Forfatter Emne: Tv serien Norskov  (Læst 563 gange)

Offline FRIHED (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • FRIHED til at være den man er ..
    • Vis profil
Tv serien Norskov
« Dato: Januar 03, 2016, 01:13:50 pm »
Jeg har oprettet en gruppe på FB, Bevar Norskov - der forsøger vi at få TV2 til at ændre mening vedr stop af Norskov. Vi er mange, der mener vi er blevet snydt for en ordentlig afslutning af serien. Jeg er inviteret til møde på TV2 med fiktions chefen sidst i Januar ang Norskov og vores kamp for Norskov.

Er du, ligesom mange af vi andre enige i at vi skal have mere Norskov, så tilmeld dig gerne gruppen. Der er dagligt nyheder om Norskov og det arbejde mange ligger i det.

https://www.facebook.com/groups/Norskov/

« Senest Redigeret: Januar 03, 2016, 01:19:39 pm af FRIHED »
Hanne
FRIHED til at være den man er ..

Hard Syssel

• Gæst
Sv: Tv serien Norskov
« Svar #1 Dato: Januar 03, 2016, 01:30:31 pm »
FRIHED:
Citér
Vi er mange, der mener vi er blevet snydt for en ordentlig afslutning af serien. Jeg er inviteret til møde på TV2 med fiktions chefen sidst i Januar ang. Norskov og vores kamp for Norskov.

Jeg havde også troet, at den ville fortsætte - og ja, afslutningen med den unge ishockey-spiller og eks-borgmesteren på vej i ambulance var sjasket, uforløst. (Nærmest som om, man ikke havde mere film!) Det skreg efter en fortsættelse.
Me-en, nu handlede den jo ikke om de politisk korrekte og smarte i hovedstaden, så man har vel ment, at vi bønder i Jylland har fået rigeligt?

En ting, jeg stadig morer mig over (skønt det også er trist), er, at hvor TV2 tekstede serien efter et afsnit, så tekstede NRK1 (Norge) den ikke!   :sarcastic:

Held og lykke.

Offline FRIHED (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • FRIHED til at være den man er ..
    • Vis profil
Sv: Tv serien Norskov
« Svar #2 Dato: Januar 03, 2016, 01:50:30 pm »
Ja .. at man ligefrem havde behov for undertekst, undrer også mig. ;-)

Serien er skrevet frem til 3 sæson, så derfor sidder vi med den her flade fornemmelse og føler vi er blevet snydt af TV2. Vi håber at TV2 enter erkender de tog fejl og genoptager samarbejdet med hovedforfatter og SF Film - eller en anden TV station overtager Norskov.

Spændende hvad Januar måned kommer med ;-)
« Senest Redigeret: Januar 03, 2016, 01:52:35 pm af FRIHED »
Hanne
FRIHED til at være den man er ..