Forfatter Emne: Voldtægt/voldtægtsforsøg hver tredje dag i Tyskland  (Læst 5580 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Voldtægt/voldtægtsforsøg hver tredje dag i Tyskland
« Svar #15 Dato: Januar 07, 2016, 05:11:11 pm »
En voldtægt hver tredje dag. Er det nu så statistisk anderledes end hvad man normalt kan forvente i et stort land som Tyskland?

Anklageren

• Gæst
Et kontinent i krig - Europas historie gennem 1000 år
« Svar #16 Dato: Januar 07, 2016, 05:18:03 pm »

Når de europæiske lande kommer i krig imod hinanden, vil de da ikke bruge kemikalier, gas eller virus - men måske atomvåben, selvom de nok også vil være tilbageholdende med det.

Jeg ser slet ingen grund til de europæiske lande skulle komme i krig med hinanden. EU går i opløsning og vi får lukkede grænser som før, - jeg ser ingen tegn på andet i den side af sagen.

Så skal jeg forklare dig grunden, selvom det nærmere er dig, der skulle forklare hvorfor Europa skulle holde op med at føre krige med korte mellemrum.

EU går i opløsning - og så genoptages de ca. to store omfattende krige pr. århundrede, som har været normen i mange århundreder i Europa..

Du skulle læse Lars Hovbakke Sørensens nye bog ”Et kontinent i krig”. Gang på gang bliver tyskeren Karl von Clausewitz’ udsagn: ”Krig er ikke andet end fortsættelsen af politik med andre midler” bekræftet.  Det er der i og for sig intet nyt i.

Der er talrige krige og konflikter, der er gledet bort i den historiske erindring. Men her hentes de frem, sættes i perspektiv – både i forhold til baggrunden for den konkrete militære konflikt og i forhold til den enkelte nations indre udvikling.

Nu kommer du nok med en om at man er blevet klogere og våbnene er blevet så frygtelige, at man vil afstå fra krig, men det har man sagt siden krudtet blev opfundet.

Ikke meget tyder på at europæerne er blevet klogere - hvad skulle det være?
« Senest Redigeret: Januar 07, 2016, 05:20:52 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Et kontinent i krig - Europas historie gennem 1000 år
« Svar #17 Dato: Januar 07, 2016, 05:26:54 pm »

Så skal jeg forklare dig grunden, selvom det nærmere er dig, der skulle forklare hvorfor Europa skulle holde op med at føre krige med korte mellemrum.

EU går i opløsning - og så genoptages de ca. to store omfattende krige pr. århundrede, som har været normen i mange århundreder i Europa..

Du skulle læse Lars Hovbakke Sørensens nye bog ”Et kontinent i krig”. Gang på gang bliver tyskeren Karl von Clausewitz’ udsagn: ”Krig er ikke andet end fortsættelsen af politik med andre midler” bekræftet.  Det er der i og for sig intet nyt i.

Der er talrige krige og konflikter, der er gledet bort i den historiske erindring. Men her hentes de frem, sættes i perspektiv – både i forhold til baggrunden for den konkrete militære konflikt og i forhold til den enkelte nations indre udvikling.

Nu kommer du nok med en om at man er blevet klogere og våbnene er blevet så frygtelige, at man vil afstå fra krig, men det har man sagt siden krudtet blev opfundet.

Nej der er ikke meget der tyder på Europæerne er blevet klogere, - snarere tværtimod.

Men jeg ser bare ikke nogen tegn på så store spændinge mellem nogen Europæiske lande lige nu, som jeg tror på længere sigt kunne give anledning til krig.

Der er som regel en slags "kold krig" først, - som f.eks. mellem Iran og Saudi lige nu, der kan jeg se risiko for krig, - men de spændinger kan jeg slet ikke få øje på mellem nogen europæiske lande i øjeblikket, - og jeg kan kun udtale mig om de spændinger jeg kan få øje på.

Hvad er det for Europæiske lande du mener kommer op at slås og om hvad ?

Desuden tror jeg samme historie om et kontinent i krig kunne skrives om både asien, Afrika, mellemøsten og sydamerika også.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2016, 05:32:08 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Saltefanden

• Gæst
« Svar #18 Dato: Januar 07, 2016, 05:48:14 pm »
En voldtægt hver tredje dag. Er det nu så statistisk anderledes end hvad man normalt kan forvente i et stort land som Tyskland?

