verden der ville have været ti gange større uden dem.

Lige så vel som vi allerede ville have koloniseret alle de stjerner vi kan se, hvis vi aldrig havde haft religion.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Hard Syssel

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 07, 2016, 10:42:12 am »
Phil:
Citér
Det hele vil få lov at fortsætte og oven i købet blive værre og værre, indtil modstanden bliver så stor og tydelig for enhver at "man" ikke længere kan påstå det bare er "højrefløjen, racisterne og nazisterne".

Dem, der har læst bogen "En tysk kvinde" af den anonyme forfatter, der skrev dagbog i 1945-46, vil uvilkårligt drage sammenligninger. Dengang blev tyske kvinder i det, der blev til øst-zonen, voldtaget i ét væk af sovjetiske officerer, som mente det var "deres ret" at voldtage tyske kvinder. Samme "ret" tror den nuværende indtrængerkultur at have. Jeg tror kun, at masseangrebet på tyske kvinder i Köln nytårsnat var en prøveballon. Det bliver meget værre....
Arme tyske kvinder!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 07, 2016, 11:14:59 am »
Phil:
Citér

Dem, der har læst bogen "En tysk kvinde" af den anonyme forfatter, der skrev dagbog i 1945-46, vil uvilkårligt drage sammenligninger. Dengang blev tyske kvinder i det, der blev til øst-zonen, voldtaget i ét væk af sovjetiske officerer, som mente det var "deres ret" at voldtage tyske kvinder. Samme "ret" tror den nuværende indtrængerkultur at have. Jeg tror kun, at masseangrebet på tyske kvinder i Köln nytårsnat var en prøveballon. Det bliver meget værre....
Arme tyske kvinder!

Efter at have boet nogle år i Tyskland og andre Europæiske lande må jeg konstatere at de eneste der har lært noget af WW2 er Tyskerne. De andre har intet lært, tværtimod.

Derfor er deres politi også langt mere forsigtige, høflige, undskyldende og tilbageholdende men også mere hjælpsomme end noget andet politi i hele Europa. Somme tider lidt for meget.
Især når man sammenligner med det brovtende, højrøvede politi med herrefolks-mentalitet man møder i visse andre Europæiske lande.

Til gengæld har de også - som du selv skriver - et sammenligningsgrundlag resten af Europa måske mangler, - i hvert fald i Thuringen.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2016, 12:10:27 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 07, 2016, 01:33:22 pm »

De vil nok reagere på samme måde som alle andre lande der er udsat for det samme.

Pamperne og levebrødspolitikerne er der færre og færre der tager højtideligt. De har svigtet på alle fronter og meler klart og tydeligt kun deres egen kage som hedder magt og penge.

Det er helt til grin, da jeg for nylig har påvist at der kun var 0,1% der stemte på DP til kommunalvalget i København.

Med sådan nogen vælgertal bag dig, er du som en loppe, der gør af Lars Løkke Rasmussen og hvad de nu hedder.

Citér

Yderligere misbruger de deres voldsmonopol, idet de slet ikke bruger det til at beskytte borgerne, men kun sig selv og deres medpampere, - som da kineserne kom på besøg og politiet blev beordret til at overfalde fredelige demonstranter, eller til meningsløse overfald på Christiania.

Så det er måske kun sundt deres voldsmonopol bliver udfordret af grupper som Danerværn.
Philippinerne har demokrati, fordi politi og militær nægtede at angribe deres egen befolkning, - gid jeg havde samme tillid til de Danske ditto.

Pamperne og levebrødspolitikerne er værre end både præster, herremænd og solkonger nogen sinde har været op gennem historien.
Deres fuphistorier med at have skaffet fremgang i verden, skal ses i lyset af en generel udvikling i verden der ville have været ti gange større uden dem.

Lige så vel som vi allerede ville have koloniseret alle de stjerner vi kan se, hvis vi aldrig havde haft religion.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 07, 2016, 01:53:12 pm »

Måske, men indtil videre ser det ikke for godt ud. Ved den sidste demo for at lukke grænsen ved Kruså, kom der ca 50 deltagere mens 1100 havde meddelt deres deltagelse på Facebook. Kyllingehøge.

Og så blev demonstrationen afholdt ud for Bingohallen i Kruså - af alle steder i verden.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 07, 2016, 02:17:26 pm »

Måske, men indtil videre ser det ikke for godt ud. Ved den sidste demo for at lukke grænsen ved Kruså, kom der ca 50 deltagere mens 1100 havde meddelt deres deltagelse på Facebook. Kyllingehøge.

Og så blev demonstrationen afholdt ud for Bingohallen i Kruså - af alle steder i verden.

Og så var det kun fordi det ikke var regnvejr.

Nej du skal nok ikke forvente andet end bøjede hoveder i Danmark, måske lige bortset fra en enkelt varulv hist og her.

Reaktionen vil nok starte i Tyskland, Frankrig eller England, - men vil lige som EU`s kollaps, brede sig lynhurtigt til alle lande når først det starter.

Demonstration foran Bingohallen i Kruså ?????  - og så afsang de vel også den om Mallebrok der døde i krigen i1864 ?

Med sådanne folk skal Danmark nok være reddet.

Noget helt andet er, hvad har du selv gjort, - gravet en bunker ude i haven ?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 07, 2016, 02:28:37 pm »
Derfor er deres politi også langt mere forsigtige, høflige, undskyldende og tilbageholdende men også mere hjælpsomme end noget andet politi i hele Europa. Somme tider lidt for meget.
Især når man sammenligner med det brovtende, højrøvede politi med herrefolks-mentalitet man møder i visse andre Europæiske lande.

