Forfatter Emne: Islændinge gruppe-amok på sygehus.  (Læst 4997 gange)

Saltefanden

• Gæst
Islændinge gruppe-amok på sygehus.
« Dato: Januar 07, 2016, 04:33:57 am »
http://ekstrabladet.dk/112/tumult-paa-slagelse-sygehus-politiet-maatte-bruge-knipler/5898114

'En større gruppe 'ikke-etnisk-danske' gik angiveligt amok, både indenfor, på P-pladsen og senere på hospitalets skadestue'.

Jeg er ret sikker på at det enten er nogle af de unge islandske mænd hvis kutter ligger frosset inde i fiskerhavnen i Korsør - eller også er det den gruppe italienske metro-arbejdere som vistnok bor på en nedlagt gård lidt uden for Glumsø..

Uh, hvad bilder de sig ind, de sjovere!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Islændinge gruppe-amok på sygehus.
« Svar #1 Dato: Januar 07, 2016, 08:10:59 am »
http://ekstrabladet.dk/112/tumult-paa-slagelse-sygehus-politiet-maatte-bruge-knipler/5898114

'En større gruppe 'ikke-etnisk-danske' gik angiveligt amok, både indenfor, på P-pladsen og senere på hospitalets skadestue'.

Jeg er ret sikker på at det enten er nogle af de unge islandske mænd hvis kutter ligger frosset inde i fiskerhavnen i Korsør - eller også er det den gruppe italienske metro-arbejdere som vistnok bor på en nedlagt gård lidt uden for Glumsø..

Uh, hvad bilder de sig ind, de sjovere!

Tja, havde det virkelig været Islændinge, Danskere eller alle mulige andre end muslimer, kan du være helt sikker på propagandapressen nok skulle have fortalt det, - med store bogstaver endda.

Så når propagandapressen omhyggeligt undgår at nævne hvilke gruppe gerningsmændene tilhører, - fortæller det netop resten af Danmark hvem det er, - ret præcist endda.

Det haver så nyligen regnet,
det har stormet og pisket i vor lund.
Frø af ugræs er føget over hegnet,
åg på nakke og lås for vor mund.

Årets løb har sin lov,
der blev lyst i vor skov,
ak, hvor kort, indtil alt er stormens rov.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2016, 08:31:47 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Hard Syssel

• Gæst
Sv: "Højst usædvanlig sag" ?
« Svar #2 Dato: Januar 07, 2016, 10:00:16 am »
Ja, som oftest hedder det jo blot "unge", når arabisk/nordafrikansk kultur udfolder sig. Den gik ikke rigtigt her, da de ikke alle var så unge. Så blev BTs medarbejder nødt til at skrive 20-30 personer af "anden etnisk herkomst".
Hvor aggressive og truende de var, ses af at politiet trak kniplerne for at få dem til at trække sig tilbage. (Det sker sjældent nu om dage, hvilket måske er årsagen til, at BTs udsendte ikke kan stave til det, det er blevet til "knibler".)

http://www.bt.dk/krimi/voldsomt-drama-paa-sygehus-derfor-gik-30-maend-og-kvinder-amok

Men politiet medvirker jo til de rød-radikale journalisters sløring ved at kalde begivenheden i Slagelse for "helt enestående" og "sjælden"...
I forgårs faldt dommene for en lignende sag, hvor de fremmede angreb skadestuen i Vollsmose, Odense og den aggressive kulturs fremfærd kan da iagttages mange steder i den danske dagligdag nu.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2016, 10:04:59 am af Hard Syssel »

Det er mig

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 07, 2016, 10:20:51 am »
Ja, som oftest hedder det jo blot "unge", når arabisk/nordafrikansk kultur udfolder sig. Den gik ikke rigtigt her, da de ikke alle var så unge. Så blev BTs medarbejder nødt til at skrive 20-30 personer af "anden etnisk herkomst".
Hvor aggressive og truende de var, ses af at politiet trak kniplerne for at få dem til at trække sig tilbage. (Det sker sjældent nu om dage, hvilket måske er årsagen til, at BTs udsendte ikke kan stave til det, det er blevet til "knibler".)

http://www.bt.dk/krimi/voldsomt-drama-paa-sygehus-derfor-gik-30-maend-og-kvinder-amok

Men politiet medvirker jo til de rød-radikale journalisters sløring ved at kalde begivenheden i Slagelse for "helt enestående" og "sjælden"...
I forgårs faldt dommene for en lignende sag, hvor de fremmede angreb skadestuen i Vollsmose, Odense og den aggressive kulturs fremfærd kan da iagttages mange steder i den danske dagligdag nu.

Typisk Islændinge

Offline WTF!