Bemærk venligst at her er tale om en 'invader-rape' hver 3. dag - altså udelukkende tal vedr. tilløbende stenalderpøbel som ikke kan holde dilleren i posebukserne... :ninja:

http://newobserveronline.com/germany-one-invader-rape-every-three-days/

Anklageren

• Gæst
« Svar #19 Dato: Januar 07, 2016, 06:12:21 pm »

Nej der er ikke meget der tyder på Europæerne er blevet klogere, - snarere tværtimod.

Men jeg ser bare ikke nogen tegn på så store spændinge mellem nogen Europæiske lande lige nu, som jeg tror på længere sigt kunne give anledning til krig.

Der er som regel en slags "kold krig" først, - som f.eks. mellem Iran og Saudi lige nu, der kan jeg se risiko for krig, - men de spændinger kan jeg slet ikke få øje på mellem nogen europæiske lande i øjeblikket, - og jeg kan kun udtale mig om de spændinger jeg kan få øje på.

Hvad er det for Europæiske lande du mener kommer op at slås og om hvad ?

Desuden tror jeg samme historie om et kontinent i krig kunne skrives om både asien, Afrika, mellemøsten og sydamerika også.

For at tage det sidste først, så er Europa altså krigens kontinent, selvom der da har været krige andre steder, så er det altså ikke så mange.

Man behøver ikke at have meget fantasi for at forestille sig, at spændingerne opstår på grund af, at EU opløses.

Det er vel også sandsynligt at Euroen opløses samtidig med EU (hvis det altså sker), så der bliver både masser af regler (handel) og valutaproblemer at slås om.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 07, 2016, 06:36:01 pm »

For at tage det sidste først, så er Europa altså krigens kontinent, selvom der da har været krige andre steder, så er det altså ikke så mange.

Man behøver ikke at have meget fantasi for at forestille sig, at spændingerne opstår på grund af, at EU opløses.

Det er vel også sandsynligt at Euroen opløses samtidig med EU (hvis det altså sker), så der bliver både masser af regler (handel) og valutaproblemer at slås om.

Der kan opstå spændinger over mange ting, men det er svært at debattere ting der endnu ikke er det fjerneste tegn på endnu.

Derimod er der mange andre ganske store spændinger i Europa så vidt jeg kan se. Der er også mulighed for uro p.gr. af Ukraine, og hvis EU kollapser mere eller mindre kan jeg se der kan opstå en risiko med Putin.

Men krig mellem de Europæiske lande kan jeg endnu ikke se de fjerneste tegn på, tværtimod vil de nok søge at opretholde handelen så vidt muligt, og det kan gøres med de gamle EF regler fra før Shengen og alt det fis. Dem kunne jeg forestille mig man vendte tilbage til.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #21 Dato: Januar 07, 2016, 07:06:55 pm »
Du skriver, at der kan opstå spændinger over mange ting, men det er svært at debattere ting der endnu ikke er det fjerneste tegn på endnu.

Ja selvfølgelig, når det er en hypotetisk situation, at EU skulle bryde sammen, så kender vi jo ikke årsagen.

Siden 1945 har der kun været borgerkrigen på Balkan og uroen i Ukraine så det er en enestående lang fredelig periode i Europas historie.

Det skyldes efter min og mange andres mening EU.

Det er ellers Frankrig og England, der historisk set har været årsagen til flest krige og de sidste 150 år desuden Tyskland.

Det er nok de tre mest krigeriske lande i Europa.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 07, 2016, 07:18:14 pm »
Du skriver, at der kan opstå spændinger over mange ting, men det er svært at debattere ting der endnu ikke er det fjerneste tegn på endnu.

Ja selvfølgelig, når det er en hypotetisk situation, at EU skulle bryde sammen, så kender vi jo ikke årsagen.

Siden 1945 har der kun været borgerkrigen på Balkan og uroen i Ukraine så det er en enestående lang fredelig periode i Europas historie.

Det er ellers Frankrig og England, der historisk set har været årsagen til flest krige og de sidste 150 år desuden Tyskland.

Det var også i et af de tre lande jeg gættede på den næste krig ville bryde ud.