Så kom du bare til Bayern. Politiet der er karle for deres hat. Ikke at jeg har været der og erfaret, men set det i TV. Der er tæsk efter noder, hvis man kommer på tværs.

Om natten er politiet i Tyskland meget aktive i gaderne og stationerne - efter druk og hjemløse. Uha, i Flensburg kører der en politibus forbi en hvert andet minut - næsten.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 07, 2016, 03:00:48 pm »

Og så var det kun fordi det ikke var regnvejr.

Nej du skal nok ikke forvente andet end bøjede hoveder i Danmark, måske lige bortset fra en enkelt varulv hist og her.

Reaktionen vil nok starte i Tyskland, Frankrig eller England, - men vil lige som EU`s kollaps, brede sig lynhurtigt til alle lande når først det starter.

Demonstration foran Bingohallen i Kruså ?????  - og så afsang de vel også den om Mallebrok der døde i krigen i1864 ?

Med sådanne folk skal Danmark nok være reddet.

Noget helt andet er, hvad har du selv gjort, - gravet en bunker ude i haven ?

Det er udmærket set, at du nævner krigen i 1864, for Europa vil blive ramt af krig igen, hvis EU kollapser, og det vil ikke blive en flødeskumskrig, som den krig du varsler imod muslimerne - under WW2 døde der 55 millioner, og den næste vil blive værre, for våbnene er meget mere effektive i dag.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 07, 2016, 03:06:34 pm »

Om natten er politiet i Tyskland meget aktive i gaderne og stationerne - efter druk og hjemløse. Uha, i Flensburg kører der en politibus forbi en hvert andet minut - næsten.

Ja, de er til stede alle vegne, det var de også den gang. Det er omkring 12-15 år siden jeg boede i Kiel. Det kan også godt være de er ved at blive lidt skrappere nu, med det de efterhånden bliver udsat for.

Jeg boede en enkelt vinter i lystbådehavnen lige over for politistationen i Flensborg, - det var et langt tuderi af politibiler natten lang.

Lige nu ligger mit skib i øvrigt på land i Sønderjylland, ikke særlig langt fra hvor du bor.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2016, 03:09:33 pm af Phil »

Anklageren

• Gæst
Politivold
« Svar #11 Dato: Januar 07, 2016, 03:28:50 pm »
Politiet i Usbekistan har overfaldet en lokal protestantisk, og da han insisterede på at indgive en formel klage om  politibrutalitet, blev han anklaget for at have begået en forbrydelse.

http://www.christiantoday.com/article/uzbekistan.violent.police.assault.on.protestant/33485.htm

Det er endnu et eksempel på, at det danske politi er voldelige over for protestanter, da de begge er politikorps.

De skal bare udvises, og det kan ikke gå hurtigt nok - Muh muh muh.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 07, 2016, 03:32:05 pm »

Det er udmærket set, at du nævner krigen i 1864, for Europa vil blive ramt af krig igen, hvis EU kollapser, og det vil ikke blive en flødeskumskrig, som den krig du varsler imod muslimerne - under WW2 døde der 55 millioner, og den næste vil blive værre, for våbnene er meget mere effektive i dag.

Grunden til at jeg nævner 1864, er fordi jeg forventer Danskerne vil løbe samme vej.

Nu er hende den Bulgarske spåkone jo en del oppe for tiden, og hun siger jo at 2016 bliver et temmelig hedt år, og at der vil komme store udryddelser i Europa, større end set før.

Var det ikke også Nostradamus der sagde at der kun ville være 10 eller 20% af Europas befolkning der overlevede ?

Våben, hvad for våben ? - med det Europa er oppe imod skal vi nok forvente terror med både kemikalier, gas, virus og meget andet, og det kalder jeg altså ikke våben.

Jeg håber mit skib når at blive søklar.

Anklageren

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 07, 2016, 04:17:36 pm »

Grunden til at jeg nævner 1864, er fordi jeg forventer Danskerne vil løbe samme vej.

Nu er hende den Bulgarske spåkone jo en del oppe for tiden, og hun siger jo at 2016 bliver et temmelig hedt år, og at der vil komme store udryddelser i Europa, større end set før.

Var det ikke også Nostradamus der sagde at der kun ville være 10 eller 20% af Europas befolkning der overlevede ?

Våben, hvad for våben ? - med det Europa er oppe imod skal vi nok forvente terror med både kemikalier, gas, virus og meget andet, og det kalder jeg altså ikke våben.

Jeg håber mit skib når at blive søklar.

Når de europæiske lande kommer i krig imod hinanden, vil de da ikke bruge kemikalier, gas eller virus - men måske atomvåben, selvom de nok også vil være tilbageholdende med det.

Hvis du tror, at krigen kommer til at stå imod islam - og at de 4% ubevæbnede taxachauffører og pizzabagere vil være et match for de resterende 96% af borgerne, der har store våbenlagre (der bl.a. består af moderne NATO-våben), så er vi vist ovre i tegnefilmsbranchen.

Egenlig lidt latterligt at kalde det for en krig, hvis muslimerne nogensinde skulle organisere sig til at forsøge at gå i krig med taxaer og et enkelt haglgevær, eller hvad de nu kan få fat på imod NATOs kamphelikoptere - som om de 4% muslimer ville kunne måle sig med Rusland som fjende betragtet.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 07, 2016, 04:51:21 pm »

Når de europæiske lande kommer i krig imod hinanden, vil de da ikke bruge kemikalier, gas eller virus - men måske atomvåben, selvom de nok også vil være tilbageholdende med det.

Jeg ser slet ingen grund til de europæiske lande skulle komme i krig med hinanden. EU går i opløsning og vi får lukkede grænser som før, - jeg ser ingen tegn på andet i den side af sagen.