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 07, 2016, 01:20:38 pm »

Typisk Islændinge

Vi kan ikke gøre for det, os der er af Islandsk afstamning.
Vores mødre satte os på en kold natpotte da vi var børn.   :baby:
 :biggrin:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 07, 2016, 01:57:19 pm »
Her et youtube klip af nogle muzzere der overfalder en kvindelig læge i England. Jeg kan ikke bekræfte hvad det er.

https://www.facebook.com/Mr.Facebrooks/videos/905397622908005/

Undskyld for Youtube link, men jeg skriver hvad det er man kan se.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Saltefanden

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 07, 2016, 04:11:34 pm »
Her et youtube klip af nogle muzzere der overfalder en kvindelig læge i England. Jeg kan ikke bekræfte hvad det er.

Dette klip ligner til forveksling - her er det dog bare Mjølnerparkens hjemmegående mågehær der slås indbyrdes om nogle (skide) ruller lokumspapir:

https://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 07, 2016, 04:52:28 pm »
Her er et klip, fra vores arabiske ungdom i Danmark https://www.youtube.com/watch?v=2yj5RoNvLUI  Prøv at se det hele
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

lyjse

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 07, 2016, 05:41:37 pm »
Hvad skal vi gøre ... jeg tror desværre "vi"  - for meget længe siden - gav dem den magt - de har i dag.. for om ikke andet, så opfører de sig som om, de har magten over vores land  :bad:

De burde sendes ud af Danmark -  og tilbage til det de har slæbt med her til landet !

Det er jo sådan de ønsker, forholdene skal være.. hvorfor flygter de så??

De som kommer fra et muslimsk land, men opfører sig ordentligt / er søde og venlige, og passer deres arbejde og deres børn / unge, må for min skyld gerne være her.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 07, 2016, 05:43:32 pm »
Her er et klip, fra vores arabiske ungdom i Danmark https://www.youtube.com/watch?v=2yj5RoNvLUI  Prøv at se det hele

Det kunne være sjovt at se ham opføre sig på samme måde over for en politibetjent på Philippinerne, - det ville jeg hellere se.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 07, 2016, 05:51:33 pm »
Den her har jeg vist før https://www.youtube.com/watch?v=luV9GxjODLM  Men vi kan se lige nu, at politiet ikke er blevet bedre
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 07, 2016, 06:24:55 pm »
Den her har jeg vist før https://www.youtube.com/watch?v=luV9GxjODLM  Men vi kan se lige nu, at politiet ikke er blevet bedre

Man får den dybeste respekt for dansk politi når man ser deres evne til at beherske sig og ikke lade sig hidse op, og tabe besindelsen, uanset hvad idioterne kalder dem, spytter efter dem m.v.  Der er masser af lande hvor sådan en idiot bare ville blive skudt på stedet og betjenten frikendt på grund af idiotens egen manglende respekt for lovens og statens repræsentant. Send dem der hen.

Politiet i Danmark kan ikke fare hårdere frem end dikteret af ledelsen,  jeg tror nok den almindelige betjent har stor lyst til at håndtere det ganske anderledes hvis de fik lov til det.

Idioten siger i filmen at betjenten kun er modig fordi han har sin uniform på, uden at indse at han netop skal være glad for betjenten har sin uniform på, - ellers havde han nok håndteret sagen helt anderledes.

Det der oplever alle Danmarks politibetjente næsten dagligt, - hvad tror du selv de helt privat mener der burde ske med sådanne idioter ?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 07, 2016, 06:42:05 pm »

Man får den dybeste respekt for danske politibetjente når man ser deres evne til at beherske sig og ikke lade sig hidse op, og tabe besindelsen, uanset hvad idioterne kalder dem, spytter efter dem m.v.  Der er masser af lande hvor sådan en idiot bare ville blive skudt på stedet og betjenten frikendt på grund af idiotens egen manglende respekt for lovens og statens repræsentant. Send dem der hen.

Politiet i Danmark kan ikke fare hårdere frem end dikteret af ledelsen,  jeg tror nok den almindelige betjent har stor lyst til at håndtere det ganske anderledes hvis de fik lov til det.

Idioten siger i filmen at betjenten kun er modig fordi han har sin uniform på, uden at indse at han netop skal være glad for betjenten har sin uniform på, - ellers havde han nok håndteret sagen helt anderledes.

Det der oplever alle Danmarks politibetjente næsten dagligt, - hvad tror du selv de helt privat mener der burde ske med sådanne idioter ?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 07, 2016, 07:14:29 pm »
De to betjente, var meget glade for deres uniform, for havde de ikke haft den, havde de fået tæsk; men det eneste arabere har respekt for, er den mængde af politifolk der kommer tilbage. Arabere bruger selv altid > overmagten som våben! Privat syntes de to politifolk nok, at de arabere skulde have en gang stryg; men så skal de være 3 betjente om hver araber.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 07, 2016, 07:27:44 pm »
så skal de være 3 betjente om hver araber.

Den tror jeg nu ikke på.
 Efter hvad jeg hører skulle lige mange af hver være mere end rigeligt, så bliver de til hylende kyllinger. Det bekræfter Israelere og Kurdere gang på gang. Men det kræver selvfølgelig de skal være nogen lunde lige mange.