Det bliver spændende at se hvem modstanderen bliver, - hvem tror du ?

Anklageren

• Gæst
« Svar #23 Dato: Januar 07, 2016, 10:59:05 pm »

Det var også i et af de tre lande jeg gættede på den næste krig ville bryde ud.

Det bliver spændende at se hvem modstanderen bliver, - hvem tror du ?

Jeg tror ikke, at EU vil bryde sammen, og så bliver krigen mod nogen uden for Europa (med et lille forbehold for Rusland som modstander).

Jeg ser ikke islam som modstander - jeg er næsten 100% sikker, for muslimerne har aldrig nogensinde været samlet efter Muhammeds død.

Det har den kristne verden sådan set heller ikke været, så hvordan en religionskrig mellem kristne og muslimer skal kunne tænkes, er en gåde.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 07, 2016, 11:35:41 pm »
Med sådanne folk skal Danmark nok være reddet.

Bruge kæft kan de.

Citér
Noget helt andet er, hvad har du selv gjort, - gravet en bunker ude i haven ?

For nogle år siden flyttede jeg fra et gettoområde i Hovedstaden for at blive fri for muslimer i hverdagen.

Ingen dyb bunker med maskinpistol og konserves til mange års forbrug - nej. Men klimaforandringerne hænger sammen med bruddet på dæmningen til 3. verden, som jeg skrev i et andet indlæg. Jeg er halvgammel og har ingen børn og vil nok opleve ulyksaligheden i min levetid. Men jeg fatter ikke folk sætter børn i verden, for det bliver til en verden med vold, sult og epidemier.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Det er mig

• Gæst
« Svar #25 Dato: Januar 08, 2016, 09:57:17 am »
Med sådanne folk skal Danmark nok være reddet.

Bruge kæft kan de.

Citér
Noget helt andet er, hvad har du selv gjort, - gravet en bunker ude i haven ?

For nogle år siden flyttede jeg fra et gettoområde i Hovedstaden for at blive fri for muslimer i hverdagen.

Ingen dyb bunker med maskinpistol og konserves til mange års forbrug - nej. Men klimaforandringerne hænger sammen med bruddet på dæmningen til 3. verden, som jeg skrev i et andet indlæg. Jeg er halvgammel og har ingen børn og vil nok opleve ulyksaligheden i min levetid. Men jeg fatter ikke folk sætter børn i verden, for det bliver til en verden med vold, sult og epidemier.

Det er noget trist læsning Carlo, find dig selv en kvinde, mennesker er ikke skabt til at leve alene

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #27 Dato: Januar 09, 2016, 04:24:07 am »

Bemærk venligst at her er tale om en 'invader-rape' hver 3. dag - altså udelukkende tal vedr. tilløbende stenalderpøbel som ikke kan holde dilleren i posebukserne... :ninja:

http://newobserveronline.com/germany-one-invader-rape-every-three-days/

Sorry, saltefanden, min fejl at jeg var uopmærksom. Dog vil jeg til mit forsvar sige, at det ikke tydeligt fremgik af overskriften, at tallet kun forholdt sig til indvandrere. Man skulle følge linket for at få den oplysning. :JC_sneaky:

Anklageren

• Gæst
Kilden til voldtægterne er holocaust benægter
« Svar #28 Dato: Januar 09, 2016, 10:21:32 am »
The New Observer er holocaustbenægter
Kilden til, at der er tre "muslimske" voldtægter om dagen i Tyskland er http://newobserveronline.com/ og den har også denne artikel om retssagen imod nazisten Oskar Gröning.

Artiklen handler om, at den systematiske udryddelse af jøder i gaskamre aldrig er bevist.

Oskar Gröning er en tidligere SS-Unterscharführer som var stationeret i Auschwitz koncentrationslejren, og han har bevidnet at han har set udvælgelsen af jøder til gaskamrene.

Det betvivler The New Observer sandheden af, ligesom den betvivler alle andre vidneudsagn af den art. "As usual with these sorts of Holocaust stories, the truth is very far from reality" - som der står i artiklen.

http://newobserveronline.com/bbcs-oskar-groening-saw-gas-chambers-lie/
« Senest Redigeret: Januar 09, 2016, 10:23:18 am af Anklageren »